Blokady Zipp TOROS CM48Q Montana

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #641949
    Zly
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Hej

    Posiadam od roku Zipp’a Toros Montana, jest dotarty i jeszcze nie modyfikowany.

    Mam pytanie czy orientuję się ktoś gdzie ma blokady / co trzeba wymienic?
    To mój pierwszy manualny jednoślad, jestem zielony.

    Jazda z prędkością 55 – 60 km/h troszkę nudna się zrobiła.
    Chciałbym by te 80km/h poleciał.

    Silnik CM48Q
    Moc 4,8KM
    V-max 60Km/h
    Obrotomierz max do 11 – 12 tys. pokazuje

    #641952
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    1. czy wkręca ci się na niskich biegach na ten max na obrotomierzu?
    2. czy te 60km/h maxa to jak się objawia że to max? zaczyna przerywać czy ma po prostu 11tys na obrotomierzu i wyżej sie po prostu nie zakręci? a może ma wtedy 7000 i po prostu brak mocy?

    bo tak naprawdę w biegówce to kwestia zmiany przełożeń. a najlepiej razem z wymianą na zestaw 80cm i regulacją gaźnika

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #641957
    Zly
    Uczestnik
    • Postów: 3

    1 Tak jak najbardziej.
    2 Max objawia się tak, że ma 8 tys. obrotów i jedzie 60 może 65 km/h. (Licznik oryginalny jeszcze mam, jest do 60km/h)
    Czasem, ale bardzo rzadko ma tak że wskoczy na 8,5 do 9 tys. obrotów i jedzie równe 70, kolega potwierdza.

    Obrotomierz i biegi śmigają tak:

    bieg 1 – idzie do 11,5 tys.
    bieg 2 – też 11,5 tys.
    bieg 3 – 10,5 tys.
    bieg 4 – 8 tys. (Od święta i w dobra pogodę 9 tys.)

    Co do zmiany na 80cm polecasz coś jakąś firmę?

    Dodam też, że w wydechu mam 4 przepony. 1 ostatnią rozwierciłem i nie tracę prędkości jadąc pod wiatr.

    #641959
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    no to masz klasyczny brak mocy. i w zasadzie bez zmiany pojemności tego nie przeskoczysz. zmień cylinder na jakies 80 od moretti czy power force jak robią do twojego silnika i tyle. Tylko zmieniaj na kompletny zestaw (głowica, cylinder, tłok..itd). Troszke ugrasz przełożeniami ie zmieniając cylindra ale dynamika spadnie strasznie

    #641963
    Zly
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Dziękuję za pomoc i czas.

    Już kupuję taki oto zestaw

    Po zmianie odezwę się jak duże zmiany nastąpiły.

    Pozdrawiam Norbi 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button