Brak mocy derbi atlantis 2t

Witam
Mam 2 problemy z moim skuterem derbi atlantis 2t
1 to brak mocy na zimnym silniku
2 brak mocy już na rozgrzanym gdy odkręcę manetkę do końca skuter reaguje tak jak bym wcale gazu nie dawał i nie chce wtedy jechać tylko do pewnego momętu można operować gazem. Bardzo martwi mnie ten problem.
Z góry dzięki za pomoc !

Czyli generalnie brak mocy cały czas? Czyli odpala, ale czy na stopce centralnej wkręca się na obroty? A nie chce tylko jak stoi na ziemi?

Moc ma gdy już się rozgrzeje ma stopce wkręca sie na obroty ale gdy ma obciążenie jak jest zimny to nie chce jechać. Gdy jest ciepły jedzie ale gdy odkręcam manetkę do końca tak jak bym puścił gaz

Oto przykład na zimnym silniku jak skuter się zachowuję : https://m.youtube.com/watch?v=-hV3wgMX0WI film nie mojego autorstwa :)

Z opisu, to trochę jakby zły skład mieszanki (przy na maksa otwartej przepustnicy ma za mało powietrza). Sprawdzałeś stan świecy po takiej akcji? W jakim stanie jest filtr powietrza, jego obudowa i połączenie z gaźnikiem? Nic się nie przytkało, nie przycięło/zagniotło?

wedle mnie to za mało paliwa nie powietrza. podobnie się mój zachowywał jak mi wyjęli dobrzy ludzie wkładki filtrujące z filtra powietrza i było dużo za dużo powietrza

I co na to mówi nasz poradnik?
Cyt.: ^Niewłaściwy skład mieszanki paliwowo-powietrznej:
- zatkana dysza główna gaźnika (wyczyścić filtry paliwa, komorę pływakową, dysze i kanały gaźnika;
- zły rozmiar dyszy głównej;
- zatkane przewody odpowietrzające gaźnik;
- zatkany lub źle uszczelniony filtr powietrza lub jego brak;
- źle uszczelniona obudowa filtru albo przewód powietrza;
- zbyt niski albo zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku;
- rozszczelniony przewód łączący gaźnik z kolektorem dolotowym.^
No to teraz szukaj :-)

Dzisiaj wymontowałem gaźnik i z grubsza oczyściłem myjką bo takie otwory po bokach ( nie wiem czemu dokładnie służą) były bardzo pozatykane brudem. Jutro z pomocą taty który jest mechanikiem rozbierzemy gaźnik i zobaczymy co w środku piszczy. Dodam iż wczoraj wymieniałem 2 wężyki jeden od paliwa bo był mocno sparciały i drugi chyba od podciśnienia. Po wymianie węży nic nie pomogło. Świece są dosyć czarne ostatnio były opalane 2 razy palnikiem ponieważ przy odpalaniu go zalewało. Gdy jest ciepły jedzie już dobrze i jak się rozgrzewa to problem tego przerywania znika, skuter dobrze potem przyspiesza ale jeszcze problem z full gazem ...

Dodam iż gaźnik to dellorto phva 17,5

Wiatam rozkręciłem gaźnik wyczyściłem, wyregulowałem ale problem z mocą na full odkręconej manetce nadal jest, lecz problem braku mocy i takiego przerywania znikł. Bardzo możliwie że filtr paliwa jest brudny ponieważ czuć jak by nie dobór paliwa i gdy przed wczoraj zmieniałem węże i dziś zauważyłem że paliwo nie idzie wystarczająco mocno

to nie jest wtrysk z przewodem powrotnym żeby paliwo szło jak z kranu.
tak na ogół to jeżeli w miarę lekko odpala ale niechętnie się wkręca i jest bardzo słaby to jest to nadmiar paliwa - to łatwo sprawdzić jak masz ssanie ręczne ew. kompletnie ssanie odpiąć i zobaczyć jak się zachowa bez tej dodatkowej dawki ze ssania. Jeżeli lepiej - to znaczy że paliwa jest za dużo. A jeżeli bedzie totalny problem to znaczy że za mało - albo zbyt drożny jest układ dolotowy - lekki przytkanie ręką dolotu może pomóc.
Może być niestety tak że zalewa ci go na starcie ale potem masz kompletnie brak paliwa przy większych uchyleniach przepustnicy... to się objawia taką ^suchą^ pracą.. prawie stukiem i tym że trzeba go strasznie zakręcić że ruszył... tak że niby się kreci jak trzeba tylko energii zero produkuje.

Tzn. Czy przyspieszam z miejsca z pełnym gazem to rusza ale gdy złapie obroty i chce się dalej wkręcać to poprostu nie może. Dodam iż problem tej dziwnej pracy znikł po czyszczeniu gaźnika

Ale problem z manetką na full nadal jest :/

a jakie obroty musi złapać żeby nie mogł ?

Eh ciężko mi powiedzieć ale do 50 km/h da radę ale potem to koniec

45 w polotach 50

Najbardziej to przeszkadza gdy jedzie się we 2 osoby i trzeba kogoś minąć i dać na maksa gazu żeby dynamicznie wyprzedzić albo pod czas wyjazdu pod górę

ja o obrotach, ty o prędkości...

Nie mam obrotomierza ... Gdy startuje z pełnym gazem i go trzymam to zaraz po tym jak ruszy nie może się dalej wkręcić wieć manetką trzeba sie obchodzić ostrożnie żeby zabardzo przepustnicy nie otwierać

Może być to źle wyregulowany gaźnik ?