Brak obrotow po starcie

siema wszstkim, zaczne od tego ze nie dziala mi IGREK na klawiaturze , no dobra do zecz mam problem ze skuterem 4t , na zimnm silniku rozpedza sie i jest wszstko okej , ale jak przejade kilometr obrot spadaja i kreca sie do okolo 6 tsiec, dodam odrazu ze czscilem gaznik i nie pomoglo , co moglo sie spieprzc , Pasek cz moze korektor momentu obrotowego ma luz , aha dodam jeszcze ze prz ruszaniu go szarpie . dziekuje za pomoc drodz koledz

potrzebuje bardzo bardzo solidnego przeglądu i potem regulacji przez kogoś kto to ogarnia

No dobra ale co może być przyczyną twoim zdaniem

cylinder, regulacja napędu, gaźnik, korektor, wariator, filtry, nieszczelności, sprzęgło, dzwon, moduł, cewka , świeca, fajka… z opisu usterek wynika że więcej niż jedna rzecz mu dolega wiec jest po prostu zapuszczony.

Filtry wykluczam wszystkie sprawdzone i wyczyszczone. gaznik tez odpada, bo wyczyszczony,Z cylindrem co może być nie tak,? Bo swieca i fajka raczej nie bo do obrotów i prędkości maxymalnej raczej nie ma nic do żeczy , mówię raczej bo nie jestem expertem w tej dziedzinie, stawiam na sprzęgło i dzwon. Bo sprawa wygląda następująco, gdy odpalam skuter i nim ruszam to jak jadę na tym zimnym.silniku to wkręć się ładnie na 8 tysięcy i zapierda.a 110 kmh.lecz gdy się rozgrzeje po około kilometrze to ma mułąa i wkręć się ledwo ledwo na 6 tysięcy i jedzie około 70 kmh. Aha dodam jeszcze ze przy tym starcie szarpie.

a co to za cudo że zimny ci jeździ 110 przy 8000?

125 4t chinczyk

to do listy rzeczy zepsutych dodaj sobie jeszcze prędkościomierz

Prędkościomierz jest okej, dobra ziomek potrafisz mi pomóc,? Na co stawiasz co jest zepsute. Bo chce wymienić wariator i korektor momentu obrotowego, ale pytanie brzmi czy to coś pomoże, wogule jak mogę sprawdzić czy ten korektor nie ma luzów?

stawiam na coś z listy wymienionej wcześniej. ale to trzeba sprawdzić a nie zgadywać.

Można domowym sposobem wykonać regulacje napędu jak tak to jak

Sprawdziłem pasek jest wpazadku , myślałem ze będzie spekany lub przytopiny na końcówkach ale tam nie leży problem. A powiedzcie mi czy skuter może być chłodzony powietrzem i cieczą?

to tak nawet jest - silnik jest chłodzony cieczą a ciecz jest chłodzona powietrzem

Ja jestem zielony w tym temacie dlatego pytam, a czy ta ciecz się wymienia? I czy przez ta ciecz może nie wkręcić się na obroty? może jej jest zbyt mało.albo jest stara?

chyba musisz użyć google aby przeczytac dużo artykułów/poradników i pooglądac dużo filmów na youtube.
bardzo dużo