Benzyna ucieka z gaźnika,

Przepraszam, mam mały problem. jestem laikiem jeśli chodzi o skutery i inne tego typu maszyny ale w garażu mam stary skuter i trochę czasu wiec postanowiłem się trochę pobawić i spróbować go odpalić... Skuter to Aprilla SR 50 rocznik 1996. Wymieniłem świecę, oczyściłem filtr powietrza oczyściłem gaźnik, oczyściłem bak, wlałem świeżutkiego paliwa i udało mi się go odpalić. Wszystko niby fajnie ale gdy się przypatrzę gaźnikowi gdy skuter jest odpalony to miejscami 1 i 2 ucieka duża ilość benzyny oraz przy filtrze powietrza troszkę leci. Wydaję mi się że wszystkie przewody, które odpiąłem od gaźnika przypiąłem...
Zamieszczam zdjęcie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f88f8cc07b220ef8.html

Proszę Was powiedzcie mi co zrobić aby z 1 i 2 nie uciekała mi benzyna i proszę nazwijcie i powiedzcie do czego służą wszystkie numerki.
Bardzo dziękuję Adrian.

zaworek iglicowy nie trzyma albo się zapiekł
proponuję tę cześć wykonać z osobą z doświadczeniem, jest troszkę elementów które są jedynie wsunięte, bardzo łatwo o ich "zniknięcie"

1/2 przelewy
3 podciśnienie/dozownik , niżej jest brązowy wężyk, nie widać czy podłączony
4 regulacja przepustnicy (wolne obroty)
5 regulacja składu mieszanki na niskich i średnich obrotach
6 spust paliwa z komory pływaka (mało ważne)

mi zalewało gaźnik gdy miałem uszkodzony podciśnieniowy kranik paliwa.
Po wymianie kranika bez problemu.
Objaw miałem taki że jak odpaliłem nic nie kapało , po zgaszeniu silnika zaczynało kapać paliwo przelewem.
Gdy zdjąłem wężyk sterujący membraną w kraniku przestawało.
Wymieniłem ten element (koszt 7 zł na allegro) i wszystko ok.
Generalnie to bardzo awaryjna część - ten co mam obecnie to trzeci w ciągu 2 lat eksploatacji skutera.
Objawy miałem dwojakie gdy skuter stał na centralnej stopce ciekło przelewem, gdy stał na bocznej paliwo ciekło z filtra powietrza