blokada w gaźniku w romet 727 problem

Hej. Mam problem. Mój skuter jechał ok. 75km/h i postanowiłem zdjąć blokadę w gaźniku. Odkręciłem czarny dekielek i pod nim w srodku jest niby zlota śrubka. Wykręciłem ją. Skuter przyspieszał szybciej ale rozpędzał się do 50km/h. Założyłem ja spowrotem i dalej jedzie 50km/h. Co mam zrobic??? juz tyle prbowalem i nic. Help!!

Źle składasz membranę z iglicą. Też to przerabiałem. To w zasadzie jest ciężko ustawić, często jednak nie potrzeba ustawiać tego... Kombinuj, jeśli sprężyna będzie krzywo osadzona na pokrywie gaźnika lub pokrywa będzie nie szczelna to też prędkość spadnie.

gracjan122 napisał:

Mój skuter jechał ok. 75km/h i postanowiłem zdjąć blokadę w gaźniku.

Ile Ty chcesz żeby 50cc jeździł ?

wiecej ci 50ccm nie poleci..
a jakie blokady jeszcze zdejmowałeś.?? :P

boze wy pojęcia o skuterach nie macie. Myślałem ze sie cos dowiem...

no wybacz kolego ale 50 ccm 2t chłodzony powietrzem więcej jak 75 nie ma bata by poszedł na serii.

Romet to nie Aprilia człowieku...

gracjan122 napisał:

boze wy pojęcia o skuterach nie macie. Myślałem ze sie cos dowiem...

Skoro nie mamy pojęcia to po co pytasz,tak ciężko jechać do serwisu? Ciekawe czy tam Ci zrobią. Myślisz że tu wszyscy są mechanikami i wiedzą przez ekran jak zrobić.

miałem to samo ale z zipp otis 2t to 2t i tam trzabyło czarny korek wyciągnąc jedzał mi 70km a po tym 55km ja wymieniłem gaznik za 70zł kupiłem odblokowany ty tez kup bo cos jeszcze bardziej rozwalisz

mowicie, ze 50ccm wiecej jak 75km nie pojedzie, moj kolega ma peugeota speedfighta 2 i na preostej do 100 dochodzi, tylko to peugeot a nie chinol itp ;) podobno z wielkiej gory do 120km mu dojechal ale czy prawda to nie wiem ale to, ze na prostej do 100km to moge potwierdzic bo sam jechalem ;D

Z Giewontu to nawet 300 km/h pojedzie.Nie wierz w to co Ci kolega opowiada, że 120km/h jedzie chyba,że jest po zmianie cylindra na większy itp... Nawet te 100 km/h jechać jest skrajnie niebezpieczne przy takim malutkim skuterze.Twój kolega jest nierozsądny i nie wie, że częściowo za ciebie bierze odpowiedzialność jadąc z taką prędkością...

100 km/h licznikowe a pewnie było z 80. Te peugeoty zawyżają bardzo mocno, zresztą aprille też sporo zawyżają 10-15 km/h. Ja jadąc 50ccm na serii mam strach jechać chinolem 80(nielicznikowe tylko z gps'u). A przy setce to masakra, jeszcze by koło odleciało ;d

Nieważne czy zawyża czy nie, jechać na takich kółeczkach 120km/h to po prostu głupota. Nazywajmy rzeczy po imieniu ;)

hubi60060060... nie czytasz dokładnie. Wyraźnie napisałem: "no wybacz kolego ale 50 ccm 2t [u]chłodzony powietrzem[/u] więcej jak 75 nie ma bata by poszedł na serii. "

Znam silniki 50 ccm 2T LC które kręcą 15 tyś obr/min i ciągną 110 km/h.

Liczniki w skuterach średnio zawyżają o 10 km/h.

"no wybacz kolego ale 50 ccm 2t chłodzony powietrzem więcej jak 75 nie ma bata by poszedł na serii. "

Hahaha kolego kolego chyba na porzadnym chńskim 2t nie jechałes ;pp. nie no ja mam ferro 802 chlodzonego powietrzem na full serii i ciagnie ponad 80 okolo 85-88 ale to juz kres jego możliwości. oczywiscie nie katuje go tak bo to nie ma sensu

niech i 100 leci tylko po o odkopujesz temat z przed roku ?? ;O