BRAK KOMPRESJI W GILERA RUNNER 125 2T.
- This topic has 6 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 5 years, 11 months temu by
Grzegorz Grudziński.
-
AutorWpisy
-
23 kwietnia 2017 dnia 09:52 #620212
WITAM MORZE MI KTOŚ POMORZE CO MOGŁO SIĘ STAĆ W SKUTERZE GILERA RUNNER 125 2T. PRZY SZYBKOŚCI 80 NA GODZINE ZGASŁ I KOPNIAK ZROBIŁ SIĘ MIĘKKI I ROZRUSZNIK KRĘCI TAK JAK BY NA PUSTO. ODKRĘCIŁEM ŚWIECE BO MYŚLAŁEM ŻE USZCZELKA POSZŁA POD GŁOWICĄ ALE JEST SUCHO W CYLINDRZE. JAK KOPNIAKIEM KRĘCE TO TŁOK PRACUJE GURA DÓŁ.
23 kwietnia 2017 dnia 11:53 #620216ale jakie jest pytanie?
23 kwietnia 2017 dnia 12:27 #620222PYTANIE MOJE TO JAK NIE POSZŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ TO CO BY MOGŁO SIĘ STAĆ CZY USZCZELNIACZ NA WALE MOGŁO WYDMUCHAĆ CZY PIERŚCIENIE POPĘKAŁY.
23 kwietnia 2017 dnia 14:43 #620236wyłącz capslocka.
czy popękały czy się zatarły to nie wiem ale zapewne gar jest do zdjęcia i weryfikacji. znaczy się zatarty23 kwietnia 2017 dnia 15:11 #620238ok dzięki a jeszce pytanko odnośnie cylindra jest żeliwny jest szansa zrobić szlif i terz brałem taką ewentualność że się zatarł ale wole spytać kogoś kto się zna. I jeszcze jedno pytanko to wtym przypadku rozrusznik terz nie zakręci bo jak chcem go niby odpalić to jakby kręcił na pusto .
23 kwietnia 2017 dnia 17:27 #620239jeżeli rozrusznik nie kręci wałem to inny temat – sprzęgło rozrusznika lub sam rozrusznik.
Chyba że kręci tylko oporów jest zero – ale różnica w pracy rozrusznika na pusto a z wałem jest nie do pomylenia.
W żeliwnym cylindrze jeżeli to nominał to zawsze zrobisz szlif, do tego tłok na pierwszy nadwymiar i jazda.
Chyba że jest mega zniszczony – ale to pomiar pokaże23 kwietnia 2017 dnia 17:35 #620240Ok dzięki po łikędzie rozbiore i się odezwe jak bym miał jakieś niejasności.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.