blokada na przełożeniach Peugeot JetForce 2013 c-tech

Witam

Jak w tytule mam pytanie odnośnie blokady na przełożeniach (krótkich przełożeń) w skuterze peugeot jetforce. Ile obrotów dzwona powinno byc na odblokowanych przelozeniach wzgledem 1 obrotu kola? Zauważyłem, że juz przy predkośći ok 75 kmh skuter wchodzi na bardzo wysokie obroty i nie idzie dalej. Przyspieszenie do tych 75mkh jest dosyc dobre, ale poźniej nie chce isc nic dalej. Nawet jak jade w dwie osoby to efekt jest identyczny sta też moje pytanie. Myślałem, że to wina zbyt lekkich rolek, ale nawet po wsadzeniu ciezszych efekt jest podobny

setup:
cyl airsal t6 alu 70cż
wario polini speed control rolki 7.7
spreglo seria, sprezyna oryginalna (dosyć twarda)
dzwon tec
wydech next r
gaznik dellorto 17,5
filtr polini airbox

za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje

PS. czy przelozenia np z peugeota ac bedą takie same? ponieważ znalazlem pare zestawow dluzdzych przelozen stage6 do ac a do lc w rozsadnej cenie nigddzie nie ma. Wizualnie wydaje mi sie, że są identyczne, ale wole sie upewnic

a czy pasek masz oryginalnej długości i szerokości, czy pasek na wario wchodzi na samą góre? (test z kreskami flamastrem).
Przeożenie do LC już jest dłuższe niż do AC bo LC są z reguły mocniejsze (tam jest około 10km/h różnicy) - o ile oczywiście silnik daje rade tym kręcić

pasek wchodzi praktycznie na całe wario ( mosliwe ze z 2mmm od konca nie sa wytarte jedynie). sprawdziłem, i na jeden obrot kola dzwon musze obrocic ponad 13 razy.

ale wchodzi na całe wario na podniesionym kole i ze zdjętym deklem czy w czasie jazdy ze złożonym napedem?

na nozce wchodzi tak samo jak w trakcie jazdy praktycznie na cale wario. Brakuje moze z 2mm