Blokady / obroty / Prędkość/ w Junak ( Ferro 901)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #114389 Reply
    pawel74aa
    Użytkownik
    • 26
    • Postów: 51
    • Postów: 77

    Witam, posiadam motorower o pojemności 72 ccm, oraz cylinder 70
    -Prędkośc maxymalna: 65 ( dociągne go i do 77, ale nie chce go katowac)
    -Blokady zdjęte

    a to moje pytanie:
    Co zrobić by leciał mi te 80 na spokonie? nie chce wymieniać silnika ani cylindra bo za duzo roboty z docieraniem, moze wymienic takie częsci jak zębatka, filtr stozkowy dysze na większą bo mam chwilowo 65,

    -wymiana dyszy z 65/80 pomoze cos? jesli tak to w czym, v/max // predkosc?

    a jeszcze jedno pytanko, bo na liczniku mam max obotów 13 tysięcy a mi leci tylko 7 tysiecy a moduł mam oblokowany kupiłem, moze jakiś kabelek odczepic ? ( bo niektorzy mówią ze blokada jest )

    PROSZE O POMOC, JA CHCE TYLKO JECHAC TE 80KM/H ;/

    #114636 Reply
    pawel74aa
    Użytkownik
    • 26
    • Postów: 51
    • Postów: 77

    pomoze ktos?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #114731 Reply
    pawel74aa
    Użytkownik
    • 26
    • Postów: 51
    • Postów: 77

    help ;/

    #114818 Reply
    pawel74aa
    Użytkownik
    • 26
    • Postów: 51
    • Postów: 77

    refresh

    #114879 Reply
    osiem
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 42
    • Postów: 52

    No no ja mam tak samo. tylko ze 50 ccm. Dociągne na 3 do 70 (na moim liczniku, realna prędkość rzecz oczywsita jest inna) Wrzucam 4 iii obroty spadają prędkość 45-50. Moduł wymieniony. Sory ze się tak doczepiłem, ale jak bd większa aktywność może ktoś pomoże. A filtr stożkowy co daaaje ? a tłumik nowy tyeż coś da bo mój ma wylot równy srędnicy kciuka nawet mniejszy.

    #115039 Reply
    pawel74aa
    Użytkownik
    • 26
    • Postów: 51
    • Postów: 77

    tez mam moduł na sportowy i mi leci tylko 70 ;/

    #115044 Reply
    MarSen
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 249
    • Postów: 260

    Jeżeli na 3 jedzie wam szybciej niż na 4 to macie dupę, a nie odblokowany moduł. Do skutera na 72cc daje się dysze 85, ale nie wiem jak z manualem. Chyba do samo, możesz spróbować.

    #115152 Reply
    Bartolini2009
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 53
    • Postów: 57

    Katowanie rozumiesz przez 7 tyś obrotów czy 10 tyś obrotów??
    Ja na 3 bez blokad dociskam do 70 a 4 dopiero z górki bo silnik ma troszkę mało mocy żeby uciągnąć masę motoru (120 kg) i masę użytkownika ( 80 kg ) w każdym razie na oryginalnym cylindrze 50 cc. Poza tym Im większe obroty tym większa moc maksymalna a wiec na spokojnie do 9000 ja cisnę i w miarę leci a do wibracji trzeba się przyzwyczaić (oczywiście 9000 ale nie za długo żeby nie przegrzać np pod wzniesienie wieksze)

    #115156 Reply
    MarSen
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 249
    • Postów: 260

    Ja śmigam na wszystkich biegach. Ważę tylko 65 po obiedzie więc ma trochę lżej. Na 3 bym nie jechał tych 70 (oczywiście licznikowe, bo to jest niemożliwe, żeby na 3 do 70km/h w 50cc dojechać). 70 licznikowe to jadę pod koniec 4, a pod koniec 3 to katorga maks. Z resztą pewnie zawyża na oko 15-20km/h od wibracji przy takich obrotach. Z resztą ja przy 9000 obrotów wibracje już mam słabe, o większej częstotliwości, ale słabsze niż przy np. 6000.

    #115301 Reply
    Bartolini2009
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 53
    • Postów: 57

    Znaczy wiem że mój od 45 km/h (pion licznika)po dojściu do 50 opada o 5kmh więcej niż realnie czyli w praktyce jeżdżę na 3 65 około i 4 dociskam do pełnych 80 (mierzone samochodem). Co do wibracji ja przy 7000 na spokojnie widzę w lusterkach a przy 9000 to już obraz drży.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Blokady / obroty / Prędkość/ w Junak ( Ferro 901)
Twoje informacje:




Back to top button