Brak ładowania akumulatora Benzer Yankee 50.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Brak ładowania akumulatora Benzer Yankee 50.

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Łukasz Owaty 6 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #129745

    Łukasz Owaty
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Wiatm Panowie. Mam Problem Z Benzerem Yankee Otoz Sprawa Dotyczy Braku Ładowania Akumulatora. Ale Do Rzeczy Przerobilem Yankee 50 Na 110cm i Nie Mam Teraz Ładowania ( Dodam Ze W 110 Mialem Stator 2 Cewkowy) Wymienilem Go Na 6 Cewek I Nic To Nie Dalo :< Wiec Pomyslalem Ze Wstawie Stator 8 Cewkowy, Wymienilem Rownież Instalacje Elektryczna, Oraz Regulator Napiecia Lecz Teraz Mam Ladowanie Tylko Bez Swiatel A Na Swiatłach Poprostu rozladuje aku Podczas Jazdy Nie Wiem Co Moze Byc Tego Przyczyna:< Bardzo Prosze O Pomoc. Pozdrawiam

    #129750
    Zdjęcie profilowe aro550
    aro550
    Użytkownik
    • Postów: 20

    A wymieniłeś koło magnesowe razem ze statorem ? Bo do 6 cewkowego iskrownika musi byc odpowiednie kolo magnesowe 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #129751

    Łukasz Owaty
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Owszem Wymienialem :< Lecz Nic To Nie Daje .

    #129752
    Zdjęcie profilowe aro550
    aro550
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Bardzo dziwne, ja miałem tak sam problem w swoim silniku 110.
    Wymieniłem tylko iskrownik na 6 cewek, kolo magnesowe, pokrywe i wszytko działa jak należy.

    Posprawdzaj wszystkie kabelki, może gdzieś sie robi zwarcie.

    #129753

    Łukasz Owaty
    Użytkownik
    • Postów: 31

    A Nie Moze Byc ten 8 Cewkowy ? Tylko ja zrobic zeby bylo Ładowanie Na Swiatlach? bo jak narazie mam Tylko Bez Swiatel ( 2-3 godzinki i aku naladowany bez swiatel) a na swiatlach go rozladuje ..;(

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #129754

    Łukasz Owaty
    Użytkownik
    • Postów: 31

    No Wlasnie mam nowa instajacje elektyczna nowy regulator modul itp.. no i nie ma nic ;< A Wlasnie cos robi jak kupilem osobno stator i osobno kolo zamachawe? ( mowie o statorze 6 cewkowym) czy musze kupic kolo i stator razem?

    #129755
    Zdjęcie profilowe aro550
    aro550
    Użytkownik
    • Postów: 20

    NIe to nie ma róznicy, po prostu kolo musi byc przystosowane do 6 cewkowego iskrownika.

    #129756

    Łukasz Owaty
    Użytkownik
    • Postów: 31

    No To Brak Mi Pomyslow..:( Czemu Bez Swiatel jest A Na Swiatlach Nie laduje tylko rozladowywuje;<

    #129757

    Łukasz Owaty
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Jakie Powinno Byc W tym motorrowerze Ladowanie bez Obciazenia i z obciazeniem bo ja bez Obciazenia mam 14v A Z Obciazeniem Spada na 12,80 ;/ i badz madry i pisz wiersze juz 2 miesiace sie z nim męcze ;(

    Moze Wy Mi Pomzoecie wybrac stator z kolem magnesowym Byl Bym Wdzieczny.; )

    #129765
    Zdjęcie profilowe aro550
    aro550
    Użytkownik
    • Postów: 20

    A podaj link jaki ty brałeś ?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie