Blokady Zipp TOROS CM48Q Montana

Hej

Posiadam od roku Zipp’a Toros Montana, jest dotarty i jeszcze nie modyfikowany.

Mam pytanie czy orientuję się ktoś gdzie ma blokady / co trzeba wymienic?
To mój pierwszy manualny jednoślad, jestem zielony.

Jazda z prędkością 55 - 60 km/h troszkę nudna się zrobiła.
Chciałbym by te 80km/h poleciał.

Silnik CM48Q
Moc 4,8KM
V-max 60Km/h
Obrotomierz max do 11 - 12 tys. pokazuje

    http://toros.pl/2015_skutery_montanab.php
  1. czy wkręca ci się na niskich biegach na ten max na obrotomierzu?
  2. czy te 60km/h maxa to jak się objawia że to max? zaczyna przerywać czy ma po prostu 11tys na obrotomierzu i wyżej sie po prostu nie zakręci? a może ma wtedy 7000 i po prostu brak mocy?

bo tak naprawdę w biegówce to kwestia zmiany przełożeń. a najlepiej razem z wymianą na zestaw 80cm i regulacją gaźnika

1 Tak jak najbardziej.
2 Max objawia się tak, że ma 8 tys. obrotów i jedzie 60 może 65 km/h. (Licznik oryginalny jeszcze mam, jest do 60km/h)
Czasem, ale bardzo rzadko ma tak że wskoczy na 8,5 do 9 tys. obrotów i jedzie równe 70, kolega potwierdza.

Obrotomierz i biegi śmigają tak:

bieg 1 - idzie do 11,5 tys.
bieg 2 - też 11,5 tys.
bieg 3 - 10,5 tys.
bieg 4 - 8 tys. (Od święta i w dobra pogodę 9 tys.)

Co do zmiany na 80cm polecasz coś jakąś firmę?

Dodam też, że w wydechu mam 4 przepony. 1 ostatnią rozwierciłem i nie tracę prędkości jadąc pod wiatr.

no to masz klasyczny brak mocy. i w zasadzie bez zmiany pojemności tego nie przeskoczysz. zmień cylinder na jakies 80 od moretti czy power force jak robią do twojego silnika i tyle. Tylko zmieniaj na kompletny zestaw (głowica, cylinder, tłok…itd). Troszke ugrasz przełożeniami ie zmieniając cylindra ale dynamika spadnie strasznie

Dziękuję za pomoc i czas.

Już kupuję taki oto zestaw

    http://allegro.pl/moretti-80-cylinder-glowica-139fmb-zipp-pro50-4t-i6947805757.html

Po zmianie odezwę się jak duże zmiany nastąpiły.

Pozdrawiam Norbi :slight_smile: