Brak iskry na elektrycznym starterze Zumico Quick hiński skuter przebieg 7500km
- This topic has 7 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 7 years, 5 months temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
19 grudnia 2015 dnia 20:08 #294567
Gdy go kupiłem wcale nie działał stwierdziłem że nie ma iskry . Wymieniłem moduł i zaczął odpalać z kopa .Nastepni wyminilem rozrusznik przez jakies 3 dni działało wszystko tak jak trzeba. Póżniej zacząl sie koszmar częsta zmiana świecy nie odpalanie z startera elektrycznego.Ten skuter miał tuning na 80
19 grudnia 2015 dnia 21:30 #294568a dlaczego zmieniałeś świece i czemu nie pali z rozrusznika elektrycznego? nie ma siły kręcić? kręci za wolno?
robiłeś pomiar kompresji ? zmiane pojemności robiłes sam czy już taki kupiłes z tymi 80cm i problemami?19 grudnia 2015 dnia 22:34 #294569Bosię przegrzewala rozrusznik dlatego nie pali bo nie ma iskry ma siłe kręcić ponieważ je wymieniony akumalator i rozrusznikkompresje ma dobro nie dawno robiłem tuning sam przerabiałem na z50 na 80problemy zaczeły sie od samego początku
19 grudnia 2015 dnia 23:06 #294570zwolnij troche bo trudno coś zrozumieć.
świeca ci się przegrzewała? jak to zdiagnozowałeś?
kompresji nie mierzyłeś jednak tylko ci się wydaje że jest dobra bo zmieniałeś cylinder i na tej podstawie tak zakładasz?
problemy były jak kupiłeś czy się zaczęły jak podłubałeś?
świece zalewa?20 grudnia 2015 dnia 08:41 #294573tak świeca się przegrzwa bo jak się dłużej pojeździ to zaczyna przerywać i nie wchodzi na obroty kompresja jest dobra bo mechanik z serwisu mi ustawił zawory proglemy zaczeły sie od samego poczatku nic nie grzebałem świecy nie zalewa mi oto chodzi dlaczego nie ma iskry na rosruszniku
20 grudnia 2015 dnia 09:01 #294574oznaką przegrzania się świecy nie jest to że przerywa tylko stan/kolor ceramiki przy elektrodzie i nagaru/stanu elektrody (żółta, krusząca się porcelana, białe, nadtopione elektrody.. itd). Więc wniosek że się przegrzewa świeca i przerywa – na podstawie tego co mówisz – nie ma sensu.
To że mechanik ustawił zawory nie oznacza że kompresja jest dobra a zawory szczelne. Oznacza to tylko tyle że być może masz dobrze ustawione zawory. Żeby sprawdzić kompresje robi się POMIAR kompresji manometrem. Inaczej dalej nie wiesz nic.
Jeżeli nie masz iskry – to na logikę – paliwo jest podawane cały czas i nie spalane. Kręcenie przy braku iskry powino skutkować zalaną świecą i smrodem paliwa z wydechu.
Na moje oko to przegrzewać to ci się coś może i owszem.. ale to cylinder się przegrzewa nie świeca. Spada kompresja i robią sie problemy z zapłonem.
Może ci sie też przegrzewać moduł albo inna część instalacji WN.. nawet pokruszona w środku fajka może dawać takie efekty. Możesz mieć też problemy z gaźnikiem – tzn może masz więcej niż 1 rzecz na raz i dlatego ciężko ci to ogarnąć.
Ale chwilowo twoje diagnozy są z czapy tak na oko.20 grudnia 2015 dnia 20:15 #294598czy miał by z tym coś wspólnego tuningowany moduł?
20 grudnia 2015 dnia 20:44 #294599to jedna z możliwości
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.