Brak mocy, honda lead 50
- This topic has 21 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 4 years, 7 months temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
4 kwietnia 2012 dnia 15:39 #54470
Mam skuter Honda Lead 50. Jeździłem już trochę w tym sezonie i było wszystko dobrze. Wczoraj jechałem z kolegą, nagle z 60km/h skuter zwolnił mi do 15-20km i nie mógł przyśpieszyć nic, tak jakby nie maił w ogóle mocy. Postawiłem go na stopce, zgasiłem, odpaliłem ponownie i skuter pochodził chwile, przekręcałem manetką i słyszałem że silnik wchodzi na pełnie obroty i nie dusi się jak wcześniej. Znowu jedziemy we 2, kilka minut i znowu brak mocy. Nie wiem co się z nim dzieje, poradźcie coś.
4 kwietnia 2012 dnia 18:42 #54483Sprawdz świece ,filtr powietrze albo wyreguluj gaznik
13 kwietnia 2012 dnia 17:05 #55651Świeca wymieniona, filtr powietrza przeczyszczony.
Dalej to samo. Pojeździłem kilkanaście minut i i znowu złapał „muła”. Teraz sam jeździłem, nagle buuuuuuuuuuu i tylko 20 km/h..
Nie wiem co mu jest.
Jakieś rady?15 kwietnia 2012 dnia 08:17 #55863Odświeżam
15 kwietnia 2012 dnia 08:39 #55868Wyczyść gaźnik sprężonym powietrzem, albo w myjce ultradźwiękowej. Wyczyść bak, wymień filtr paliwa i kranik
23 kwietnia 2012 dnia 18:41 #56792Gaźnik suszy się, jutro wszystko poskładam.
Zauważyłem, że mam tylko jedną śrubę do regulacji w nim, jest ona ze sprężyna i odpowiada chyba za wolne obroty, a do regulacji mieszanki nic nie ma.
Mam też oberwany jeden z dwóch kabli, które są podłączone do wtyczki, która z kolei wchodzi w ten moduł przy gaźniku, nie wiem od czego on jest, ale widać po nim, że już od dłuższego czasu jest oberwany, a i tak wszystko działa. Do czego on może służyć?23 kwietnia 2012 dnia 19:51 #56804a co jest takiego w gaźniku że wymaga suszenia ?
-automat ssania
23 kwietnia 2012 dnia 20:44 #56812Mam na sprzedaż ssanie automatyczne 🙂
25 kwietnia 2012 dnia 13:02 #56983Dobra, już wiem od czego ten kabel był. To jakaś blokada była, poszukałem trochę w Internecie i znalazłem.
25 kwietnia 2012 dnia 14:23 #56995to żadna blokada to jest ssanie automatyczne i to może być przyczyna
25 kwietnia 2012 dnia 15:47 #57008Hmm, ten kabel co jest oderwany biegnie pod króćcem ssącym, i tam gdzieś jest podłączony, a drugi kabel, ten który jest cały to biegnie z wieloma innymi na przednią część skutera.
Nie ma możliwości ponownego podłączenia, bo ta wtyczka jest całościowa, nie da się jej rozebrać, a kabel jest oberwany tuż przy niej.27 kwietnia 2012 dnia 13:00 #57210Czyszczenie gaźnika nie pomogło.
Chciałem wymienić filtr paliwa, ale jest pewien problem, nie wiem gdzie on jest i czy w ogóle jest…
dodaje kilka zdjęć jak to wygląda…
http://iv.pl/images/79396748004798954932.jpg
http://iv.pl/images/13600975755891959270.jpga tutaj ten oberwany kabelek
http://iv.pl/images/48447049128297856143.jpgGdzie jest ten filtr? I od czego jest ten kabel?
30 kwietnia 2012 dnia 08:48 #57570odświeżam
30 kwietnia 2012 dnia 13:52 #57588Pojeździłem coś około 15 minut, to mi teraz całkiem zgasł, tak jakby nic paliwa nie miał, musiałem trochę namachać się nogą aby opalił, gdy już odpalił to chodził strasznie nierówno. Przekręciłem lekko manetkę to na zmianę wkręcał się na maksymalne obroty i zwalniał, jak przekręcałem bardziej to zwalniał i prawie gasł.
edit
2. A jeśli ten kabel jest jakimś czujnikiem ssania i przez niego skuter chodzi cały czas na ssaniu? Może coś takiego być?1 maja 2012 dnia 17:27 #57712odświeżam
Teraz nie mogę nic jeździć. Skuter strasznie dymi, po dodaniu lekko gazu coś tam jeszcze wkręca się lekko, jak bardziej przekręcam to dusi się i gaśnie. Z wydechu kapie jakaś ciecz.
3 czerwca 2012 dnia 12:00 #62441Przecież on ci się przycierał, poczytaj o tym troche i wszystkie objawy u ciebie występują dymi czyli się zaciera i zaraz si stanie tłoczek 😉
14 lipca 2012 dnia 12:54 #69284Vedo mam pytanie ile ci ta honda jedzie bo chce sobie kupić taką z 2005 roku ?
3 lipca 2018 dnia 12:42 #643442Mam taki sam problem gaźnik jest całkowicie wyczyszczony, filtry paliwa, powietrza tak samo.Nie wiem co się dzieję śrubką od obrotów gdy jest wkręcona na zero nic nie daje nie zwiększają się obroty jak powinno być jest jeszcze druga śrubka, której przypada regulacja powietrza lecz ona tak samo nie działa . A jeżeli go odpalę i przekręcę manetkę do końca on gaśnie, gdy jest zimny to w jaki kolwiek sposób wejdzie na obroty. Pochodzi do 2-3 min i dzieje się to samo.
3 lipca 2018 dnia 14:25 #643465też w LEAD 50?
3 lipca 2018 dnia 22:24 #643490Tak
3 lipca 2018 dnia 22:34 #643491Nawet gdy się go po nocy odpali to dymił dopóki się silnik nie rozgrzał. Ale to zanim to się stało. Teraz jeszcze bardziej dymi i nie mam pojęcia czego jest przyczyna, że nie mam mocy i przy przekręceniu manetki do samego końca gaśnie.
3 lipca 2018 dnia 22:59 #643494standardowo – zmierz kompresje
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.