Blokada na gaźniku w 4t

Witam posiadam chiński skuter 4t i chcę zdjąć blokadę z gaźnika ale umnie to wgl inaczej wygląda niż na poradnikach ja tam niemam złotego dekielka tylko czarny a pod dekielkiem niema żadnej rurki tylko sprężyna a w dekielek wkręcona złota śrubka czy po wykręceniu tej śrubki v-max wzrośnie??

Tak.

czy będzie potem konieczna regulacja gaźnika bo nieche na marne obrotow jakby co zwiększać bo tylko się koło namarne kręci jak zaduże

Nie chyba. zobaczysz.. Jak będzie trzeba to wyregulujesz albo wkręcisz tą śrubke.

no niby tak

ja po ściągnieciu śrubki blokujacej pełny ruch manetki cisne moim rometem 727 70 km/h. jeszcze mam blokade na modul,. wariatorze, pod dekielkiem, w filtrze powietrza.....

a gdzie jest dokladnie ta śrubka w ktorym miejscu na gaźniku???

romet727p10 napisał:

ja po ściągnieciu śrubki blokujacej pełny ruch manetki cisne moim rometem 727 70 km/h. jeszcze mam blokade na modul,. wariatorze, pod dekielkiem, w filtrze powietrza.....

To uważaj bo jak ściągniesz resztę blokad to oderwiesz się od ziemi tym odrzutowcem...

a ile speeda da zdjęcie tej śrubki????

romet727p10 napisał:

ja po ściągnieciu śrubki blokujacej pełny ruch manetki cisne moim rometem 727 70 km/h. jeszcze mam blokade na modul,. wariatorze, pod dekielkiem, w filtrze powietrza.....

mi po zdjęciu wszystkich blokad co wypisałeś skuter leci 126 licznikowe:D bitch, please w tych silnikach jedyną blokadą jest na gaźniku.

dWaWiDv500 standartowo tyle ile idzie chińskie 4t około 65-70km/h, jeżeli po zdjęciu blokady będziesz miał na liczniku 80km/h to odejmij od tego 10

no 80 po zdjęciu tej 1 blokady nie poleci teraz po równej drodze a nie po jakis dziruach jakies 60