Kymco Agility - blokady

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #74892 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Jak zdjąc wszystkie blokady?

    #74893 Reply
    Loxik
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 120
    • Postów: 126

    Jak jezdzic skuterem?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #74894 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    sorry jak cie tak urazilem tym pytaniem, myslalem ze po to jest forum

    #74898 Reply
    Loxik
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 120
    • Postów: 126

    To ja przepraszam ,ale nikt tu nie jest jasnowidzem i nie wie jaki masz skuter…

    #74912 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Kymco AGility 50…

    #74916 Reply
    Loxik
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 120
    • Postów: 126

    Agility ma blokadę na wariatorze (tulejka) i trzeba w nim dyszę na większą wymienić (wtedy podniesie się spalanie) i kupić odblokowany moduł wydatek rzędu 50 zł.

    #75138 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    a na filtrze i gaźniku nie ma blokady?

    #75141 Reply
    Prezessso
    Użytkownik
    • 23
    • Postów: 206
    • Postów: 229

    brylant1717 napisał:

    a na filtrze i gaźniku nie ma blokady?

    sa to 2 najprostrze rzeczy do sprawdzenia,SPRAWDZ! ;p

    #75145 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Mam jedną blokade ściągniętą przez mechanika, nawet nie wiem jaką. Dałem za to stówę, teraz chcę sam sb ściągnąć kolejne blokady. Sprawdziłem, na filtrze jest blokada, ściągne po 1500 km (mam 850).

    Podejrzewam że mechanik ściągnął z gaźnika ( jedzie 65km/h)

    Pewnie jeszcze na wariatorze będzie można zdjąć… i podobno jakiś kabelek?

    #75157 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • Postów: 68
    • Postów: 82

    brylant1717 napisał:

    Kymco AGility 50…

    Mam ten sam skuter i blokady są 2 tuleja na wariatorze po wymianie jeździ około 65-68 km/h druga to moduł. Można go naciac i masz wyższe obroty i większa prędkość. Na filtrze to w którym miejscu widzisz? Bo ja tam nic nie znalazłem. Jak kupiłeś w „salonie” skuter to dostałeś tuleje i dysze do zmiany.

    #75207 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Właśnie nie dostałem, a kupowałem w salonie…

    a na module gdzie trzeba naciac? i ile po tym nacieciu jezdzi?

    #75516 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • Postów: 68
    • Postów: 82

    brylant1717 napisał:

    Właśnie nie dostałem, a kupowałem w salonie…
    a na module gdzie trzeba naciac? i ile po tym nacieciu jezdzi?

    To cię oszukali w salonie bo powinni Ci dać. I jeżeli jeździsz do nich na przeglądy to przestań bo dojdą cię z kasy. Ja za 2 przegląd po 1000km i zdjecie blokady z wariatora zapłaciłem 260 zł ich były oleje

    #75579 Reply
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    Jeżeli masz moduł na 8 pinów to nic nie musisz ciąc ani przecinac.
    Wystarczy że wyjmiesz 2 fioletowe kabelki. U mnie po tym zamyka licznik.

    #75598 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    „po wymianie jeździ około 65-68 km/h”
    jak kupowałem to od razu ściągneli mi jedną blokadę po której jeździ ok. 70 km/h więc już wiem dlaczego tylejki nie dostałem. A z modułem nie będę się bawił bo podobno zmniejsza to żywotność silnika

    #75612 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • Postów: 68
    • Postów: 82

    Brylan1717 odpowiedz sobie na pytanie czy potrzebujesz v-max czy przyspieszenia. 70 km/h jak dla mnie jest spoko. Ja akurat potrzebuje lepszego przyspieszenia więc idę w ta stronę ale mniejsza z tym. Co do modułu to po odblokowaniu silnik wkreca sie na wyższe obroty to jak byś jeździł samochodem na czerwonym polu obrotomierza. Więc jak sądzisz dobre dla silnika? Ja tego nie robię bo jakiś kaganiec musi być. Kupiłem teraz zestaw testowych rolek i będę sie bawił z gramatura.

    PS. Ile Ci pali skuter?

    #75667 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Podczas pierwszych 200-300 km spalił 3.5 L..
    Niedługo będę mierzył ile pali po dotarciu

    #75726 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    A Twój ile pali?

    #75731 Reply
    pppawelek
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 23
    • Postów: 26

    Kurcze to ja ostatnio wymieniłem tuleje po ok 10tys bo wcześniejszy właściciel nic nie zmieniał, a oprócz tego filtry, gaźnik wyregulowalem i nie chce jechać szybciej niż 60km i to nawet z bystrej górki… Waże ok 75kg, ale spalanie małe mam bo jak jeżdze z bratek (też ok 75kg) do roboty to ostatnio dokładnie wyszło 2,48l/100km;)

    No ale przydałoby sie żeby jechał te 65km przynajmniej, żeby po mieście każdy nie musiał mnie wyprzedzać…

    #75752 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • Postów: 68
    • Postów: 82

    Średnia od początku to 2,44L na 100km ale po odblokowaniu 2,3L na 100km

    #75782 Reply
    pppawelek
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 23
    • Postów: 26

    a zmieniałeś dysze na 82?

    #75965 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • Postów: 68
    • Postów: 82

    pppawelek napisał:

    a zmieniałeś dysze na 82?

    Dysza standard.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Agility - blokady
Twoje informacje:




Back to top button