Brak iskry na elektrycznym starterze Zumico Quick hiński skuter przebieg 7500km

Gdy go kupiłem wcale nie działał stwierdziłem że nie ma iskry . Wymieniłem moduł i zaczął odpalać z kopa .Nastepni wyminilem rozrusznik przez jakies 3 dni działało wszystko tak jak trzeba. Póżniej zacząl sie koszmar częsta zmiana świecy nie odpalanie z startera elektrycznego.Ten skuter miał tuning na 80

a dlaczego zmieniałeś świece i czemu nie pali z rozrusznika elektrycznego? nie ma siły kręcić? kręci za wolno?
robiłeś pomiar kompresji ? zmiane pojemności robiłes sam czy już taki kupiłes z tymi 80cm i problemami?

Bosię przegrzewala rozrusznik dlatego nie pali bo nie ma iskry ma siłe kręcić ponieważ je wymieniony akumalator i rozrusznikkompresje ma dobro nie dawno robiłem tuning sam przerabiałem na z50 na 80problemy zaczeły sie od samego początku

zwolnij troche bo trudno coś zrozumieć.
świeca ci się przegrzewała? jak to zdiagnozowałeś?
kompresji nie mierzyłeś jednak tylko ci się wydaje że jest dobra bo zmieniałeś cylinder i na tej podstawie tak zakładasz?
problemy były jak kupiłeś czy się zaczęły jak podłubałeś?
świece zalewa?

tak świeca się przegrzwa bo jak się dłużej pojeździ to zaczyna przerywać i nie wchodzi na obroty kompresja jest dobra bo mechanik z serwisu mi ustawił zawory proglemy zaczeły sie od samego poczatku nic nie grzebałem świecy nie zalewa mi oto chodzi dlaczego nie ma iskry na rosruszniku

oznaką przegrzania się świecy nie jest to że przerywa tylko stan/kolor ceramiki przy elektrodzie i nagaru/stanu elektrody (żółta, krusząca się porcelana, białe, nadtopione elektrody.. itd). Więc wniosek że się przegrzewa świeca i przerywa - na podstawie tego co mówisz - nie ma sensu.
To że mechanik ustawił zawory nie oznacza że kompresja jest dobra a zawory szczelne. Oznacza to tylko tyle że być może masz dobrze ustawione zawory. Żeby sprawdzić kompresje robi się POMIAR kompresji manometrem. Inaczej dalej nie wiesz nic.
Jeżeli nie masz iskry - to na logikę - paliwo jest podawane cały czas i nie spalane. Kręcenie przy braku iskry powino skutkować zalaną świecą i smrodem paliwa z wydechu.
Na moje oko to przegrzewać to ci się coś może i owszem.. ale to cylinder się przegrzewa nie świeca. Spada kompresja i robią sie problemy z zapłonem.
Może ci sie też przegrzewać moduł albo inna część instalacji WN.. nawet pokruszona w środku fajka może dawać takie efekty. Możesz mieć też problemy z gaźnikiem - tzn może masz więcej niż 1 rzecz na raz i dlatego ciężko ci to ogarnąć.
Ale chwilowo twoje diagnozy są z czapy tak na oko.

czy miał by z tym coś wspólnego tuningowany moduł?

to jedna z możliwości