Benzyna ucieka z gaźnika,

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #60229
    groszek122
    Użytkownik
    • 2
    • 2Postów:

    Przepraszam, mam mały problem. jestem laikiem jeśli chodzi o skutery i inne tego typu maszyny ale w garażu mam stary skuter i trochę czasu wiec postanowiłem się trochę pobawić i spróbować go odpalić… Skuter to Aprilla SR 50 rocznik 1996. Wymieniłem świecę, oczyściłem filtr powietrza oczyściłem gaźnik, oczyściłem bak, wlałem świeżutkiego paliwa i udało mi się go odpalić. Wszystko niby fajnie ale gdy się przypatrzę gaźnikowi gdy skuter jest odpalony to miejscami 1 i 2 ucieka duża ilość benzyny oraz przy filtrze powietrza troszkę leci. Wydaję mi się że wszystkie przewody, które odpiąłem od gaźnika przypiąłem…
    Zamieszczam zdjęcie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f88f8cc07b220ef8.html

    Proszę Was powiedzcie mi co zrobić aby z 1 i 2 nie uciekała mi benzyna i proszę nazwijcie i powiedzcie do czego służą wszystkie numerki.
    Bardzo dziękuję Adrian.

    #60249
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    zaworek iglicowy nie trzyma albo się zapiekł
    proponuję tę cześć wykonać z osobą z doświadczeniem, jest troszkę elementów które są jedynie wsunięte, bardzo łatwo o ich “zniknięcie”

    1/2 przelewy
    3 podciśnienie/dozownik , niżej jest brązowy wężyk, nie widać czy podłączony
    4 regulacja przepustnicy (wolne obroty)
    5 regulacja składu mieszanki na niskich i średnich obrotach
    6 spust paliwa z komory pływaka (mało ważne)

    #60257
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • 155Postów:

    mi zalewało gaźnik gdy miałem uszkodzony podciśnieniowy kranik paliwa.
    Po wymianie kranika bez problemu.
    Objaw miałem taki że jak odpaliłem nic nie kapało , po zgaszeniu silnika zaczynało kapać paliwo przelewem.
    Gdy zdjąłem wężyk sterujący membraną w kraniku przestawało.
    Wymieniłem ten element (koszt 7 zł na allegro) i wszystko ok.