Blokada w gaźniku a spalanie.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Blokada w gaźniku a spalanie.

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe wojciu1997 wojciu1997 8 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #38862
    Zdjęcie profilowe wojciu1997
    wojciu1997
    Użytkownik
    • Postów: 110

    Cześć. Na liczniku jest już prawie 900 km, więc uznałem, że zdejmę blokadę z gaźnika, innej na razie nie będę zdejmował. Blokadą jest chyba złota śrubka pod dekielkiem gaźnika, czy mam ją wykręcić i czy spalanie po zdjęciu tej blokady spadnie, bo głownie na tym mi zależy, bo skuter ma dobre osiągi(v-max to według licznika ok. 70 km, przy sprzyjających warunkach nawet 80 km według licznika. Słyszałem gdzieś, że po zdjęciu blokad spadnie spalanie. Czy to prawda?

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/36447] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/36447/icon3.png[/IMG][/URL]
    #38863
    Zdjęcie profilowe Jakub100001
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Jak będziesz jechał 45-50 km/h to spalanie może spaść ponieważ skuter będzie pracował na niższych obrotach.Natomiast jeśli dasz manetkę na full jadąc te 70-80 km/h to spalanie wzrośnie ponieważ skuterek będzie pracował na wysokich obrotach.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48898] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48898/icon3.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #38868
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Jak skuter z blokadami może jechać 70km/h?
    Tak, jak pisał Jakub, spalanie spadnie, lecz jeśli będziesz piłował maszynę to wzrośnie ;/

    o
    #38887
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Ja tu tutaj trochę wierze. Sam miałem blokadę całkowitego otwarcia przepustnicy przez co było mizerne przyśpieszenie i v-max mniejszy ale jest to jako blokada a jak się dobrze rozbujał to 60 na blokadzie szedł a po wykręceniu tej śrubki przyśpieszenie mam dużo lepsze a dodatkowo v-max 75 w 4T przy serii.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #38955
    Zdjęcie profilowe wojciu1997
    wojciu1997
    Użytkownik
    • Postów: 110

    Czyli wykręcić całkowicie tą złotą śrubkę?

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/36447] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/36447/icon3.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #38960
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Tak. Wykręć ją całkowicie.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #39050
    Zdjęcie profilowe wojciu1997
    wojciu1997
    Użytkownik
    • Postów: 110

    Ostatnio gdy dokręcałem wszystkie plastiki od środka to trochę regulowałem gaźnik, bo skuter gasł po wyłączeniu ssania, więc pokręciłem trochę śrubką od mieszanki i chyba coś spieprzyłem, bo skuter po przejechaniu 10 km ma bardzo gorącą przekładnię, spala tyle ile wcześniej, ale też pierdzi z tłumika, najbardziej słychać to jak skuter się rozgrzeje i postawię go na stopkę centralną. Wtedy jak dodam gazu to słychać. Jak skuter chodzi w miejscu to z tłumika płynie normalny dźwięk. moja teoria to, że mieszanka jest zbyt bogata, przez co skuter nie zdoła spalić całego paliwa i ono wystrzela w tłumika. czy się nie mylę? Iglica jest najwyżej.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/36447] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/36447/icon3.png[/IMG][/URL]
    #39215
    Zdjęcie profilowe wojciu1997
    wojciu1997
    Użytkownik
    • Postów: 110

    Może ktoś mi podpowiedzieć co mam zrobić aby nie pierdziało z tłumika?

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/36447] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/36447/icon3.png[/IMG][/URL]
    #39216
    Zdjęcie profilowe wojciu1997
    wojciu1997
    Użytkownik
    • Postów: 110

    przepraszam za post pod postem, za dużo razy nacisnąłem

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/36447] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/36447/icon3.png[/IMG][/URL]
    #39222
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Gorącą przekładnia się nie przejmuj. To normalne że podczas pracy silnika obudowa przekładni robi się gorąca. To od pracy wariatora i dzwonu sprzęgła które kręci się naprawdę szybko. Skoro myślisz że to od zbyt bogatej mieszanki to spróbuj ją lekko wykręcić a na przyszłość – gdy skuter gaśnie po wyłączeniu ssania to podkręca się wolne obroty a nie mieszankę.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie