Blokada na module

Witam, chcialem kupic odblokowany modul do skutera i jak bym oddawal na gwarancje to bym zamienial na ten zablokowany to by sie kapneli i utracilbym gwarancje? ;D i czy sa gdzies jeszcze w romecie c1 trail city blokady czy tylko na module?

Raczej się nie zorientują.Sprawdź jeszcze możliwe blokady w : tłumiku,gaźniku, wariatorze,w filtrze powietrza i chyba tyle.

hubi a po co chcesz podmieniac moduł? jaki masz przebieg?

zeby szybciej jezdzic, bo da sie tylko 45, a przebieg mam 500km
Jakub,dzieki

Ja osobiście bym poczekał do 1200-1500km ponieważ wtedy skuter dobrze się dotrze.

ale to jest meczace jazda 45km/h...

aha i jeszcze o ile gdzies zwiekrzy sie predkosc?

Chłopie ja jeździłem max 45km/h przez 4500km bo nigdzie nie mogłem dostać modułu :)

To, że zmieni moduł, to nie oznacza, że będzie cały czas cisnął 70km/h...
Czasem się może przydać zapas pod prawą ręką...

Ale nikt nie powiedział że on będzie katował skuter cały czas 70km/h ;p

modul to akurat nie problem kupic na allegro jest za 44zl chyba. ale gdybym wymienil ten modul to skuter pojechalby to 70?;D ja liczylem ze jakies 60 albo troche wiecej ;D bo pewnie sa jeszcze jakies blokady gdzies

ja mam już 4500 ponad i nadal z modułem ;)

no mnie to juz troche meczy, gdyby sie chociaz normalnie zbieral, a on troche muli...

hubi z jednej strony masz rację.Z drugiej strony pomyśl, że masz wypadek w którym mocno ucierpiała jedna osoba.Nieważne czy ktoś wjechał w ciebie.Ty ponosisz konsekwencje ponieważ kierowałeś bez uprawnień i dokońca życia płacisz komuś rentę!!!Lepiej jechać trochę wolniej niż potem mieć ogromne problemy.

no ja nie chce jechac tak zeby zamykac licznik, 70 max

Jak uważasz, że jesteś wystarczająco dobrym kierowcą, oraz to co mówisz że nie chcesz ciągle jechać te 70km/h to zmień ten moduł. Mi na blokadach jedzie licznikowe max 55 a jak jest z górki to i te 60km/h poleci. Mi wystarcza jak na razie. Przemyśl dobrze. A jak jesteś uparty to trudno, zmień i zobaczysz co dalej, najwyżej znowu zablokowany włożysz. :p

Jak chcesz twoja decyzja.Według mnie ściąganie blokad w skuterze jeśli nie masz kat.A1 jest dużym ryzykiem.Nie powiem mnie też często kusi żeby w swoim Romecie ściągnąć blokady lecz przypominam sobię konsekwencje i daje sobię spokój.Hubi poczekaj chwilę aż wiek pozwoli Ci zrobić kat.A1 lub jak nie zdążysz to kat. A2.Wtedy legalnie będziesz mugł odblokować skuter albo przesiąść się na coś większego.To jest tylko taka moja opinia i nikt się z nią nie musi zgadzać

wiem, ze doswiadczonym kierowca nie jestem (przejecahne tylko 500km wiec co to jest), a o to, ze mnie zlapia raczej sie nie martwie, po miescie nie bede jezdzil, tylko okolice swojego domu i do kolegow, no ale chcialem sobie z kolega pojezdzic bo kupil sobie ostatnio yamahe dt 125 a to 45km to malo zeby razem jezdzic, w sumie to 70km to tez bo ta jego yamaha nawet 140km pojedzie (enduro, 125ccm).

hubi jak jesteś /bez obrazy/ nie pełnoletni no nawet nie myśl o module a po za tym tak jak się chłopaki wypowiadają, 500km to "mikro dystans"
żeby się zabierać za moduł. Ja jedzże dwoma skutera o dwóch różnych/ choć zbliżonych/ masach własnych i powiem ci jedno w lekkich skuterach nie warto wymieniać modułu choćby z powodu ich wagi i trudniejszego co za tym idzie panowaniem nad nim. drugi jest cięższy i zmieniałem w nim ostatecznie moduł dopiero po 14 tysiącach kilometrów gdy już się "objeździłem" nim i miałem pewność że ostatecznie i nie podważalnie nad nim panuje. Pewnie spytasz o masę tego skutera. Odpowiem ci na to pytanie od razu: masa własna tego skutera to 115-120 kg po za tankowaniu do pełna.

nie obraze sie jak powiesz niepełnoletni bo jestem niepełnoletni ;) moj skuter wazy z tego co pamietam 93kg wiec prawie 30kg to jest troche roznicy ;D