Brak benzyny w komorze spalania - Skuter = Nie odpala

Cześć Prosze o pomoc Kupiłem Sachs SX 1 z przebiegiem 5 tyś. zmieniłem cylinder na 70 ccm gaźnik został oryginalny 12mm ale dysze dałem większą ( 51 ) wywaliłem pompke oleju i mieszanke robie sam. NESTETY PO PRZEJECHANIU 300 Km podrkęciłem prędkość do 70 Km/h na zimnym silniku i motor zgasł NIC NIE POMAGA czyściłem gaźnik owszem byłyt brudy ale teraz benzyna leci do niego dobrze- iskra jest ale benzyna nie wpada na tłok bo świeca jest sucha, skuter Nie odpala nawet jak wleje troche benzyny bezpośrednio pod swiece… Wykręciłem membrane pod krućcem poczyściełm i wygląda też dobrze tłok ma kompresje jak trzeba i jest cały… Gdzie SZUKAĆ Powodu Co jest grane że nie odpala wogóle???
Dodam że wydech nie jest zatkany i membrana pod krućcem też jest pomoczona benzyną podejrzewam że tłok nie bierze benzyny ale nie wiem czemu czy możliwe by membrana blokowała benzyne…

Prosze o podpowiedzi

skąd wiesz że ma kompresje? Zmierzyłeś manometrem i pokazało ci 10atm czy wsadziłeś paluch w miejsce świecy i na tej podstawie stwierdziłeś że “ma kompresje” a skoro ma to na pewno jest dobra?
Wg mnie jadąc 70km/h na cylindrze z przebiegiem 300km zajechałeś go. To taka najbardziej oczywista diagnoza po takim opisie. Innych rzeczy trzeba by szukać.
Skąd wieszże tłok jest cały? Wyciągałes go? złozyłeś potem wzystko na NOWYCH uszczelkach czy prasowałeś już używane? Uszczelniacze komory korbowej całe i trzymają?

Masz racje wsadziłęm palec i na tej podstawie ustaliłem ze ma kompresje więc nie wiem czy Uszczelniacze komory korbowej są właściwe. W takim razie ściągę gowice, sprawdze tłok i porobię zdjęcia jeśłi bedzie cały to poskładam to znowu na nowych uszczelkach.
Czyli mozna wnioskować że cylinder który ma niewłściwą kompresje nie będzie zaciągał paliwa ? w związku z tym ze to silnik 2T to nie ma tu zaworów i na całym ruchu tłoka opiera sie zaciąganie mieszanki…

Proszę o wyrozumiałość nie miałem doczyniania z silnikiem 2T.

a jak “sprawdzisz tłok” - językiem?
na cholere zdjęcia? kompresje sie mierzy manometrem a nie palcem albo zdjęcia i zgaduje

Kolego możesz mi jeszcze ostatniej rady udzielić ? Tłok przytarty ale widziałem gorsze pierścienie przetarte i do wyrzucenia mam jeszcze pytanie czy może pojeździ mi to jak wymienie tylko pierścienie ?

Na filmie widać też że tłok lata na boki łozysko igiełkowe nie trzyma sie w jednym miejscu co tam powinenem jeszcze powymieniać ?

www.youtube.com/watch?v=H1ZUVjv1Abw&feature=youtu.be

to złom. od góry do dołu do wymiany jest wszystko

Otóż to cała góra do wymiany łącznie z wałem bo przytarło się wszystko.

Dlaczego mam zmieniać wał ? wygląda całkiem dobrze rozumiem ze łożysko igiełkowe będzie do wymiany ale sam wał nie ma żadnych luzów.
Skuter zrobił zzaledwie 5 tysięcy poprzedni właściciel też zatarł tłok bo podała pompa oleju ja zmieniłem na 70 bo potrzebuje lepszego zrywu. Czy wymiana cylindra tłoka i łożyska to nie dosyć ?

zmień w takim razie sam cylinder. ale od razu kup dwa.

Jeszcze pytnie ostatniej nadzieji na Korbie jest wyczuwalny luz na boki max 3 milimetry czy to już jest pewne że kwalifikuje sie wał do wymiany czy jeszcze moza ryzykować zakładanie kolejnego cylindra ?

Nigdy nie miałem stycznosci z nowym wałem i nie wiem czy są luzy na moim nie ma luzów góra dół tylko lekki na boki.

tu jest filimik z tego luzu

www.youtube.com/watch?v=ZoN7Ofvp2mk&feature=youtu.be

a nie na boki tylko góra-doł (poprzecznie) masz luz?

góra dół ani poprzecznie nie ma żadnego luzu tylko na boki ale widze po opisach ze to jest normalne