BLOKADA STREET 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2595
    Daro28
    Użytkownik
    • 1
    • 46Postów:

    WITAM,
    czy ktoś mi podpowie jakie są blokady w ince street 50 2t?

    #2596
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Rolka na wiariatorze + CDI 🙂
    Uważaj, bo zdejmując blokady zdejmujesz też sobie gwarancję:)

    #2597
    Daro28
    Użytkownik
    • 1
    • 46Postów:

    Dzięki, a co ze zdjęciem blokady w serwisie inca?
    🙄

    #2598
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Wydaje mi się że jest jeszcze zawirowywacz na kolanku.

    #2618
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 191Postów:

    zawirowacz i dysza w gaźniku

    #3265
    sipor1
    Użytkownik
    • 0
    • 9Postów:

    i to wszystko czy jest cos wiecej?

    #3269
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Może wario- warto sprawdzić.

    #6125
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • 155Postów:

    Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
    Co do gwarncji – ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarncji nie straciłem – koszt 30 zeta

    #6126
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    inca wrote:

    Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
    Co do gwarancji – ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarancji nie straciłem – koszt 30 zeta

    Witam i potwierdzam. Tuleja dystansowa i CDI. Aby nie stracić gwarancji trza serwisować tam gdzie Ci zdjeli blokady:)

    P.S.
    Wczoraj chciałem sam usunąć tuleje ale niestety bez klucza pneumatycznego nie podchodź. Jutro może będę miał klucz:) Zrobię parę fotek jak się usuwa tuleje dystansową w streetce:). Pewnie tak samo jak w każdym:)

    Pozdrawiam

    #6142
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.

    #6157
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    pyjan wrote:

    Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.

    Walczyłem z odkręceniem do 23 wieczorem. Mam garaż i troszku narzędzi :).
    Poddałem się.

    Pozostaje teraz spróbować kluczem pneumatycznym…..

    p.s.
    Idę jeszcze zobaczyć w jakim miejscu jest CDI 🙂

    #6161
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

    Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie ❗
    Próbowałeś kluczem z grzechotką?

    #6174
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    grocik wrote:

    Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie ❗
    Próbowałeś kluczem z grzechotką?

    Nie znalazłem sposoba aby zablokować wariator. Cały czas się kręcił. A tak na marginesie to mam nadzieje że tam nie ma lewego gwintu? 🙂

    Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.


    Pozdrawiam

    #6184
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

    poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej 🙂

    #6191
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    grocik wrote:

    poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej 🙂

    Jak rozbiorę następnym razem to zobaczysz jak wygląda wariator w streetce 🙂 Jego budowa jest zgoła inna niż na tym filmie) I nie ma opcji z tym kluczem – próbowałem )

    http://www.youtube.com/watch?v=WKThoHyHNUo

    #6192
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Podobno pierwszy raz najlepiej jest jednak użyć klucza pneumatycznego,ale jak jest w praktyce tego nie wiem.

    #6193
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Klucz od szlifierki bardziej zdaje egzamin przy odkręcaniu sprzęgła,pod warunkiem że nie jest zapieczona nakrętka.

    #6194
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    ja to zainwestowałem w blokade wariatora buzetti :d polecam – 40 zł ale warto nie ma problemu z odkręceniem waria 🙂

    #6197
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

    wstaw, bo jestem ciekaw, u mnie wygląda jak na filmie 🙄

    #6282
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • 155Postów:

    WODZU wrote:

    grocik wrote:
    Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.

    Znalazłem go szybciej niż aku 🙂

    #6964
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    grocik wrote:

    wstaw, bo jestem ciekaw, u mnie wygląda jak na filmie 🙄

    Witam.
    Wygląd wariatora w Street poniżej. Dla zakończenia domniemań – jedyna blokada jaka jest w Inca Street to podkładka dystansowa. Nie trzeba wymieniać modułu CDI. Po wyjęciu dziś tulejki zamknąłem licznik.

    #6993
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

    i czym odkręciłeś, minarelki mają podobny talerz, jeśli dobrze pamiętam

    #6998
    Majker
    Użytkownik
    • 1
    • 1 060Postów:

    Grocik, bo to podróba Minarelki 🙂

    WODZU – powiedz, ile realnie wyciąga – jeździłem kiedyś trochę SYMem Orbit, jechał 58 km/h(czy z górki, czy na prostej), ale miał na 100% zablokowany moduł, co potwierdził importer.

    #7010
    dareks20
    Użytkownik
    • 1
    • 24Postów:

    Wygląd wariatora w Street poniżej. Dla zakończenia domniemań – jedyna blokada jaka jest w Inca Street to podkładka dystansowa. Nie trzeba wymieniać modułu CDI. Po wyjęciu dziś tulejki zamknąłem licznik.
    Wodzu, moduł też jest zablokowany, nie wkręca na wyższe obroty. Po wymianie modułu zupełnie inaczej reaguje na manetkę gazu. Co ciekawe CDI pasuje wtyczkowo od 4T.

    #7017
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • 155Postów:

    dareks20 wrote:

    Wodzu, moduł też jest zablokowany, nie wkręca na wyższe obroty. Po wymianie modułu zupełnie inaczej reaguje na manetkę gazu. Co ciekawe CDI pasuje wtyczkowo od 4T.

    Gdzie kupiłeś moduł – czy mógłbyś np podać jakieś linki do allegrolub sklepów int.?

    EDIT 2010-07-05 15:28

    oto odpowiedz na moje zapytanie wysłane do importera

    “Witamy,

    Do Streeta nie jest potrzebny moduł. Wystarczy zdjęcie tulei z wariatora.

    Pozdrawiamy INCA”

    #7021
    puma
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    WODZU a jakie rozmiary ma pasek napędowy

    #7025
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    puma wrote:

    WODZU a jakie rozmiary ma pasek napędowy

    Witam.
    Wiem że firmy Mitsubushi ale jaki rozmiar – zabij mnie ale nie wpadłem na pomysł zobaczenia jaki to rozmiar:)

    #7029
    puma
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    szkoda bo nikt nie wie

    #8138
    vego
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    witam jak ściągnąłem blokadę z wariatora i jedzie mi tak z 70km/h niestety ma bardzo słabe przyspieszenie bo od 0 do 30km/h strasznie mi go muli nie wiem czym to może być spowodowane proszę o jakąś poradę co mam z tym zrobić 🙁

    #8141
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    Zazwyczaj do seryjnych silników kupujemy rolki o 0,5-1g lżejsze. Dlaczego?

    Ponieważ silnik regulowany jest pod “blokady”. Czyli z założeniem, że prędkość maksymalna naszego skutera będzie 45km/h, a ponadto producent chce oszczędzić silnikowi katuszy w ten sposób.## Wymiana rolek na lżejsze wiązać się może z regulacją obrotów jałowych (wolnych) – na niższe. Wymieniając rolki na cięższe – zwiększamy obroty….. (zaczerpnięte z innego forum)…..

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button