Benzer Yankee 50.

Mam od ponad miesiąca benzera Yankee 50. Ważę ok. 90kg i benzerek na prostej nie ujeżdża więcej niż to 52-55km/h. Zastanawiam się nad zmianą filtra z gąbkowego na sportowy stożek, wydechu oraz gaźnika, za kilka miesięcy cylinder 72ccm. Powiedzcie mi jaki rozmiar z tych filtrów będzie dobry? Dodam że to 139FMB http://moto.allegro.pl/stozkowy-filtr-powietrza-mz-etz-simson-jawa-wsk-i2531052071.html. Może polecicie jakiś inny filtr stożkowy? Prosiłbym również o jakieś linki do dobrych gaźników które poprawią osoiągi, ew. do jakichś sportowych tłumików i innych cześći poza silnikiem/cylindrem które w jakiś sposób poprawią osiągi i pracę silnika, dodam że zawory grają jak pianino, wali jak szatan. Pomocy ;d.. A i jeszcze jakąś dobrą świecę z fajką podajcie.

Kolego wymiana filtra zbytnio Ci nic nie da tylko dźwięk się zmieni. Co do tłumika to nie wymieniaj bo to jest 4t, a nie 2t, więc nic nie da. Wymień ten cylinder potem dysza do gaźnika 85 lub 90 i wszystko bd chodzić pięknie :)

Świeca,fajka,kabel NGK - mocy nie doda lecz będzie bezawaryjny.

Dzięki, ale dlaczego on jest taki zamulony i tak wolni leci? Chyba powinien lecieć na prostej te 65 nie? Do tego na 8/9 tys obrotów zaczyna walić jak dzwon w kościele, wolę bardziej manetki nie przekrecac bo mam uczucie ze wybuchnie xd. Na luzie tak wali jak cholera, czy to normalne? A i jaki rozmiar tego filtru?

Zamulony bo to 50-tka jest :) Też tak miałem, więc zmieniłem na 72. Mi jednak na tej 50 jechał licznikowe 70-75 :)

No widzisz, tobie jechał 75. A co ja mam zrobić żeby jechał na prostej chociażte 65?

Jak piszesz że wali to wyreguluj luzy zaworowe i sprawdź rozrząd. Mój nawet w 2 osoby podchodzi pod 70km/h.

Jak to wyregulowac? :D

Grzanosky - ja miałem to samo;] waże 75kg 180cm wzrostu i na prostej szedł 50 licznikowe...(mój licznik zniża o 10km/h- było mierzone z samochodem ja jechałem 50 licznikowe samochód obok mnie jechał i pokazywało w samochodzie 60km/h)był taki muł że... Co pomogło? Regulacja gaźnika. Wyregulowali mi gaźnik i śmiga ponad 80km/h także mierzone z samochodem. Także najpierw regulacja gaźnika. Nie ma po co ładować się w koszty.;) A co do tego brzęczenia powyżej 7k obrotów to drgają ci zegary czy dźwignia hamulca nożnego? U mnie powyżej 6k obrotów dźwignia hamulca nożnego brzęczy bo dotyka tłumnika ale mam na to sposób. Zawszę stopę wkładam pod to co się naciska hamulec i nie brzęczy. Zegary brzęczą powyżej 7k obrotów, na nich sposobu jeszcze nie mam;/
Jak coś nie zrozumiałe to pisz to wyjaśnię;]
Pozdrawiam;)

Grzanosky - jeżeli chcesz zmienić filtr na stożek to kupuj tylko gąbkowy

np: http://allegro.pl/filtr-stozkowy-gabkowy-tuning-malossi-e5-polini-i2602276369.html

Mianowicie mam problem z ładowaniem . Kupiłem już drugi iskrownik(6 cewek) sprawdzałem na dwóch regulatorach i dalej jest ten sam problem . Brak ładowania, jeśli ktoś miał podobny problem, lub zna odpowiedź na tą zagwozdkę proszę o podpowiedź. Dodatkowo nigdzie nie mogę znaleźć informacji ile wynosi prąd wyjściowy??

Tak czytam i co niektórych fantazja ponosi :smiley: ja wsadziłem kilka tyś zł w 2T, żeby jechał te realne 80-85km/h a ty co drugiemu 80 leci w serii :smiley: Czasem ludzie takie bzdury piszą… Kolego Seba prąd wyjściowy czego ? Prądnicy ? Jeżeli prądnicy to prąd wyjściowy jest taki jaki da radę wyprodukować prądnica. Cewki masz umasowione w tej prądnicy czy odmasowane ? Czy pojawia się napięcie na przewodzie prawdopodobnie białym przed regulatorem napięcia ?