Blokady zw50qt-16 mondial 50

Witam 20 czerwca kupiłem w cearfourze skuter ww. marki no to po próbie znaleźienia serwisu żebym mógł zrobić przegląd zwątpiłem gdyż najbliższy jest w gdyni 200km ode mnie, postanowiłem nie serwisować go po przejechaniu 500 km pojechałem do moich lokalnych fachowców aby zdjeli mi blokadę gdyż skuter szybko się rozpędzał nawet z obciążeniem do 45ciu ale więcej nie poszedł nawet ze stromej górki,Więc fachowcy wymienili mi jakąś tulejke przy pasie napędowym ok zapłaciłem 50 zł jade sam pięknie z wiatrem zamykam licznik więc pojechałem do domu 25 km od "fachowców" wziąłem kumpla na przejazdzke a tu zonk pod wiatr i pod górke strasznie muli max 25 na/h to pojechałem do innego znajomego który się na tym zna powiedział mi że mi złą tulejke założyli wziął moją starą wyszlifował ją założył i skuter odzyskał moc ale od razu mi ją zdjął i stwierdził że on nie ma wytłaczarki i może popsuć mi wał więć założył tą od fachowców.. skuter dalej jedzie 25k/h z obciążeniem. powiedzcie mi co zrobić aby odzyskać moc i więcej z niego wyciągnąć,Planuje zakup cylindra 72cc ale nie wiem czy to ma sens jak ta tulejka dalej będzie, sorry że tak mało składnie ale śpiesze się do pracy. może ktoś zrozumie o co mi chodzi ;d Jutro po pracy wejde to odpowiem na pytania jak by było coś nie jasne ;d

Z tego co widzę ten zw50qt-16 mondial 50 to zwykły kolejny klon Vapora czy Colibra. Silnik to zwykły 139QMB.

Jedyną tulejkę jaką możesz tam mieć to ta na wariatorze. Kup sobie cały wariator za 36zł, one są w komplecie z tulejką, nie dość, że odblokujesz skuter to jeszcze kilka dodatkowych km/h zyskasz.