Biały dym z tłumnika. Zipp Otis 4T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #155009
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Dzisiaj wymieniłem cylinder, tłok i pierścienie na 72 ccm. Wszystko dobrze poskładałem, zalałem silnik olejem Mineralnym 15w40 i po odpaleniu zaczął strasznie kopcić. Myślałem, ze to przez to, że jest zimny ale po rozgrzaniu nadal kopcił. Póżniej pomyślałem, że może to przez ten olej którym posmarowałem cylinder zanim wsadziłem tłok i musi go wypalic. Ale zrobiłem przejażdżkę ok. 30 km i przy prędkości 35 km/h strasznie kopci i to cały czas. Po przejażdżce przestał kopcić na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu jest biało za mną. Ktoś wie co moze być przyczyną? Może to tylko kwestia dotarcia i ułożenia się pierścieni.

    #155010
    ziomek1
    Użytkownik
    • Postów: 556

    ja wlałbym lepszy olej i pojeździł nim ok 500 km żeby go trochę dotrzeć a jak potem będzie dymił to nwm

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #155011
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    na dworzu jest mróz 😛

    #155012
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Jak miałem 50cm to też jeździłem na tym oleju i kopcił tylko na zimnym i lekko na niebiesko bo pierścienie były starte. A teraz kopci na biało i to tak że za mną robi się tak jakby była mgła. 😛 Myślałem, ze to pierścienie ale to nie możliwe bo są nowe i wsadzane na olej więc nie ma możliwości, zeby były złe. To moze być przez olej i przez to, że jest zimno?

    #155044
    peciula
    Użytkownik
    • Postów: 143

    Może ropy wlałeś 😛

    #155062
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Hahaha. Nie ma ani grama ropy 😛 Wyczytałem, ze pierwszy pierścień powinien być grubszy i bardziej kanciasty więc wychodzi na to, ze pierwszy powinien być czarny który założyłem jako drugi bo przeważnie zgarniający jest czarny.. Jutro przełoze pierścienie i dam znać czy pomogło.

    #155063
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Gdzie tak wyczytałeś?Czarny idzie jako drugi, jakiś nietypowy zestaw…

    #155065
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Na jakimś forum wyczytałem, ze pierwszy pierścień jest grubszy i ma bardziej kanciaste rogi. a drugi jest chudszy i bardziej zaokrąglony. Pierścionki mam z firmy WM Motor.

    #155066
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Heh mi kiedyś cyl Wilmat albo WM zatarł się…przed odpaleniem.Wrzuciłem stary, przytarty i działał xD Niesamowite?Wiem, niestety…

    #155069
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Jednak dobrze poczytałem i mam dobrze założone pierścienie. Srebrny pierwszy bo jest specjalnie hromowany żeby był odporniejszy na temperature. A drugi jest czarny wiec mam dobrze założone. Tylko nie wiem dlaczego kopci :/ Może to kwestia dotarcia pierścieni.

    #182853
    Tobiasz522
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Sory za odświeżenie, ale czy przestał ci kopcić? Bo mam dokładnie taki sam przypadek 🙁

    #182855
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 956

    tak, wymienił cylinder na sprawny i dobry 🙂

    #182857
    Tobiasz522
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Moglbys powiedsiec jaki? Bo ja zalozylem wm zrobilem 50km i kopci jak cholera 🙁

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button