Brak prądu w skuterze

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #640440
    Majster
    Uczestnik
    • Postów: 6

    Witam, mam skuter 4T router. Mam problem z akumulatorem, pożyczyłem akumulator od kolegi i wszystko działo i musiałem mu oddać , więc kupiłem nowy , i zaczęły się problemy , podłączyłem akumulator i czasami wogle nie było prądu musiałem dać skuter na nóżkę centralną i zrzucić go z nóżki centalnej i wtedy dostawał prąd, teraz wogle nie ma prądu, dodam tyle że odpala na kopnik, próbowałem też na akumulatorze kolegi u którego wcześniej próbowałem i też nic. Proszę o poradę

    #640442
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 918

    a kierunki i klakson i STOP z samego akumulatora masz? może ci klema nie styka, bezpiecznik nie styka lub się któryś z kabli od aku poluzował.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #640451
    Majster
    Uczestnik
    • Postów: 6

    Kierunki i klakson jest ale słabe jak by nie było akumulatora

    #640452
    Majster
    Uczestnik
    • Postów: 6

    Bezpiecznik też dobry

    #640454
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 918

    Kierunki i klakson jest ale słabe jak by nie było akumulatora

    jakby nie było akumulatora to byś nie miał klasksonu i kierunków. skoro są to akumulator jest – tylko słaby jeżli są słabe

    #640456
    Majster
    Uczestnik
    • Postów: 6

    Bez akumulatora też mi działają kierunki i klakson, teraz akurat jeżdżę bez akumulatora i jak ma większe obroty to działa klakson i kierunki ale słabo

    #640458
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 918

    chopie, ogarnij sie.

    Jezeli masz sprawdzać wydajnośc akumulatora to sprawdzasz to wtedy kiedy prąd jest pobierany z akumulatora – czyli NA WYŁĄCZONYM SILNIKU.
    Natomiast jeżeli masz słabe kierunki i klakson w chwili kiedy silnik (a wiec i prądnica) pracuje to to znaczy że możesz mieć cały wachlarz potencjalnych usterek – od padającej prądnicy, przez wadliwy regulator napięcia, zły akumulator ze zwarciem wewnetrznym, po niestykający któryś z kabli przy akumulatorze prądnicy, regulatorze..itd.

    Ta instalacja nie jest zaprojektowana do pracy bez akumulatora. Wiec poskładaj to do kupy jak trzeba, posprawdzaj cześci osobno i potem pisz co wyszło.

    #640461
    Majster
    Uczestnik
    • Postów: 6

    Okey sprawdzę. Dzięki z góry

    #641616
    Majster
    Uczestnik
    • Postów: 6

    Jedank był urwany kabel od masy. Mam jeszcze pytanie: wymienili mi w serwisie pasek napędu bo mi się urwał, założyli nowy ten sam i Chwile pojeździłem i pasek w środku cały pocięło. Dlaczego tak się dzieje

    #641619
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 918

    bo masz coś krzywo w napędzie albo luzy na ośkach albo zniszczone, albo pasek był za długi i go poszarpało o wieniec rozrusznika albo był byle jaki pasek albo… itd. Jak ja lubie takie pytanie do wróżki.

    #643535
    miś
    Uczestnik
    • Postów: 2

    Jest teraz masa tanich pasków wykonanych z jakiegoś badziewia. Sam kupiłem raz jakis za 35zł -po ok 20km się zerwał ,oraz inny wzmacniany kevlarem za ok 45zł-zerwany po 80km.(dobrze ze miałem oryginalny cały czas ze sobą tylko juz mocno zurzyty.
    W obu przypadkach pasek pociety w srodku na 1cm kawałki!!! praktycznie nie było zadnego dłuzszego odcinka niż kilka cm. . Po tym kupiłem oryginalny pasek Yamahy w sklepie Yamahy za 135zł .Działa do dziś .Wiec problem był oczywisty- za cenę 30-40zł sprzedają jakieś dziadostwo i trzeba uważać co się kupuje i jakiej firmy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button