Brak kompresji a zawory

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #660835
    PRICE
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Witam, czy niedomykający się zawór może być powodem braku kompresji ? I czy regulacja wystarczy aby się domykał?

    #660837
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 955

    domykać go powinna sprężyna – chyba że kompletnie nie masz luzu na dźwigience zaworowej – to wtedy może być wciąż uchylony mimo sprezyny bo wciąż go naciska dźwigienka.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #660845
    PRICE
    Uczestnik
    • Postów: 5

    A czy ten niedomknięty zawór może być przyczyną braku kompresji czy nie?

    #660847
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 955

    no na pewno

    #660848
    No to LU
    Uczestnik
    • Postów: 432

    A czy brak zatyczki może być przyczyną sflaczenia materaca…?
    Albo przepuszczający wentyl w dętce rowerowej… kapcia?
    To mnie więcej to samo… 🙂

    #660852
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 955

    uważaj.. bo robisz sie taki jak ja :).
    Tylko ja chciałem napisac o otwartych drzwiach i przeciągu

    #660868
    No to LU
    Uczestnik
    • Postów: 432

    A ja chciałem napisać o dziurawej prezerwatywie i wynikających z tego zagrożeniach, ale się powstrzymałem… poprzednio 🙂
    *
    Na fizyce już w szkole podstawowej pokazywano nam jak działa silnik spalinowy, stały w pracowniach przekroje (i to rożne, nawet przekrój przez Wankla był), można było pomacać, zobaczyć co się dzieje przy każdym obrocie wału korbowego, które zawory kiedy się otwierają, a kiedy zamykają i jak to robią krzywki wałka rozrządu. Człowiek wtedy nawet jak się nie zna na mechanice (jak ja), to jednak ma pojęcie co tam pod spodem jest, jak działa i mniej więcej w jaki sposób.
    I wtedy takie pytanie jak kolegi powyżej wydaje mi się kompletnie z dupy. Ale może przekazywanie takiej wiedzy młodym ludziom już po prostu zdechło i teraz tylko testy są…?

    #661303
    PRICE
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Typowa Polsza 🙂 I tutaj się mylicie swoimi spostrzeżeniami gdyż wiem jak działa silnik, i ten niedomknięty zawór nie był przyczyną braku kompresji.

    #661304
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 955

    czym udowadniasz że nie masz kompletnie pojęcia jak działa silnik i co to jest kompresja i dlaczego powstaje.
    To tak jakbyś napisał że otwarte drzwi od stodoły nie są powodem tego że ci krowy uciekają… teraz sobie wyobraź krowy jako kompresje i zawór jako drzwi od stodoły

    #661305
    PRICE
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Silnik działał i odpalił z tym niedomykającym się zaworem lecz oczywiście go wyregulowałem. Na przyszłość, grzecznie się spytałem ale oczywiście trzeba to pokazać jakim się nie jest i pisać 😉

    #661310
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 955

    wiec nie pisz głupot.

    #661337
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Odpalać faktycznie może odpalać ale nie będzie miał mocy.U mnie kiedyś na pięćdziesiątce zawór się podparł i od teraz ustawiam trochę luźniej na ok. 0,07 i 0,08.Wada tego luzu może być taka, że trochę słychać jak dźwigienki pracują i uderzają o zawór.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button