blokada speedfight3

Witam jestem tutaj nowy proszę o wyrozumiałość jeżeli zadaję oczywiste pytania.
Kupiłem peugeot speedfight3 4t 2011r który posiada blokadę w postaci zdemontowanej tulejki,skuter rozpędza się do około 30km/godz. 7tys. obrotów i przestaje przełączać biegi w z wyż. obroty rosną a silnik się męczy bo skrzynia nie przerzuca. Pytanie jest następujące gdzie mam to założyć?

tu nie ma biegów. To bezstopniowa skrzynia.
jeżeli wyje a nie jedzie to albo pasek sie ślizga albo talerze nie chcą sie schodzić bardziej

dzięki ale mam w ręku zdemontowaną plastikową tulejkę i to ona jest przyczyną . kupiłem skuter od Niemca który dla córki ograniczył prędkość do 30km po prostu oddał do jakiegoś tam serwisu i wyjęli to cudo ale on nie był w stanie mi pomóc poza tym że oni powiedzieli że w każdej chwili mogą to założyć i skuter będzie działał jak poprzednio.

mogę zamieścić gdzieś fotkę lub przesłać na e-mail.

czy przy talerzach są jakieś tulejki

to w końcu masz tą tuleje wyjętą a on dalej jedzie 30 ?

Hmm, ja by typował skrajnie lekkie rolki i tuleję. Potencjalnie jeszcze inne elementy mogą mieć "zatyczki".

@ZIKO nie wiem, jak tam sprawa wygląda w Peugeocie, ale w chińczykach występują następujące blokady:
- pierścień na tulei wariatora (ten, który usunąłeś)
- zwężenie w filtrze powietrza (ogranicza ilość dopływającego powietrza)
- śrubka lub wypustka w pokrywie membrany gaźnika (nie pozwala wysoko podnosić się iglicy)
- pierścień na iglicy (powinien być na środkowym rowku, reguluje jej wysokość)
- czujnik obrotów dzwona (przy określonych obrotach przekazuję sygnał do modułu zapłonowego, a ten odcina zapłon do momentu osiągnięcia stosownych obrotów)
- zbyt lekkie rolki (wariator nie schodzi się do końca, efekt ten sam jak w pierścieniu na tulei)
- zwężka w króćcu gaźnika (redukuje dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindra)
- zwężenie kolanka wydechu (ogranicza przepływ spalin podduszając silnik)
- zawirowywacz spalin (wymysł ekopedałów, część spalin wraca ponownie do cylindra celem ich dokładniejszego przepalenia, powoduje podduszenie silnika)
- dysza gaźnika (zbyt wąska, podaje zbyt mało paliwa do silnika)
Sprawdź wszystko na spokojnie. Być może szpecjalisty z Dojczów byli bardziej kreatywni w ujarzmieniu Twojego francuza.