Blokada prędkości - Kymco Super 8

Witam!

Jestem w posiadaniu skutera Kymco Super 8, jednakże wyciąga on maksymalnie 47km/h

To zdecydowanie za wolno,

chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was też posiada taki skuter i czy jest w nim blokada prędkości czy po prostu tylko tyle może jechać.

Jeżeli ktoś z Was uporał się z tą blokadą to proszę o szczegółowy opis.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Jeśli masz gwarancję i chcesz ją utrzymać, to tylko w serwisie możesz zdjąć "bezpiecznie" blokady.

Oczywiście skuter ten może jechać więcej niż 45, masz wersję 2T czy 4T?

A więc moduł, tłumik (jak wolisz ale w 2t to podstawa) i wymień tuleję na wariatorze.

Skuter już nie ma gwarancji, wersja 4T

moduł w super 8 :o

Czyli nie ma takiej możliwości, jak w chińczykach, że odkręcę jedną śrubkę i już śmiga 80 ??

witam ja tez posiadam kymco super8 4t zalozylem do niego cylinder 80cc i jestem zawiedziony poniewasz myslalem ze osiagnie on pregkosc conajmiej 80km a on zledwosciom osiaga 70km slyszalem ze trzeba wymienic modul ale on kosztuje w granicach 300zl niewiem czy warto inwestowac mam go od nowosci przez dwa lata zrobilem nim 23000km prosze o pomoc lub dobra rade

Może uda ci sie znaleźć jakiś inny modół, bo 300zł za orygianlny to nie opłacalne, już taniej można jakiś sportowy naraku wyrwać;)

flippo1992 napisał:

Czyli nie ma takiej możliwości, jak w chińczykach, że odkręcę jedną śrubkę i już śmiga 80 ??

4T pójdzie licznikowe 70 odblokowany. Trzeba blokady zdjąć i już.

nieda sie kupic taniej modulu naraku odblokowany niz trzy stowki poniewarz jest to modul osmio pinowy i niestety one tyle kosztuja tym bardziej ze taki tuningowy modul jest zalecany do skuterow kture maja zwiekszona pojemnosc , bo wtej hwili posiadam modul odblokowany ale do skuterow o standardowej pojemnoscii on kosztuje 120zl

muj po sciagnieciu blokad jezdzil 60km ale jeszcze zmienilem mu rolki na 8,5gr zeby byl troszke silniejszy pod gorki ,niestety wada tyh skuterow jest tuning jest zbyt drogi ale zato sa bardzo wygodne nawet na dluzsze trasy takie po 100 -150km bo i takie trasy sie pokonuje wygodnie

Ja mam Super 8 tylko 2T i bez blokad bez żadnego tuningu leci 80km/h

witam morze ktos mi doradzic jakie rolki zalozyc w tej hwili mam 8,5 gr,i niewiem czy mam zostawic takie czy zmieniac na inne.

zostaw takie jakie są 8,4g. Ja ma zapasowe 7.2g ale koleś w serwisie krymko mówił żeby zostawić takie jakie są czyli 8.4g.Mówił ze jeżeli założę 7.2g to będę miał powolny start ale potem będzie lepiej.

noto zostawie ale jak zrobic zeby lecial conajmiej 80 jak najmiejszym kosztem bo jak jusz pisalem mam cylinder 80cc a zledwosciom osiaga 70km ,jak jeszcze mialem cylinder 50cc i sciagniete wszystkie blokady to tak w granicah 60 lecial .fakt ze predkosc 70km osiaga momentalnie i zauwarzylem ze jak cisne gaz do dechy to on sie dlawi i wtedy musze mu odjac i wtedy dopiero osiaga maksymalna predkosc.

hm zdaje sie mnie gdybys zalozyl rolki 8.4g i ustawil gaznik powinien przy tej pojemnosci leciec przynajmniej 80km/h. Czy wymieniales tylko cylinder czy cos jeszcze w silniku na 80ccm?

rolki mam8.4g zmienilem dysze w gazniku ,dysza byla w komplecie z cylindrem mam jeszcze zmieniony modul ale to jest modul odblokowany ale do orginalnej pojemnosci szukalem modulu tuningowego naraku ma taki ale kosztuje 300zl i jest to modul do cylindruw powyzei 70ccjak donih dzwonilem to powiedzieli mi ze muj cylinder jest bardzo dobry bo to jest cylinder aluminiowy,ktury jest cylindrem jedno razowym bo nieda sie zrobic szlihu to jest cylinder sportowy i z ich modulem powinienem osiagnac do 110km jezeli bym jeszcze zmienil gaznik przystosowany do mojej pojemnosci ale to nastepne 200zl niema tanszej mozliwosci cos z tym zrobic

a wał został stary??

wal zostal orginalny poniewasz waly w super8 50cc a 125 sa takie samei nietzeba wymieniac .

a moze ktos slyszal o takim uzadzeniu kture podlancza sie do silnika a ono nasladuje odglosy jakiegos motoru