Blokady Speedfight 2

Siemka. Ostatnio w moim speedzie zdjąłem blokadę z filtra powietrza. Prędkość wzrozła do 50 km/h. Gdy jechałem to coś jakby mi się w rurze wydechowej przypalało bo gdy wyłączałem silnik to taki delikatny dymek jak od zapałek leciał. A ostatnio coś się stało i V maks to 45 i na postoju mi leci taki szarawy dymek z rury. Coś z gaźnikiem? Dodam że iglice miałem wykrzywioną ale wyprostowałem w miarę. Moglibyście mi z tym pomóc? A i jeszcze w jakiej kolejności najlepiej pościągać blokady jak to będzie ze spalaniem itp?

Dymek na postoju to normalne bo to 2t więc dymi a po zgaszeniu mi też dymi nie wiem czemu

A blokady to moduł cdi,wydech,wariator,

Ale to normalne że tak śmierdzi? Może coś nie tak z dozownikiem oleju i za dużo daje oleju. Bo mi normalnie końcówkę rury opala...

Według mnie to za dużo oleju, trzeba wyregulować gaźnik, albo masz ustawiony dozownik oleju na docieranie

Na docieranie silnika? Silnik dawno jest dotarty, 12 tyś przejechane. Michał, sądziśz że od tego V max zmalała? Coś się zapycha przez to dymienie?

Ja tak mialem (dymił po jeździe, pluł olejem) przy piebiegu 1000km zanioslem do serwisu to powiedzieli że gaźnik dawał za dużo oleju bo był ustawiony na docieranie. U ciebie pewnie wystarczy tylko regulacja gaźnika. Sprawdź jeszcze świece (może nagar).

Hmm... Właśnie spojrzałem to świeca jest ewidentnie do wymiany. Postaram się kupić nową. Zobaczymy czy to coś da. Czy jak zdejmę następną blokadę to znowu muszę regulować cały gaźnik? Czy tylko magiczne śrubeczki?

a tego to szczerze nie wiem, chyba zależy od blokad ;p

aa i gaźnik reguluje sie chyba tylko 2 śrubkami (od powietrza i mieszanki), chyba ze sie myle ;p

Sorki ostatnio neta nie miałem. Dzięki za wskazówki, pokombinuje, zobaczymy co będzie. Tylko jedna sprawa, jak zmienić to ustawienie dozownika oleju?