Brak Mocy prędkości

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #634495
    Aser
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Witajcie mam podobny problem z Beeline veloce 4 sów Włoch sprowadzony z Niemiec. Wymieniłem akumulator założyłem świeżą rurkę do pompki paliwowej która dostarcza powietrze i jest odpala silnik ładnie równo pracuje lecz brak mu Mocy maksymalnie wyciąga od 10-25 na godzinę pod furkę nie miałem okazji próbować bo mam jeszcze nie zarejestrowanego przejechane ma 7000 proszę pomóżcie.

    #634498
    Davido
    Uczestnik
    • Postów: 55

    Ja w swoim mam podobnie i podejrzewam że może być zabrudzony gaźnik lub membrana w gazniku u mnie strasznie się rozciagnela

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #634504
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    to nie jest pompka paliwa tylko kranik otwierany podciśnieniem.
    a oba wasze problemy to zbyt lakoniczny opis – to może byc cokolwiek. od złej regulacji/usterki gaźnika po padający cylinder

    #634505
    Davido
    Uczestnik
    • Postów: 55

    Wombat jak.wczoraj wracałem skuterem do domu to strzelił z tlumiku i zgasł i od tego czasu mam te problemy ze jest strasznie słaby.

    #634507
    Aser
    Uczestnik
    • Postów: 7

    kolego Wombat to co robić nie bardzo się znam na tym a kupiłem nie chodził wcale

    #634509
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    odstawić do kogoś kto się zna i ma narzędzia. no chyba że się szybko nauczysz duż o silniku i napędzie i bedziesz w stanie samodzielnie zdiagnozować silnik, zmierzyć kompresje, sprawdzić iskre i świece, wyregulować zawory, zdiagnozować gaźnik, napęd..itd

    #634512
    Aser
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Czyli jednym słowem szajs kupiłem

    #634513
    Davido
    Uczestnik
    • Postów: 55

    To nie jest powiedziane, być może to nic poważnego

    #634522
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    Aser, jednym słowem to po prostu nie wiesz co kupiłeś.
    Nie jestes w stanie określić ani stanu technicznego a nie tego CO TO JEST. Nie wiem co kieruje ludźmi kiedy się pchająw takie zakupy bez grama wiedzy.
    A to może być MOFA. MOFA to specyfikacja obejmująca normalne skutery 50cm, z normalnymi osiągami ale ZABLOKOWANE do 25km/h. Dzięki temu sa traktowane jak rowery i nawet ich nie trzeba rejestrować i mieć uprawnień.
    Patentów na blokady jest dużo i na ogół są proste do zdjęcia – zdławiony do średnicy długopisu wydech, malutka dysza w gaźniku, ograniczenie skoku przepustnicy, tulejka na wariatorze, mniejszy wariator, ciężkie rolki…itd. Bardzo rzadko to moduł.
    Na MOFA mogli zrobić zarówno chińczyka 4T jak i wzwiedziopytnego aeroxa od ymahay. Tu nie ma reguł.
    Oczywiście może to być też normalnie i uczciwie zajechany skuter. Na forum się tego nie zgadnie

    #634530
    Davido
    Uczestnik
    • Postów: 55

    Spruboj z tą membrana przepustnicy wymień ja mi pomoglo

    #634983
    Aser
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Rozwiązałem problem był z filtrem paliwa zatkany.

    #635032
    damian240
    Zablokowany
    • Postów: 47

    Jak cewka siada to też podobne objawy są. Szarpie, strzela czasami na rozrusznik nie odpala i nie pojędzie więcej niż 20 km na h 🙂 Sprawdź cewkę pomimo tego że iskra jest to może ją już szlag brać…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button