Brak benzyny w komorze spalania – Skuter = Nie odpala
- This topic has 11 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 6 years, 3 months temu by
sachs SX1.
- AutorWpisy
- 11 czerwca 2017 dnia 22:12 #624872
Cześć Prosze o pomoc Kupiłem Sachs SX 1 z przebiegiem 5 tyś. zmieniłem cylinder na 70 ccm gaźnik został oryginalny 12mm ale dysze dałem większą ( 51 ) wywaliłem pompke oleju i mieszanke robie sam. NESTETY PO PRZEJECHANIU 300 Km podrkęciłem prędkość do 70 Km/h na zimnym silniku i motor zgasł NIC NIE POMAGA czyściłem gaźnik owszem byłyt brudy ale teraz benzyna leci do niego dobrze- iskra jest ale benzyna nie wpada na tłok bo świeca jest sucha, skuter Nie odpala nawet jak wleje troche benzyny bezpośrednio pod swiece… Wykręciłem membrane pod krućcem poczyściełm i wygląda też dobrze tłok ma kompresje jak trzeba i jest cały… Gdzie SZUKAĆ Powodu Co jest grane że nie odpala wogóle???
Dodam że wydech nie jest zatkany i membrana pod krućcem też jest pomoczona benzyną podejrzewam że tłok nie bierze benzyny ale nie wiem czemu czy możliwe by membrana blokowała benzyne…Prosze o podpowiedzi
12 czerwca 2017 dnia 00:47 #624875skąd wiesz że ma kompresje? Zmierzyłeś manometrem i pokazało ci 10atm czy wsadziłeś paluch w miejsce świecy i na tej podstawie stwierdziłeś że “ma kompresje” a skoro ma to na pewno jest dobra?
Wg mnie jadąc 70km/h na cylindrze z przebiegiem 300km zajechałeś go. To taka najbardziej oczywista diagnoza po takim opisie. Innych rzeczy trzeba by szukać.
Skąd wieszże tłok jest cały? Wyciągałes go? złozyłeś potem wzystko na NOWYCH uszczelkach czy prasowałeś już używane? Uszczelniacze komory korbowej całe i trzymają?12 czerwca 2017 dnia 20:22 #625069Masz racje wsadziłęm palec i na tej podstawie ustaliłem ze ma kompresje więc nie wiem czy Uszczelniacze komory korbowej są właściwe. W takim razie ściągę gowice, sprawdze tłok i porobię zdjęcia jeśłi bedzie cały to poskładam to znowu na nowych uszczelkach.
Czyli mozna wnioskować że cylinder który ma niewłściwą kompresje nie będzie zaciągał paliwa ? w związku z tym ze to silnik 2T to nie ma tu zaworów i na całym ruchu tłoka opiera sie zaciąganie mieszanki…Proszę o wyrozumiałość nie miałem doczyniania z silnikiem 2T.
12 czerwca 2017 dnia 20:26 #625070a jak “sprawdzisz tłok” – językiem?
na cholere zdjęcia? kompresje sie mierzy manometrem a nie palcem albo zdjęcia i zgaduje14 czerwca 2017 dnia 16:21 #625168Kolego możesz mi jeszcze ostatniej rady udzielić ? Tłok przytarty ale widziałem gorsze pierścienie przetarte i do wyrzucenia mam jeszcze pytanie czy może pojeździ mi to jak wymienie tylko pierścienie ?
Na filmie widać też że tłok lata na boki łozysko igiełkowe nie trzyma sie w jednym miejscu co tam powinenem jeszcze powymieniać ?
14 czerwca 2017 dnia 17:30 #625173to złom. od góry do dołu do wymiany jest wszystko
15 czerwca 2017 dnia 11:48 #625185Otóż to cała góra do wymiany łącznie z wałem bo przytarło się wszystko.
15 czerwca 2017 dnia 17:15 #625239Dlaczego mam zmieniać wał ? wygląda całkiem dobrze rozumiem ze łożysko igiełkowe będzie do wymiany ale sam wał nie ma żadnych luzów.
Skuter zrobił zzaledwie 5 tysięcy poprzedni właściciel też zatarł tłok bo podała pompa oleju ja zmieniłem na 70 bo potrzebuje lepszego zrywu. Czy wymiana cylindra tłoka i łożyska to nie dosyć ?15 czerwca 2017 dnia 18:34 #625241zmień w takim razie sam cylinder. ale od razu kup dwa.
15 czerwca 2017 dnia 19:59 #625246Jeszcze pytnie ostatniej nadzieji na Korbie jest wyczuwalny luz na boki max 3 milimetry czy to już jest pewne że kwalifikuje sie wał do wymiany czy jeszcze moza ryzykować zakładanie kolejnego cylindra ?
Nigdy nie miałem stycznosci z nowym wałem i nie wiem czy są luzy na moim nie ma luzów góra dół tylko lekki na boki.
tu jest filimik z tego luzu
16 czerwca 2017 dnia 01:12 #625267a nie na boki tylko góra-doł (poprzecznie) masz luz?
16 czerwca 2017 dnia 09:49 #625268góra dół ani poprzecznie nie ma żadnego luzu tylko na boki ale widze po opisach ze to jest normalne
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.