Brak ładowania na 6 cewkach? Zipp Pro

Witam mam problem wymieniłem iskrownik na nowy 6 cewkowy w Zippie Pro. Problem polega na tym że nie mam ładowania, miernik wskazuje na końcówkach przy akumulatorze napięcie 11.8 V przy wpiętym regulatorze napięcia a przy wypiętym 11.6 V. Co może być nie tak ? Regulator do wymiany ? Da się w jakikolwiek sposób sprawdzić? Pozdrawiam

Nikt nie pomoże ? :/

A wymieniłeś sam stator bez koła?wcześniej miałeś dwucewkowy?
Na jakich obrotach masz takie wartości?

Takie wartości mam na ok 2000 obrotów przy gazowaniu wartości na mierniku wzrastają minimalnie maksymalnie o 0.05 V (miernik sprawny), wcześniej również miałem 6 cewek i nie było problemu z ładowaniem. Wymieniłem tylko te cewki z tym czytnikiem co czyta (?) obroty magneta. Magneto zostało stare.

Może wie ktoś jaki kabelek idzie od czego w instalacji w Pro bo musiałem przerobić kostkę od iskrownika bo nie było oryginalnej w instalacji. A nie wiem czy wszystko jest dobrze wpięte. Niby kolorami lecz chciałbym to sprawdzić

daj fotke tego rękozieła:)

Ok w najbliższym czasie wrzucę :)

Witam ponownie przeglądałem ostatnio tą całą instalację lecz nie znajduje przyczyny. Ładowanie wynosi obecnie ~12.34V na wolnych obrotach a na wyższych obrotach 4-6k ~12.38V. Magneto jest nowe, stator na 6 cewek nowy, regulator sprawny (pożyczony ze sprawnego skutera), moduł zapłonowy nowy, instalacja kupiona nowa w zeszłym roku. Co może być jeszcze nie tak ?

Nikt nie pomoże ?

mi się wydaje, że chyba coś źle podłączyłeś.. posprawdzaj dokładnie co gdzie idzie, czasami kolory się nie będą zgadzać...

Mam sprawdzać instalacje? Ma ktoś może jakiś schemat do Pro? Z tego co pamiętam z iskrownika wychodzi 5 kabli: Zielony, dwa żółte, biało-niebieski, czarno-czerwony. Możecie mi powiedzieć gdzie mają iść te kable?

a to nie jest znowu akcja z dwiema wersjami statora wymagającymi innych regulatorów?
że jedna są zmasowane wewnątrz a drugie nie i cośtam?... kojaże takie wątki

A jaki powinienem posiadać regulator? Mam taki obecnie http://obrazki.elektroda.pl/6372515800_1368735486.jpg

EDIT: Kable z silnika mają być podłączone tak jak tutaj http://obrazki.elektroda.pl/3775070000_1368628813.png

Przewód biały i żółty mają w tym wypadku znaczenie czy jest wpięty odwrotnie lub prawidłowo?

użyj szukajki bo to było dość dokładnie opisane

Myśle że to nie przez regulator jednak ponieważ napięcie jakie mam na żółtych kablach wychodzących z silnika mam około 3,5V :/

Myślisz tak czy też znalazłeś ten wątek i sprawdziłeś?

Sprawdziłem, wątku nie znalazłem być może nie umiem szukać :/

Nikt już nie pomoże ?

Brak ładowania w skoterze Zipp klantum triada 2 4t Pomorze ktoś

elektryk. Pomorze.

Jaki prąd mierzyłeś na wyjściu ze statora ? Tam jest prąd zmienny AC i na taki ustawia się miernik. Prawidłowe wartości na cewce to 10-90V na przewodach żółtym i białym. Miejsca przewodów w module mają ogromne znaczenie, bo biały przewód jest podłączony przez mostek prostowniczy.