Brak ładowania na 6 cewkach? Zipp Pro

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #302318 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Witam mam problem wymieniłem iskrownik na nowy 6 cewkowy w Zippie Pro. Problem polega na tym że nie mam ładowania, miernik wskazuje na końcówkach przy akumulatorze napięcie 11.8 V przy wpiętym regulatorze napięcia a przy wypiętym 11.6 V. Co może być nie tak ? Regulator do wymiany ? Da się w jakikolwiek sposób sprawdzić? Pozdrawiam

    #302487 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Nikt nie pomoże ? :/

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #302488 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    A wymieniłeś sam stator bez koła?wcześniej miałeś dwucewkowy?
    Na jakich obrotach masz takie wartości?

    #302583 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Takie wartości mam na ok 2000 obrotów przy gazowaniu wartości na mierniku wzrastają minimalnie maksymalnie o 0.05 V (miernik sprawny), wcześniej również miałem 6 cewek i nie było problemu z ładowaniem. Wymieniłem tylko te cewki z tym czytnikiem co czyta (?) obroty magneta. Magneto zostało stare.

    Może wie ktoś jaki kabelek idzie od czego w instalacji w Pro bo musiałem przerobić kostkę od iskrownika bo nie było oryginalnej w instalacji. A nie wiem czy wszystko jest dobrze wpięte. Niby kolorami lecz chciałbym to sprawdzić

    #302589 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    daj fotke tego rękozieła:)

    #302609 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Ok w najbliższym czasie wrzucę 🙂

    #304181 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Witam ponownie przeglądałem ostatnio tą całą instalację lecz nie znajduje przyczyny. Ładowanie wynosi obecnie ~12.34V na wolnych obrotach a na wyższych obrotach 4-6k ~12.38V. Magneto jest nowe, stator na 6 cewek nowy, regulator sprawny (pożyczony ze sprawnego skutera), moduł zapłonowy nowy, instalacja kupiona nowa w zeszłym roku. Co może być jeszcze nie tak ?

    #304368 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Nikt nie pomoże ?

    #304378 Reply
    Drapoll
    Uczestnik
    • 15
    • Postów: 88
    • Postów: 103

    mi się wydaje, że chyba coś źle podłączyłeś.. posprawdzaj dokładnie co gdzie idzie, czasami kolory się nie będą zgadzać…

    #304401 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Mam sprawdzać instalacje? Ma ktoś może jakiś schemat do Pro? Z tego co pamiętam z iskrownika wychodzi 5 kabli: Zielony, dwa żółte, biało-niebieski, czarno-czerwony. Możecie mi powiedzieć gdzie mają iść te kable?

    #304406 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    a to nie jest znowu akcja z dwiema wersjami statora wymagającymi innych regulatorów?
    że jedna są zmasowane wewnątrz a drugie nie i cośtam?… kojaże takie wątki

    #304413 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    A jaki powinienem posiadać regulator? Mam taki obecnie http://obrazki.elektroda.pl/6372515800_1368735486.jpg

    EDIT: Kable z silnika mają być podłączone tak jak tutaj http://obrazki.elektroda.pl/3775070000_1368628813.png

    Przewód biały i żółty mają w tym wypadku znaczenie czy jest wpięty odwrotnie lub prawidłowo?

    #304414 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    użyj szukajki bo to było dość dokładnie opisane

    #304493 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Myśle że to nie przez regulator jednak ponieważ napięcie jakie mam na żółtych kablach wychodzących z silnika mam około 3,5V :/

    #304495 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    Myślisz tak czy też znalazłeś ten wątek i sprawdziłeś?

    #304496 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Sprawdziłem, wątku nie znalazłem być może nie umiem szukać :/

    #304728 Reply
    marek789
    Użytkownik
    • 43
    • Postów: 117
    • Postów: 160

    Nikt już nie pomoże ?

    #709210 Reply
    Daniel
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Brak ładowania w skoterze Zipp klantum triada 2 4t Pomorze ktoś

    #709252 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    elektryk. Pomorze.

    #709321 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 057
    • Postów: 1 075

    Jaki prąd mierzyłeś na wyjściu ze statora ? Tam jest prąd zmienny AC i na taki ustawia się miernik. Prawidłowe wartości na cewce to 10-90V na przewodach żółtym i białym. Miejsca przewodów w module mają ogromne znaczenie, bo biały przewód jest podłączony przez mostek prostowniczy.

    #709375 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    Szumek, miej litość. posty z 2016 roku..

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Brak ładowania na 6 cewkach? Zipp Pro
Twoje informacje:




Back to top button