Blokady w tłumiku

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #189545 Reply
    Johnsh
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 19
    • Postów: 27

    Witam,zamierzam zdjąć blokady w moim skuterze.Zacząłem od tłumika,odkręciłem i przy wejściu od strony skutera jest zwężenie.Dlatego chcę się upewnić ,że to blokada i jak ją zdjąć oraz czy to nie zmieni głosnośći skutera.Po odkręceniu przy wejściu do skutera okazało się ,że jest ono w polowie zakryte,czy to normalne?
    http://iv.pl/images/68834118992282756974.jpg
    http://iv.pl/images/56873343841759772761.jpg
    http://iv.pl/images/99231475223310706071.jpg

    #189546 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Tak to zwężka to blokada usuniesz za pomocą wkrętaka płaskiego i młotka:D
    te cylindry mają taki wylot wydechu[wejściu do skutera]
    zmieni głośność skutera o trochę w gorę ale i osiągi

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #189718 Reply
    Johnsh
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 19
    • Postów: 27

    A ma pan może jakiś inny sposób bo tym ciężko ,to tam chyba wypalone czy coś

    #189723 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Otwornica do metalu,drewna itd kupisz w pierwszym lepszym markecie budowlanym taka jaka ci potrzebna [fi rozmiar]
    http://allegro.i-can.pl/3/4C21F256-BF0A-48E8-902E-523CC00DF381.JPEG
    A na pana to trzeba mieć wygląd i pieniądze a u mnie ni chu ani jednego ani drugiego:D

    #189772 Reply
    Johnsh
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 19
    • Postów: 27

    Słyszałem ,że to można przewiercić tylko ,że to z metalu to da rade i czy to pyadnie czy po prostu trochę powiększe tą dziurę .Muszę to szybko zdjąć i to up nie zabardzo

    #189773 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    większość blokd jest do wyciągnięcia/wybicia i są przygrzane/przyspawane punktowo.
    Wiec wybijak (albo grubszy śrubokręt), młotek i na ogół idzie z tym wygrać.
    Chyba że producent był wredna świnia i zrobił to bardzo solidnie.. wtedy trzeba to albo wiercić albo wycinać fragment z przewężeniem.
    Miej też na uwadze że średnica to jedno (i tak powinna być dopasowana do pola powierzchni okna wylotowego) ale druga sprawa to parametry wewnętrzne – długość i budowa komory rezonansowej.. itd.
    Superprzelot bez oporów to wydech porządany tylko w rajdówkach turbo (bo w tych wolnossących już nie).

    #189775 Reply
    Johnsh
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 19
    • Postów: 27

    U mnie to jest solidnie ,więc chyba wezmę wiertarkę i zacznę wiercić

    #304058 Reply
    jojo1
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 6
    • Postów: 10

    Johnsh napisał:

    Witam,zamierzam zdjąć blokady w moim skuterze.Zacząłem od tłumika,odkręciłem i przy wejściu od strony skutera jest zwężenie.Dlatego chcę się upewnić ,że to blokada i jak ją zdjąć oraz czy to nie zmieni głosnośći skutera.Po odkręceniu przy wejściu do skutera okazało się ,że jest ono w polowie zakryte,czy to normalne?
    http://iv.pl/images/68834118992282756974.jpg
    http://iv.pl/images/56873343841759772761.jpg
    http://iv.pl/images/99231475223310706071.jpg

    a możesz mite zdjęcia podesłać?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Blokady w tłumiku
Twoje informacje:




Back to top button