Brak mocy podczas deszczu

Kiedy jade swoim czerwonym chinczykiem podczas sporego deszczu przy wysokich obrotach skuter dostaje odciecia zaplonu nie ma mocy manetka nie reaguje na jakikolwiek ruch wymienialem ostatnio tlumik na sportowy i zlikwidowany zostal katalizator zostala rurka ktora nie ma zadnej oslony mam wrazenie ze woda wlewa sie do silnika co mam robic kiedy pojechalem do serwisu wymienieli mi dysze w gazniku na wieksza myslac ze paliwo nie zdaza naplywac niestety nic to nie pomoglo. Prosze o pomoc silnik 2t

Najprawdopodobniej woda dostaje się do gaźnika przez filtr powietrza do gaźnika co daje taki efekt .

Jak temu zaradzic??

prąd nie zabardzo się lubi z wodą
szukaj przyczyn w instalacji elektrycznej

Mam to samo. Filtr mam zamknięty szczelnie w pudełku. Może przez prądnice, która jest odsłonięta, a wentylator zasysa tam powietrze?

wentylator nie zasysa powietrza do wnętrza silnika. Tu woda sie dostaje do gaźnika lub do świecy

napewno deszcz przenika do gaźnika :)
jak żyje to nie zdarzyło mi się żeby woda z myjki ciśnieniowej a co dopiero z opadu dostała się do środka

elektryka, dokładniej układ WN ( cewka, przewód zapłonowy, świeca)
odnaleźć połączenia, jak skorodowane wyczyścić i przetestować, będzie różnica wymienić na nowe, czyszczenie jest na krótką metę

brio1211 napisał:

Kiedy jade swoim czerwonym chinczykiem podczas sporego deszczu przy wysokich obrotach skuter dostaje odciecia zaplonu nie ma mocy manetka nie reaguje na jakikolwiek ruch wymienialem ostatnio tlumik na sportowy i zlikwidowany zostal katalizator zostala rurka ktora nie ma zadnej oslony mam wrazenie ze woda wlewa sie do silnika co mam robic kiedy pojechalem do serwisu wymienieli mi dysze w gazniku na wieksza myslac ze paliwo nie zdaza naplywac niestety nic to nie pomoglo. Prosze o pomoc silnik 2t

Miałem identyczny przypadek w skuterze (z tym, że silnik 4T ale w tym przypadku nie ma różnicy).

Winna była cewka zapłonowa, a dokładniej jeden zaśniedziały przewód.
Jeśli oczyszczenie styków nie pomoże to przyjrzałbym się dokładnie przewodowi wysokiego napięcia (czy nie "świeci" zawilgocony w ciemnościach) oraz samej fajce świecy, czy dobrze jest założona na świecę, czy może nie zawilgotniała na deszczu.

Jest różnica między cewką do 2t i 4t?
Czy taka cewka będzie bardziej odporna na śniedzeine w przyszłości (np. przez wzgląd na zabudowe gumą)?

http://allegro.pl/cewka-skuter-zaplonowa-tuning-wilga-wapor-quest-4t-i2216310446.html

Kolego, jak masz 2T to raczej cewka z 4T nie będzie pasować.

Obejrzyj swoją dokładnie przed zakupem żeby nie było gafy.

Do 2T powinna pasować taka jak na tej aukcji:
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-tuning-skuter-2t-49-ccm-i2222522577.html

Chcialbym jeszcze dodac ze przed wymiana tlumika nic takiego sie nie zdarzalo

klekocix napisał:

Kolego, jak masz 2T to raczej cewka z 4T nie będzie pasować.
Obejrzyj swoją dokładnie przed zakupem żeby nie było gafy.
Do 2T powinna pasować taka jak na tej aukcji:
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-tuning-skuter-2t-49-ccm-i2222522577.html

Dlatego też zapytałem czy się różnią budową, często sklepy wystawiające po 10 tyś. akcesoriów sprzedają samo zdjęcie.
A czy są jakieś minusy takiej cewki, która daje "dwa razy większe" napięcie?

może zakłócać czujniki działające pod niskim napięciem
np, nie zmierzysz ładowania aku miernikiem bo będzie waliło napięcie na kilkaset volt zanim się zbliżysz do klem :)