Blokada ZIPP TOPS + 2020r.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #722094
    Dżony z Kambodży
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    Witam, od nowości posiadam skuter marki ZIPP z 2020r. Skuter jest czterosuwowy, dwuzaworwy, chłodzony powietrzem, posiada normę EURO 4, ma gaźnik elektroniczny i sondę lambda. Czy z górki, czy nie skuter jedzie max 50km/h (czasami 48, czasami 52 – w zależności od jego nastroju). Dlatego też chciałbym zdjąć mu blokady, jak się okazuje nie jest to takie proste.. W autoryzowanym serwisie rozłożyli ręce, ponieważ skuter jest zablokowany komputerowo, gdzie indziej usłyszałem kosmiczne kwoty (ok. 1000zł) – czy to możliwe? Czy ktoś chciał sobie po prostu na mnie przyciąć? Gdzieś na innym forum wyczytałem zaś że skuterów z euro 4 nie da się odblokować.. Proszę o pomoc – Jestem jeszcze trochę zielony, to mój pierwszy jednoślad.

    PS. Nie oczekuję od Niego cudów, ale żeby chociaż te 70 poleciał 🙂

    #722096
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    4T nie pojedzie 70 raczej nawet po zdjeciu blokad. raczej w okolicy 63-65km/h bedzie oscylował.
    i ze wszyskiego blokady można zdjac tylko nie zawsze kosztuje to 50zł.
    Masz normalne mechaniczne blokady które trzeba usunąć + do wymiany lub przeprogramowania jest sterownik wtrysku. Wiec zabawa jest kosztowna.
    Lub kompletna przeróbka na zasilanie gaźnikowe – wiec zakup gaźnika, osprzętu, zapłonu + robocizna też nie bedzie tanio… zwłaszcza jak komuś zlecasz bo jeszcze ktoś na tym musi zarobić

    #722097
    Dżony z Kambodży
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    A myślisz, że mniej więcej ile to może kosztować?

    #722098
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    mniej wiecej tyle co ci powiedzieli

    #722173
    akus
    Uczestnik
    • 0
    • 1Postów:

    to jest euro 4 tego nie odblokujesz tak normalnie no chyba że wymienisz komputer silnika na jakiś inny

Wyświetla 1 wpisów z $