Benzhou YY50QT

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #668783 Reply
    PolskaCebula
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 4
    • Postów: 6

    Skuter 50ccm wymienona <u>świeca</u> na irydową nowy <u>gaźnik</u> za 150 zł odpala od strzała, ale nie trzyma obrotów pochodzi chwilę na wolnych i sam wkręca się na wysokie obroty tak że kręci się koło co może być przyczyną takiego stanu ?, czasami jest tak że obroty są wolne takie jak powinny być a po dodaniu kilka razy gazu i puszczeniu manetki spadają ale nadal są za wysokie.

    #668786 Reply
    PolskaCebula
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 4
    • Postów: 6

    Dodam jeszcze że połączenie gumowej rury z filtra powietrza jest uszkodzone pęknięte przy samym gaźniku i słabo trzyma przy plastiku obudowy filtra powietrza może to mieć wpływ ??

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #668787 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    jeżeli to mu może zmieniac zasysaną dawke powietrza to tak

    #668790 Reply
    PolskaCebula
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 4
    • Postów: 6

    Raczej nie zmieni dawki powietrza bo uszkodzenie jest owinięte taśmą i raczej szczelne chodz na 100 % nie mam pewności, skuter ma takie objawy że nie trzyma obrotów jak ustawić dawkę mieszanki wkręcić na maxa i o ile obrotów wykręcić śrubę mieszanki ??

    #668791 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    silnik spalinowy jest sterowany powietrzem – tzn jego obciążenie generujesz dodając powietrza (np odkręcając rollgaz). Wiec najczęściej falujące obroty albo samoczynne wskakiwanie na wysokie obroty to kwestia ilości powietrza – jezeli robi to sam tzn że ilość tego powietrza sie zmienia.
    W znacznie mniejszym stopniu na takie falujące obroty by miało wpływ nierówne podawanie paliwa – ale nawet to by obroty falowały ale za boga by sie nie wkręcił – raczej by sie zalał z nadmiaru lub zgasł z niedoboru.

    Niestety dolotem w 2T jest cała droga od gaźnika, przez zawór membranowy, skrzynie korobową wraz z łożyskami i uszczelniaczami łożysk i miedzy karterami aż po okna płuczące w cylindrze.
    Możesz spróbować psikać na dolot dezodorantem/plakiem uważając żeby na 100% nie zassał tego przez filtr bo to zrujnuje doświadczenie. Jezeli jednak jakoś zassie – to tam gdzies ma nieszczelnosć – dezodorant/plak/samostart są silnie wybuchowe wiec obroty bedą skakać do góry.
    Tylko z głową bo to potwornie łatwopalne – małe dawki, w różne miejsca.

    A regulacja gaźnika – masz milion artykułów w dowolnej wyszukiwarce, od forumowej po internetowe

    #668956 Reply
    PolskaCebula
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 4
    • Postów: 6

    Sory że zapomniałem silnik to 4t typ GY6, za uwarzyłem że kiedy silnik jest ostygnięty to pracuje normalnie tak jak po winien, ale z czasem nagrzewania się komory spalania jego praca zaczyna się zmieniać samoistnie stojąc obok silnik sam przyspiesza, dziwne to jest dla mnie, Z tego co przekazałeś mi Wombat, to pewnie gaźnik XD, ale nie skoro powietrza jest za dużo śrubę od regulacji mieszanki wkręcać by dawkowanie paliwa się zwiększało a malała dawka powietrza dobrze to rozumiem ? czy inaczej to działa. Zastanawiam się czy nie pod wpływem temp wypracowane już elementy głowicy nie trzymają w głowicy szukać przyczyny ??, wgl pasek od rozrządu jest dość wyrobiony lata na boki wygina się cały tak powinno być ? ja się nie znam ale wydaje mi się że jest już nieźle wyrobiony ciekawe jak w środku czy głowica dobrze trzyma, powie mi ktoś czy wypalone nie szczelne gniazda zaworowe mogą wpływać własnie na taką prace silnika w sensie sam po rozgrzaniu zwiększa swoje obroty…

    #668957 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    mogą wpływać. każde zużycie wpływa.

    #668958 Reply
    PolskaCebula
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 4
    • Postów: 6

    Teraz kwestia tego co to jest i co wymieniać by nie ładować się w za duże koszta czy odrazu kupic cały zestaw dotrzeć tylko gniazda zaworowe i powinno być wszystko git, czy lepiej kupic tylko głowicę dotrzeć zawory, wymienić tą głowicę pierścienie i jak jest ładna szklanka na cylindrze to go zostawić…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Benzhou YY50QT
Twoje informacje:




Back to top button