Brak mocy, honda lead 50

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #54470
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Mam skuter Honda Lead 50. Jeździłem już trochę w tym sezonie i było wszystko dobrze. Wczoraj jechałem z kolegą, nagle z 60km/h skuter zwolnił mi do 15-20km i nie mógł przyśpieszyć nic, tak jakby nie maił w ogóle mocy. Postawiłem go na stopce, zgasiłem, odpaliłem ponownie i skuter pochodził chwile, przekręcałem manetką i słyszałem że silnik wchodzi na pełnie obroty i nie dusi się jak wcześniej. Znowu jedziemy we 2, kilka minut i znowu brak mocy. Nie wiem co się z nim dzieje, poradźcie coś.

    #54483
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • 746Postów:

    Sprawdz świece ,filtr powietrze albo wyreguluj gaznik

    #55651
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Świeca wymieniona, filtr powietrza przeczyszczony.

    Dalej to samo. Pojeździłem kilkanaście minut i i znowu złapał „muła”. Teraz sam jeździłem, nagle buuuuuuuuuuu i tylko 20 km/h..
    Nie wiem co mu jest.
    Jakieś rady?

    #55863
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Odświeżam

    #55868
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Wyczyść gaźnik sprężonym powietrzem, albo w myjce ultradźwiękowej. Wyczyść bak, wymień filtr paliwa i kranik

    #56792
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Gaźnik suszy się, jutro wszystko poskładam.
    Zauważyłem, że mam tylko jedną śrubę do regulacji w nim, jest ona ze sprężyna i odpowiada chyba za wolne obroty, a do regulacji mieszanki nic nie ma.
    Mam też oberwany jeden z dwóch kabli, które są podłączone do wtyczki, która z kolei wchodzi w ten moduł przy gaźniku, nie wiem od czego on jest, ale widać po nim, że już od dłuższego czasu jest oberwany, a i tak wszystko działa. Do czego on może służyć?

    #56804
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    a co jest takiego w gaźniku że wymaga suszenia ?

    -automat ssania

    #56812
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Mam na sprzedaż ssanie automatyczne 🙂

    #56983
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Dobra, już wiem od czego ten kabel był. To jakaś blokada była, poszukałem trochę w Internecie i znalazłem.

    #56995
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • 746Postów:

    to żadna blokada to jest ssanie automatyczne i to może być przyczyna

    #57008
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Hmm, ten kabel co jest oderwany biegnie pod króćcem ssącym, i tam gdzieś jest podłączony, a drugi kabel, ten który jest cały to biegnie z wieloma innymi na przednią część skutera.
    Nie ma możliwości ponownego podłączenia, bo ta wtyczka jest całościowa, nie da się jej rozebrać, a kabel jest oberwany tuż przy niej.

    #57210
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Czyszczenie gaźnika nie pomogło.
    Chciałem wymienić filtr paliwa, ale jest pewien problem, nie wiem gdzie on jest i czy w ogóle jest…
    dodaje kilka zdjęć jak to wygląda…
    http://iv.pl/images/79396748004798954932.jpg
    http://iv.pl/images/13600975755891959270.jpg

    a tutaj ten oberwany kabelek
    http://iv.pl/images/48447049128297856143.jpg

    Gdzie jest ten filtr? I od czego jest ten kabel?

    #57570
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    odświeżam

    #57588
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    Pojeździłem coś około 15 minut, to mi teraz całkiem zgasł, tak jakby nic paliwa nie miał, musiałem trochę namachać się nogą aby opalił, gdy już odpalił to chodził strasznie nierówno. Przekręciłem lekko manetkę to na zmianę wkręcał się na maksymalne obroty i zwalniał, jak przekręcałem bardziej to zwalniał i prawie gasł.

    edit
    2. A jeśli ten kabel jest jakimś czujnikiem ssania i przez niego skuter chodzi cały czas na ssaniu? Może coś takiego być?

    #57712
    VeDo
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

    odświeżam

    Teraz nie mogę nic jeździć. Skuter strasznie dymi, po dodaniu lekko gazu coś tam jeszcze wkręca się lekko, jak bardziej przekręcam to dusi się i gaśnie. Z wydechu kapie jakaś ciecz.

    #62441
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Przecież on ci się przycierał, poczytaj o tym troche i wszystkie objawy u ciebie występują dymi czyli się zaciera i zaraz si stanie tłoczek 😉

    #69284
    Lukasz181197
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    Vedo mam pytanie ile ci ta honda jedzie bo chce sobie kupić taką z 2005 roku ?

    #643442
    ddasdasda
    Uczestnik
    • 0
    • 3Postów:

    Mam taki sam problem gaźnik jest całkowicie wyczyszczony, filtry paliwa, powietrza tak samo.Nie wiem co się dzieję śrubką od obrotów gdy jest wkręcona na zero nic nie daje nie zwiększają się obroty jak powinno być jest jeszcze druga śrubka, której przypada regulacja powietrza lecz ona tak samo nie działa . A jeżeli go odpalę i przekręcę manetkę do końca on gaśnie, gdy jest zimny to w jaki kolwiek sposób wejdzie na obroty. Pochodzi do 2-3 min i dzieje się to samo.

    #643465
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 949Postów:

    też w LEAD 50?

    #643490
    ddasdasda
    Uczestnik
    • 0
    • 3Postów:

    Tak

    #643491
    ddasdasda
    Uczestnik
    • 0
    • 3Postów:

    Nawet gdy się go po nocy odpali to dymił dopóki się silnik nie rozgrzał. Ale to zanim to się stało. Teraz jeszcze bardziej dymi i nie mam pojęcia czego jest przyczyna, że nie mam mocy i przy przekręceniu manetki do samego końca gaśnie.

    #643494
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 949Postów:

    standardowo – zmierz kompresje

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button