Benzhou 50 Retro problem ze sprzęgłem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Benzhou 50 Retro problem ze sprzęgłem

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #295393
    Zdjęcie profilowe arekvoyager
    arekvoyager
    Użytkownik
    • Postów: 3

    w moim skuterze mam taki problem ,gdy startuje rozrusznikiem wyrażnie nie wysprzęgla do końca nie nie można odpalić silnika ,jak postawie na nuszkach i tylne koło jest w powietrzu to odpala.Czy jest jakaś regulacja sprzęgła .Proszę o pomoc .

    #295401
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 351

    regulacji jako takiej nie ma ale może się coś zacinać. trzeba otworzyć pokrywę napędu i popatrzeć. tylko że żeby tak dobrze popatrzeć to trzeba mieć blokade sprzęgła.
    czy jak to koło wisi w powietrzu i odpala to to koło się kręci? A jak go postawisz na ziemie wtedy to już sobie chodzi dalej?

    btw, co to są nuszki? to coś jak uszki?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #295484
    Zdjęcie profilowe arekvoyager
    arekvoyager
    Użytkownik
    • Postów: 3

    witam jak stawiam na podwójnych stopkach tak że tylne koło jest w powietrzu to skuter odpala i koło tylne się kręci wtedy bardzo nie równo na tylnym kole te sprzęgło pracuje,jak postawie na koła to nie odpali tak jak by do końca nie wysprzęgla.Przedtem normalnie można było go odpalić po wymianie paska tak się dzieje.Czy może to być wina troszkę krótrzego paska?.Na starym jest oznaczenie takie 177/681 a na nowym takie 678/18.W sklepie mówili że pasuje

    #295485
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    A rolki ci się przy wymianie paska nie spionowaly w wario?

    #295488
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 803

    Zdejmij osłonę z napędu i przejrzyj czy coś Ci nie blokuje. Kręcąc ręką koszem sprzęgła, nie możesz czuć oporu stawianego przez pasek; sprzęgło musi być zwolnione. Jak ciągnie, zdejmij pasek i zobacz. Tarcze korektora i kosz muszą kręcić się niezależnie w rękach. Jak będzie ok, to szukaj w wariatorze problemu jak podał @paci.

    Kymco MILER 125 (bogatsza wersja Grand DINK)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #295498
    Zdjęcie profilowe arekvoyager
    arekvoyager
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dziękuje za podpowiedż jutro sprawdze czy nic nie blokuje ale mam jeszcze pytanko wymieniłem pasek bo sie okazało że tamten sprzedali mi za krótki.Już jeżdzi ale nie ma mocy.ledwo rusza,zanim sie rozbuja to z 2 kilometry trzeba jechać i wtedy max 35 kilometrów.Pomocy

    #295499
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 351

    musisz porządnie zrobić przegląd napędu. Jak zmieniasz pasek skoro nie kontrolujesz wtedy tego w jakim stanie masz wariator i korektor?
    Naciągasz go śrubokrętem i tyle?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie