BLOKADA STREET 50
- This topic has 99 odpowiedzi, 27 głosów, and was last updated 12 years, 4 months temu by
KrzysiekP.
- AutorWpisy
- 16 maja 2010 dnia 18:08 #2595
WITAM,
czy ktoś mi podpowie jakie są blokady w ince street 50 2t?16 maja 2010 dnia 18:17 #2596Rolka na wiariatorze + CDI 🙂
Uważaj, bo zdejmując blokady zdejmujesz też sobie gwarancję:)16 maja 2010 dnia 18:19 #2597Dzięki, a co ze zdjęciem blokady w serwisie inca?
🙄16 maja 2010 dnia 18:33 #2598Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Wydaje mi się że jest jeszcze zawirowywacz na kolanku.
17 maja 2010 dnia 12:35 #2618Anonim
Nieaktywny- 1
- 191Postów:
zawirowacz i dysza w gaźniku
25 maja 2010 dnia 21:01 #3265i to wszystko czy jest cos wiecej?
25 maja 2010 dnia 21:37 #3269Może wario- warto sprawdzić.
24 czerwca 2010 dnia 15:31 #6125Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
Co do gwarncji – ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarncji nie straciłem – koszt 30 zeta24 czerwca 2010 dnia 16:02 #6126inca wrote:
Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
Co do gwarancji – ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarancji nie straciłem – koszt 30 zetaWitam i potwierdzam. Tuleja dystansowa i CDI. Aby nie stracić gwarancji trza serwisować tam gdzie Ci zdjeli blokady:)
P.S.
Wczoraj chciałem sam usunąć tuleje ale niestety bez klucza pneumatycznego nie podchodź. Jutro może będę miał klucz:) Zrobię parę fotek jak się usuwa tuleje dystansową w streetce:). Pewnie tak samo jak w każdym:)Pozdrawiam
24 czerwca 2010 dnia 17:15 #6142Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.
24 czerwca 2010 dnia 17:38 #6157pyjan wrote:
Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.
Walczyłem z odkręceniem do 23 wieczorem. Mam garaż i troszku narzędzi :).
Poddałem się.Pozostaje teraz spróbować kluczem pneumatycznym…..
p.s.
Idę jeszcze zobaczyć w jakim miejscu jest CDI 🙂24 czerwca 2010 dnia 17:54 #6161Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie ❗
Próbowałeś kluczem z grzechotką?24 czerwca 2010 dnia 18:29 #6174grocik wrote:
Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie ❗
Próbowałeś kluczem z grzechotką?Nie znalazłem sposoba aby zablokować wariator. Cały czas się kręcił. A tak na marginesie to mam nadzieje że tam nie ma lewego gwintu? 🙂
Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.
Pozdrawiam
24 czerwca 2010 dnia 19:04 #6184poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej 🙂
24 czerwca 2010 dnia 19:29 #6191grocik wrote:
poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej 🙂
Jak rozbiorę następnym razem to zobaczysz jak wygląda wariator w streetce 🙂 Jego budowa jest zgoła inna niż na tym filmie) I nie ma opcji z tym kluczem – próbowałem )
24 czerwca 2010 dnia 19:35 #6192Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Podobno pierwszy raz najlepiej jest jednak użyć klucza pneumatycznego,ale jak jest w praktyce tego nie wiem.
24 czerwca 2010 dnia 19:41 #6193Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Klucz od szlifierki bardziej zdaje egzamin przy odkręcaniu sprzęgła,pod warunkiem że nie jest zapieczona nakrętka.
24 czerwca 2010 dnia 19:41 #6194ja to zainwestowałem w blokade wariatora buzetti :d polecam – 40 zł ale warto nie ma problemu z odkręceniem waria 🙂
24 czerwca 2010 dnia 19:56 #6197wstaw, bo jestem ciekaw, u mnie wygląda jak na filmie 🙄
26 czerwca 2010 dnia 08:51 #6282WODZU wrote:
grocik wrote:
Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.Znalazłem go szybciej niż aku 🙂
4 lipca 2010 dnia 18:31 #6964grocik wrote:
wstaw, bo jestem ciekaw, u mnie wygląda jak na filmie 🙄
Witam.
Wygląd wariatora w Street poniżej. Dla zakończenia domniemań – jedyna blokada jaka jest w Inca Street to podkładka dystansowa. Nie trzeba wymieniać modułu CDI. Po wyjęciu dziś tulejki zamknąłem licznik.5 lipca 2010 dnia 06:07 #6993i czym odkręciłeś, minarelki mają podobny talerz, jeśli dobrze pamiętam
5 lipca 2010 dnia 07:14 #6998Grocik, bo to podróba Minarelki 🙂
WODZU – powiedz, ile realnie wyciąga – jeździłem kiedyś trochę SYMem Orbit, jechał 58 km/h(czy z górki, czy na prostej), ale miał na 100% zablokowany moduł, co potwierdził importer.
5 lipca 2010 dnia 09:03 #7010Wygląd wariatora w Street poniżej. Dla zakończenia domniemań – jedyna blokada jaka jest w Inca Street to podkładka dystansowa. Nie trzeba wymieniać modułu CDI. Po wyjęciu dziś tulejki zamknąłem licznik.
Wodzu, moduł też jest zablokowany, nie wkręca na wyższe obroty. Po wymianie modułu zupełnie inaczej reaguje na manetkę gazu. Co ciekawe CDI pasuje wtyczkowo od 4T.5 lipca 2010 dnia 13:24 #7017dareks20 wrote:
Wodzu, moduł też jest zablokowany, nie wkręca na wyższe obroty. Po wymianie modułu zupełnie inaczej reaguje na manetkę gazu. Co ciekawe CDI pasuje wtyczkowo od 4T.
Gdzie kupiłeś moduł – czy mógłbyś np podać jakieś linki do allegrolub sklepów int.?
EDIT 2010-07-05 15:28
oto odpowiedz na moje zapytanie wysłane do importera
“Witamy,
Do Streeta nie jest potrzebny moduł. Wystarczy zdjęcie tulei z wariatora.
Pozdrawiamy INCA”
5 lipca 2010 dnia 15:33 #7021WODZU a jakie rozmiary ma pasek napędowy
5 lipca 2010 dnia 17:41 #7025puma wrote:
WODZU a jakie rozmiary ma pasek napędowy
Witam.
Wiem że firmy Mitsubushi ale jaki rozmiar – zabij mnie ale nie wpadłem na pomysł zobaczenia jaki to rozmiar:)5 lipca 2010 dnia 18:14 #7029szkoda bo nikt nie wie
20 lipca 2010 dnia 10:22 #8138witam jak ściągnąłem blokadę z wariatora i jedzie mi tak z 70km/h niestety ma bardzo słabe przyspieszenie bo od 0 do 30km/h strasznie mi go muli nie wiem czym to może być spowodowane proszę o jakąś poradę co mam z tym zrobić 🙁
20 lipca 2010 dnia 11:12 #8141Anonim
Nieaktywny- 3
- 307Postów:
Zazwyczaj do seryjnych silników kupujemy rolki o 0,5-1g lżejsze. Dlaczego?
Ponieważ silnik regulowany jest pod “blokady”. Czyli z założeniem, że prędkość maksymalna naszego skutera będzie 45km/h, a ponadto producent chce oszczędzić silnikowi katuszy w ten sposób.## Wymiana rolek na lżejsze wiązać się może z regulacją obrotów jałowych (wolnych) – na niższe. Wymieniając rolki na cięższe – zwiększamy obroty….. (zaczerpnięte z innego forum)…..
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.