Kymco Agility – blokady

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #74892
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    Jak zdjąc wszystkie blokady?

    #74893
    Loxik
    Użytkownik
    • 6
    • 126Postów:

    Jak jezdzic skuterem?

    #74894
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    sorry jak cie tak urazilem tym pytaniem, myslalem ze po to jest forum

    #74898
    Loxik
    Użytkownik
    • 6
    • 126Postów:

    To ja przepraszam ,ale nikt tu nie jest jasnowidzem i nie wie jaki masz skuter…

    #74912
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    Kymco AGility 50…

    #74916
    Loxik
    Użytkownik
    • 6
    • 126Postów:

    Agility ma blokadę na wariatorze (tulejka) i trzeba w nim dyszę na większą wymienić (wtedy podniesie się spalanie) i kupić odblokowany moduł wydatek rzędu 50 zł.

    #75138
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    a na filtrze i gaźniku nie ma blokady?

    #75141
    Prezessso
    Użytkownik
    • 23
    • 229Postów:

    brylant1717 napisał:

    a na filtrze i gaźniku nie ma blokady?

    sa to 2 najprostrze rzeczy do sprawdzenia,SPRAWDZ! ;p

    #75145
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    Mam jedną blokade ściągniętą przez mechanika, nawet nie wiem jaką. Dałem za to stówę, teraz chcę sam sb ściągnąć kolejne blokady. Sprawdziłem, na filtrze jest blokada, ściągne po 1500 km (mam 850).

    Podejrzewam że mechanik ściągnął z gaźnika ( jedzie 65km/h)

    Pewnie jeszcze na wariatorze będzie można zdjąć… i podobno jakiś kabelek?

    #75157
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 82Postów:

    brylant1717 napisał:

    Kymco AGility 50…

    Mam ten sam skuter i blokady są 2 tuleja na wariatorze po wymianie jeździ około 65-68 km/h druga to moduł. Można go naciac i masz wyższe obroty i większa prędkość. Na filtrze to w którym miejscu widzisz? Bo ja tam nic nie znalazłem. Jak kupiłeś w „salonie” skuter to dostałeś tuleje i dysze do zmiany.

    #75207
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    Właśnie nie dostałem, a kupowałem w salonie…

    a na module gdzie trzeba naciac? i ile po tym nacieciu jezdzi?

    #75516
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 82Postów:

    brylant1717 napisał:

    Właśnie nie dostałem, a kupowałem w salonie…
    a na module gdzie trzeba naciac? i ile po tym nacieciu jezdzi?

    To cię oszukali w salonie bo powinni Ci dać. I jeżeli jeździsz do nich na przeglądy to przestań bo dojdą cię z kasy. Ja za 2 przegląd po 1000km i zdjecie blokady z wariatora zapłaciłem 260 zł ich były oleje

    #75579
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • 10Postów:

    Jeżeli masz moduł na 8 pinów to nic nie musisz ciąc ani przecinac.
    Wystarczy że wyjmiesz 2 fioletowe kabelki. U mnie po tym zamyka licznik.

    #75598
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    „po wymianie jeździ około 65-68 km/h”
    jak kupowałem to od razu ściągneli mi jedną blokadę po której jeździ ok. 70 km/h więc już wiem dlaczego tylejki nie dostałem. A z modułem nie będę się bawił bo podobno zmniejsza to żywotność silnika

    #75612
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 82Postów:

    Brylan1717 odpowiedz sobie na pytanie czy potrzebujesz v-max czy przyspieszenia. 70 km/h jak dla mnie jest spoko. Ja akurat potrzebuje lepszego przyspieszenia więc idę w ta stronę ale mniejsza z tym. Co do modułu to po odblokowaniu silnik wkreca sie na wyższe obroty to jak byś jeździł samochodem na czerwonym polu obrotomierza. Więc jak sądzisz dobre dla silnika? Ja tego nie robię bo jakiś kaganiec musi być. Kupiłem teraz zestaw testowych rolek i będę sie bawił z gramatura.

    PS. Ile Ci pali skuter?

    #75667
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    Podczas pierwszych 200-300 km spalił 3.5 L..
    Niedługo będę mierzył ile pali po dotarciu

    #75726
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • 136Postów:

    A Twój ile pali?

    #75731
    pppawelek
    Użytkownik
    • 3
    • 26Postów:

    Kurcze to ja ostatnio wymieniłem tuleje po ok 10tys bo wcześniejszy właściciel nic nie zmieniał, a oprócz tego filtry, gaźnik wyregulowalem i nie chce jechać szybciej niż 60km i to nawet z bystrej górki… Waże ok 75kg, ale spalanie małe mam bo jak jeżdze z bratek (też ok 75kg) do roboty to ostatnio dokładnie wyszło 2,48l/100km;)

    No ale przydałoby sie żeby jechał te 65km przynajmniej, żeby po mieście każdy nie musiał mnie wyprzedzać…

    #75752
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 82Postów:

    Średnia od początku to 2,44L na 100km ale po odblokowaniu 2,3L na 100km

    #75782
    pppawelek
    Użytkownik
    • 3
    • 26Postów:

    a zmieniałeś dysze na 82?

    #75965
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 82Postów:

    pppawelek napisał:

    a zmieniałeś dysze na 82?

    Dysza standard.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button