blokada speedfight3

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163727
    ZIKO
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Witam jestem tutaj nowy proszę o wyrozumiałość jeżeli zadaję oczywiste pytania.
    Kupiłem peugeot speedfight3 4t 2011r który posiada blokadę w postaci zdemontowanej tulejki,skuter rozpędza się do około 30km/godz. 7tys. obrotów i przestaje przełączać biegi w z wyż. obroty rosną a silnik się męczy bo skrzynia nie przerzuca. Pytanie jest następujące gdzie mam to założyć?

    #163728
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 498Postów:

    tu nie ma biegów. To bezstopniowa skrzynia.
    jeżeli wyje a nie jedzie to albo pasek sie ślizga albo talerze nie chcą sie schodzić bardziej

    #163729
    ZIKO
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    dzięki ale mam w ręku zdemontowaną plastikową tulejkę i to ona jest przyczyną . kupiłem skuter od Niemca który dla córki ograniczył prędkość do 30km po prostu oddał do jakiegoś tam serwisu i wyjęli to cudo ale on nie był w stanie mi pomóc poza tym że oni powiedzieli że w każdej chwili mogą to założyć i skuter będzie działał jak poprzednio.

    #163730
    ZIKO
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    mogę zamieścić gdzieś fotkę lub przesłać na e-mail.

    #163731
    ZIKO
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    czy przy talerzach są jakieś tulejki

    #163733
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 498Postów:

    to w końcu masz tą tuleje wyjętą a on dalej jedzie 30 ?

    #163762
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Hmm, ja by typował skrajnie lekkie rolki i tuleję. Potencjalnie jeszcze inne elementy mogą mieć “zatyczki”.

    #163765
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • 538Postów:

    @ZIKO nie wiem, jak tam sprawa wygląda w Peugeocie, ale w chińczykach występują następujące blokady:
    – pierścień na tulei wariatora (ten, który usunąłeś)
    – zwężenie w filtrze powietrza (ogranicza ilość dopływającego powietrza)
    – śrubka lub wypustka w pokrywie membrany gaźnika (nie pozwala wysoko podnosić się iglicy)
    – pierścień na iglicy (powinien być na środkowym rowku, reguluje jej wysokość)
    – czujnik obrotów dzwona (przy określonych obrotach przekazuję sygnał do modułu zapłonowego, a ten odcina zapłon do momentu osiągnięcia stosownych obrotów)
    – zbyt lekkie rolki (wariator nie schodzi się do końca, efekt ten sam jak w pierścieniu na tulei)
    – zwężka w króćcu gaźnika (redukuje dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindra)
    – zwężenie kolanka wydechu (ogranicza przepływ spalin podduszając silnik)
    – zawirowywacz spalin (wymysł ekopedałów, część spalin wraca ponownie do cylindra celem ich dokładniejszego przepalenia, powoduje podduszenie silnika)
    – dysza gaźnika (zbyt wąska, podaje zbyt mało paliwa do silnika)
    Sprawdź wszystko na spokojnie. Być może szpecjalisty z Dojczów byli bardziej kreatywni w ujarzmieniu Twojego francuza.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button