Blokady Inca Street 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #52192 Reply
    przemek5051
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 74
    • Postów: 88

    Cześć 🙂 Mam pytanko gdzie znajdują się blokady w Inca,pomijając fakt tulejki z wario bo już ją ściągnąłem ;))
    Z góry dzięki za pomoc ! : )

    #52199 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Z tego co mi wiadomo to moduł jest blokowany a ciężko znaleźć odblokowany który działa jak należy.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #52709 Reply
    micaddo
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 131
    • Postów: 137

    dwie blokady:tulejka + moduł

    #56661 Reply
    Damian13
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 8
    • Postów: 8

    a jak dobrać moduł bo nie wiem kupiłem dwa ale na żadnym nie chodzi

    #56669 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    damian13 do treetke cięzko trafic dobry moduł odblokowany

    #56673 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Moim zdaniem, moduł bez blokady nie jest „magiczną kostką” która zwiększy obroty silnika. Czasem w silniku 2T trzeba wymienić cylinder na tuningowy, chodzi o kanały jakie cylinder dwu suwa posiada i to właśnie głównie od wielkości i odpowiedniego rozmieszczenia ich w cylindrze ma wpływ na moc i obroty max silnika. Tak samo jak w 4T zależy to od wielkości zaworów ssących, wydechowych i kątów krzywek wałka rozrządu.
    Moduł może ograniczyć maksymalne obroty silnika, jeżeli dany silnik w standardzie legitymował się większymi obrotami, a ograniczono je w celu spełnienia wymogów stawianych motorowerom. Nie każda firma blokuje obroty modułem, bo często jest tak skonstruowany silnik, że nie ma co blokować. W takim wypadku blokada może znajdować się w gaźniku, wariatorze i układzie wydechowym.

    #56825 Reply
    Damian13
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 8
    • Postów: 8

    może ktoś pokarze mi moduł na allegro który będzie dobry

    #56826 Reply
    Damian13
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 8
    • Postów: 8

    na wiatorze niema sprawdzałem

    #56906 Reply
    przemek5051
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 74
    • Postów: 88

    Ja miałem na wariatorze tulejke dystansową,gdy była założona śmigał 45km/h,a po ściągnięciu 65-70 😉

    #56909 Reply
    przemek5051
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 74
    • Postów: 88

    Teraz założyłem sprężynę centralną Hebo +50 , sprężynki sprzęgła Hebo +50 i rolki Polini 3,5g 😉 śmiga 70 ale za to do 60 przyspiesza w mgnieniu oka 🙂

    #56923 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Załóż moduł od Kymco np. ZX. Tylko kabelek łączący musisz mieć. I będzie śmigać Kymco nie ma blokowanych modułów.

    #56931 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Tak jak Krzysiek napisał – ciężko trafić na działający w 100% CDI. Wiedz że zjedliśmy na tym zęby. Głupi przykład : takie same inci z tego samego roku – moja i Krzyśka – on ma pasek 788x18x28 ja mam 792×16.6×28, rolki także mieliśmy różne – więc inca ince nierówna 🙂

    #56949 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Szanowni forumowicze 🙂 Jeżeli silnik skutera fabrycznie osiąga 7-8 tyś.obr/min, to żaden moduł nie spowoduje wzrostu obrotów ponad to co fabryka dała i żeby osiągnąć 10-11 tyś/obr/min, trzeba ingerować w silnik. W 2T zmiana geometrii i wielkości kanałów, wypełnienie skrzyni korbowej (podkowa), zwiększenie stopnia sprężania, modyfikacja gaźnika i układu wydechowego.

    #58004 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    Pietro nie oto chodzi z modułem odblokowanym do inci. Po prostu przy jego zastosowaniu „występuje tzw. nadbieg” jak w normalnych pojadzach z biegami (choćby samochód). jadac z gorki moj na max na 70 i zaczyna sinik jakby hamowac przy odblokowanym potrafi dojsc w tym „ndabiegu” do 80. Wodzu wie o czym mowie

    #58020 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Krzyśku, ale tu nie chodzi o jazdę z górki, tylko po prostej i pod górkę 😉

    #58030 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    jest podobnie jak nie identycznie

    #58046 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Dopiszę sobie tylko że na fabrycznym module moja Inca idzie pod górę 60 (przy mojej wadze to jak normalne dwie osoby). Z górki to przy 75 czuję respect 🙂

    #58069 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    WODZU napisał:

    Dopiszę sobie tylko że na fabrycznym module moja Inca idzie pod górę 60 (przy mojej wadze to jak normalne dwie osoby). Z górki to przy 75 czuję respect 🙂

    Czyli moduł nie jest blokowany..Gdybyś chciał szybciej jeździć, musiałbyś zmienić cylinder na sportowy, na którym poprzez odpowiednie rozmieszczenie i wielkość kanałów, silnik osiągnie większe obroty, co z modułem nie ma nic wspólnego 😉

    #145935 Reply
    adiii74
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    witam posiadam ince street 50 i mam problem z blokadami wiem że po kupnie skutera został odblokowany moduł cdi.Koledzy mi mówili że jeszcze jedna blokada znajduje sie na wariatorze pierśconka.wczoraj odkreciłem i na tulei dystansowej nie ma żadnego pierścionka prosze o szybką odpowiedz gdzie mogą być jeszcze blokady 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Blokady Inca Street 50
Twoje informacje:




Back to top button