Blokada obrotów do 5500tys

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #623573 Reply
    Wint3r
    Uczestnik
    • Postów: 4

    Witam.
    Zakupiłem skutera Ferro 125cm 152qmi, który nie wkręca się na wyższe obroty niż 5500tys. Dokładniej – przedział obrotów na maksymalnie odkręconej manetce to 5000-5500tys i prędkość max to 80km/h przy dobrych wiatrach na prostej drodze. Pierwsze co pomyślałem, to postawiłem na moduł zapłonowy, pojechałem więc do sklepu i kupiłem odblokowany do 125 gy6 taki jak mi polecili. Po podłączeniu go do skutera, skuter kręcił kręcił i nie chciał odpalić po czym spalił się ten moduł.. po włożeniu starego skuter odpala od razu. Pomyślałem,że może zły moduł mi dali więc zakupiłem z allegro. Taka sama sytuacja jak z poprzednim-nie odpalił , a moduł podczas kręcenia rozrusznikiem spalił się. Sprawdziłem więc gaźnik.. w gaźniku nie miałem żadnej „złotej śrubki” ani nic takiego co wyglądałoby na blokadę. Na kolanku z gaźnika do cylindra uszczelka również wygląda na dobrą i dobrze założona.. na wariatorze również nie ma tulejki. Jakies pomysły, co może blokować mi te obroty?
    Pozdrawiam

    #623583 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    to jest chińska 125cm czyli z 8-9KM. I dla takiego motorka deklarują maxa w okolicy 80km/h i raczej nie ma żadnych blokad

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #623584 Reply
    Wint3r
    Uczestnik
    • Postów: 4

    To nie zmienia faktu, że nawet jako chiński powinien osiągać nieco większe obroty w granicach 7-8tys. Jeździłem chińskim skuterem 50cm rozblokowanym i przyspieszał jak moja 125 lub lepiej osiągajac również okolice 80km/h. Jak na moje oko coś nie tak. Kolejne pytanie to dlaczego spaliło mi oba moduły i nie chciał na nich odpalić?

    #623585 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    a na luzie też się tylko na 5500 wkręca?

    #623590 Reply
    Wint3r
    Uczestnik
    • Postów: 4

    Jak koło jest w powietrzu to praktycznie to samo , może maksymalnie do 6tys

    #623591 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    ale odcina czy nie ma siły?

    #623592 Reply
    Wint3r
    Uczestnik
    • Postów: 4

    Odcina. Moc ma nawet przy tych 5500, obroty zawsze zatrzymują się na 5200-5500

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Blokada obrotów do 5500tys
Twoje informacje:




Back to top button