Kymco Agility 50 4T – brak iskry przy kręceniu rozrusznika.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Kymco Agility 50 4T – brak iskry przy kręceniu rozrusznika.

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe niemand niemand 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #172911
    Zdjęcie profilowe niemand
    niemand
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam

    Zglaszam sie do was o pomoc,jako ostatnia deske ratunku.

    W moim Kymco Agility 50 4t nie ma iskry przy rozruchu ze startera.
    Z kopki startuje za 1-2im kopnieciem.
    Rozrusznik kreci tak jak powinien,aku jest naladowany. Iskra pojawia sie nawet przy lekkim kopnieciu i czasami na chwile gdy skoncze krecic rozrusznikem,ale bardzo rzadko i to mie wystarcza zeby zapalil.

    Gaznik,zawory,cewka,bezpieczniki wyregulowane/sprawdzone. Mam tez jakis drugi uzywany modul noname ktory podpinalem,ale bez zmian a nawet sipnik gorzej pracuje.

    Nie mam juz pomyslow. Spotkal sie juz z takim problemem?

    Dzieki z gory

    #172933
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    tak jak był lipny moduł chyba z 10szt przerzuciłem zanim dobrałem odpowiedni.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #172998
    Zdjęcie profilowe niemand
    niemand
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Udalo sie.

    Po kilkukrotnym sprawdzeniu wszystkiego co mozliwe,mierzeniu rezystencji cdi,cewki…po raz drugi postanowilem wyczyscic rozrusznik. Wyszlifowalem komutator,pod szczotki podlozylem sprezynki z dlugopisu,wszystko odtluscilem i wyszorowalem,styki tez,skrecilem i… krecil ale w druga strone. Musialem zamienic kable w zlaczu rozrusznika i w koncu zaczal palic.
    Teraz rozrusznik kreci 2x szybciej i duzo swobodniej i bez najmniejszego problemu odpala.

    Przez to szukanie i ustawianie gaznika po 20 razy,wyrobil mi sie gwint na srubke od regulacji obrotow,ale to blachostka ktora juz naprawilem.

    Mam nadzieje, ze komus to pomoze w przyszlosci.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie