Brak obrotow po starcie
- This topic has 14 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 5 years, 10 months temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
4 maja 2017 dnia 21:31 #620665
siema wszstkim, zaczne od tego ze nie dziala mi IGREK na klawiaturze , no dobra do zecz mam problem ze skuterem 4t , na zimnm silniku rozpedza sie i jest wszstko okej , ale jak przejade kilometr obrot spadaja i kreca sie do okolo 6 tsiec, dodam odrazu ze czscilem gaznik i nie pomoglo , co moglo sie spieprzc , Pasek cz moze korektor momentu obrotowego ma luz , aha dodam jeszcze ze prz ruszaniu go szarpie . dziekuje za pomoc drodz koledz
4 maja 2017 dnia 22:24 #620666potrzebuje bardzo bardzo solidnego przeglądu i potem regulacji przez kogoś kto to ogarnia
4 maja 2017 dnia 22:40 #620667No dobra ale co może być przyczyną twoim zdaniem
4 maja 2017 dnia 23:22 #620668cylinder, regulacja napędu, gaźnik, korektor, wariator, filtry, nieszczelności, sprzęgło, dzwon, moduł, cewka , świeca, fajka… z opisu usterek wynika że więcej niż jedna rzecz mu dolega wiec jest po prostu zapuszczony.
5 maja 2017 dnia 07:39 #620677Filtry wykluczam wszystkie sprawdzone i wyczyszczone. gaznik tez odpada, bo wyczyszczony,Z cylindrem co może być nie tak,? Bo swieca i fajka raczej nie bo do obrotów i prędkości maxymalnej raczej nie ma nic do żeczy , mówię raczej bo nie jestem expertem w tej dziedzinie, stawiam na sprzęgło i dzwon. Bo sprawa wygląda następująco, gdy odpalam skuter i nim ruszam to jak jadę na tym zimnym.silniku to wkręć się ładnie na 8 tysięcy i zapierda.a 110 kmh.lecz gdy się rozgrzeje po około kilometrze to ma mułąa i wkręć się ledwo ledwo na 6 tysięcy i jedzie około 70 kmh. Aha dodam jeszcze ze przy tym starcie szarpie.
5 maja 2017 dnia 08:38 #620679a co to za cudo że zimny ci jeździ 110 przy 8000?
5 maja 2017 dnia 08:45 #620680125 4t chinczyk
5 maja 2017 dnia 08:52 #620681to do listy rzeczy zepsutych dodaj sobie jeszcze prędkościomierz
5 maja 2017 dnia 08:56 #620682Prędkościomierz jest okej, dobra ziomek potrafisz mi pomóc,? Na co stawiasz co jest zepsute. Bo chce wymienić wariator i korektor momentu obrotowego, ale pytanie brzmi czy to coś pomoże, wogule jak mogę sprawdzić czy ten korektor nie ma luzów?
5 maja 2017 dnia 11:29 #620693stawiam na coś z listy wymienionej wcześniej. ale to trzeba sprawdzić a nie zgadywać.
5 maja 2017 dnia 12:22 #620694Można domowym sposobem wykonać regulacje napędu jak tak to jak
5 maja 2017 dnia 13:10 #620695Sprawdziłem pasek jest wpazadku , myślałem ze będzie spekany lub przytopiny na końcówkach ale tam nie leży problem. A powiedzcie mi czy skuter może być chłodzony powietrzem i cieczą?
5 maja 2017 dnia 14:57 #620704to tak nawet jest – silnik jest chłodzony cieczą a ciecz jest chłodzona powietrzem
5 maja 2017 dnia 15:20 #620706Ja jestem zielony w tym temacie dlatego pytam, a czy ta ciecz się wymienia? I czy przez ta ciecz może nie wkręcić się na obroty? może jej jest zbyt mało.albo jest stara?
5 maja 2017 dnia 15:53 #620709chyba musisz użyć google aby przeczytac dużo artykułów/poradników i pooglądac dużo filmów na youtube.
bardzo dużo -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.