Blokada w skuterze Torq Formax 50cc (jak zdjąć)

Witam, z góry przepraszam za moje nie fachowe określenia ale spowodowane jest to tym że dopiero co zaczynam przygodę z jednośladami. Temat się rozchodzi o pacjenta TorqFormax 50cc, nie zadowalają mnie odpowiedzi typu “tak samo jak w silnikach…” Tak jak mówiłem wcześniej, jestem żółtodziobem w tym temacie i raczej bym prosił o trochę bardziej szczegółowe informacje, z góry dziękuję :slightly_smiling_face:

Po pierwsze rozkręć filtr powietrza i zobacz czy nie ma tam zwężki, najczęściej w formie plastikowego ustrojstwa. Trzeba ja po prostu wyjąć. Druga sprawa to blokada na gaźniku-złota śrubka którą należy wykręcić. To te najprostsze i najczęściej spotykane, z którymi sobie poradzisz :slightly_smiling_face:. Później możesz też wymienić filtr paliwa, jeżeli ma on małą przepustowość

Franek Moto dzięki za radę, spróbuję z tym gaźnikiem bo patrzyłem już filtr powietrza i nie ma tak takiego czegoś, powietrze jest trafianie odrazu do “silnika” soory nie znam się, dzięki za radę napewno zniej
skorzystam

W każdym modelu może być inaczej. Popatrz na youtubie może coś znajdziesz :upside_down_face:

Franek Moto tylko że nie ma za bardzo informacji na temat tego skutera bo jest nowy

to szukaj po prostu o blokadach i sprawdzaj które masz. to gaźnik czy wtrysk?

Wydaje mi się że to gaznik, ale jak mówiłem wcześniej jestem laikiem w tym temacie, mógł bym ci wysłać zdjęcia jak chcesz, ale nie wiem czy to coś zmieni

Teraz tak patrzę to jest to Euro 4 więc wtrysk. Tzn że blokada na gazniku odpada, a ze wtryskiem to nie wiem jak to jest.

Jesteście śmieszni nie znacie się na skuterach znajdujecie coś w necie i piszecie głupoty jak własne informacje z znajomości danego skutera TORQ FORMAX jest na wtrysku elektronicznym jakiekolwiek grzebanie cięcie kabli czy inne domowe sposoby na ominięcie blokad jest do niczego bo skuter a raczej mały komputer wyświetli wam błędy i skuter nie będzie wchodził na obroty a jazda z max 5km/h raczej wam nie spasi Teraz tak skuter ma tylko 1 blokadę jest nią czujnik informacji o obrotach TAK ta stara blokada z tym różowym kablem Ale myk polega na tym że przynajmniej w moim przypadku na osłonie sprzęgła znajdują się 4 wypustki a raczej pierścień jest dospawany migomatem do osłony sprzęgła i ma 4 wypustki (grzybki) W starszych wersjach skuterów oryginalna osłona miała 1 szt Teraz powinieneś się domyślić co trzeba zrobić bez cięcia czegokolwiek Ostatnia deska ratunku jest inna a mianowicie zakupić dedykowane oprogramowanie do DELLTORO (Wasz komputer) do tego kable serwisowe i zmiana ustawień oraz odblokowanie blokady prędkości a na koniec ustawienia co do spalania podawania powietrza oraz innych Wysłał bym linki ale nie wiem czy wolno

Franek Moto zostaw sobie proszę swoje porady dla siebie. Zmiana filtra paliwa nie jest potrzebna przy serii a z wielu testów wynika, że nic to nie daje. Co do odblokowania tego to kolego TORQ najpierw sprawdź czy są mapy do tego wtrysku na odblokowanie (wątpie) a potem się wypowiadaj. Wpadasz tu, od razu atakujesz i uważasz się za jakiegoś znawce. Nie jeden tutaj skutery i inne jednoślady objeżdżał jak Ciebie karmili z butelki. Wyluzuj bo twoja wiedza jest niczym w porównaniu z doświadczenie co niektórych użytkowników tego forum. Pozdrawiam :slight_smile:

To w końcu da się go odblokować czy nie

A to pytanie czy nie? Może się da może się nie da

Szukaj map albo odblokowanego ECu