Brak iskry na elektrycznym starterze Zumico Quick hiński skuter przebieg 7500km

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #294567
    sylweklol100
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    Gdy go kupiłem wcale nie działał stwierdziłem że nie ma iskry . Wymieniłem moduł i zaczął odpalać z kopa .Nastepni wyminilem rozrusznik przez jakies 3 dni działało wszystko tak jak trzeba. Póżniej zacząl sie koszmar częsta zmiana świecy nie odpalanie z startera elektrycznego.Ten skuter miał tuning na 80

    #294568
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 174Postów:

    a dlaczego zmieniałeś świece i czemu nie pali z rozrusznika elektrycznego? nie ma siły kręcić? kręci za wolno?
    robiłeś pomiar kompresji ? zmiane pojemności robiłes sam czy już taki kupiłes z tymi 80cm i problemami?

    #294569
    sylweklol100
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    Bosię przegrzewala rozrusznik dlatego nie pali bo nie ma iskry ma siłe kręcić ponieważ je wymieniony akumalator i rozrusznikkompresje ma dobro nie dawno robiłem tuning sam przerabiałem na z50 na 80problemy zaczeły sie od samego początku

    #294570
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 174Postów:

    zwolnij troche bo trudno coś zrozumieć.
    świeca ci się przegrzewała? jak to zdiagnozowałeś?
    kompresji nie mierzyłeś jednak tylko ci się wydaje że jest dobra bo zmieniałeś cylinder i na tej podstawie tak zakładasz?
    problemy były jak kupiłeś czy się zaczęły jak podłubałeś?
    świece zalewa?

    #294573
    sylweklol100
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    tak świeca się przegrzwa bo jak się dłużej pojeździ to zaczyna przerywać i nie wchodzi na obroty kompresja jest dobra bo mechanik z serwisu mi ustawił zawory proglemy zaczeły sie od samego poczatku nic nie grzebałem świecy nie zalewa mi oto chodzi dlaczego nie ma iskry na rosruszniku

    #294574
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 174Postów:

    oznaką przegrzania się świecy nie jest to że przerywa tylko stan/kolor ceramiki przy elektrodzie i nagaru/stanu elektrody (żółta, krusząca się porcelana, białe, nadtopione elektrody.. itd). Więc wniosek że się przegrzewa świeca i przerywa – na podstawie tego co mówisz – nie ma sensu.
    To że mechanik ustawił zawory nie oznacza że kompresja jest dobra a zawory szczelne. Oznacza to tylko tyle że być może masz dobrze ustawione zawory. Żeby sprawdzić kompresje robi się POMIAR kompresji manometrem. Inaczej dalej nie wiesz nic.
    Jeżeli nie masz iskry – to na logikę – paliwo jest podawane cały czas i nie spalane. Kręcenie przy braku iskry powino skutkować zalaną świecą i smrodem paliwa z wydechu.
    Na moje oko to przegrzewać to ci się coś może i owszem.. ale to cylinder się przegrzewa nie świeca. Spada kompresja i robią sie problemy z zapłonem.
    Może ci sie też przegrzewać moduł albo inna część instalacji WN.. nawet pokruszona w środku fajka może dawać takie efekty. Możesz mieć też problemy z gaźnikiem – tzn może masz więcej niż 1 rzecz na raz i dlatego ciężko ci to ogarnąć.
    Ale chwilowo twoje diagnozy są z czapy tak na oko.

    #294598
    sylweklol100
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    czy miał by z tym coś wspólnego tuningowany moduł?

    #294599
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 174Postów:

    to jedna z możliwości

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button