Benzer Yankee 50 – tuning na 90 cm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Benzer Yankee 50 – tuning na 90 cm

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Mariusz954 Mariusz954 6 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Soufiane
    Soufiane
    Użytkownik

Witam, otóż mam Benzera Yankee 50 cm 2011 rok 11.000 przebieg chciałbym troche podniesc jego moc w związku z tym, że jestem laikiem potrzebuje informacji co tak naprawdę muszę wymienić.

Czy wystarczy sam cylinder, tłok czy muszę już zainwestować w cylinder, wał, rozrząd itp ? Na allego są oferty „tuningowe” ale ceny wachają się od 90 do 400 zł

Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik

Wystarczy jak wymienisz tłok i cylek (oczywiście + pierścienie i te inne pierdoły, które masz w zestawie)… Nie zaszkodzi wymienić głowicy, na taką z powiększonymi zworami 😉

Sparrow

Czytaj
    REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    Zdjęcie profilowe Soufiane
    Soufiane
    Użytkownik

Czy miedzy 72 a 90 jest duża róznica. Wydaje mi sie ze jak juz wymieniac to na 90 cm czy nie ?

Zdjęcie profilowe Dan13
    Dan13
    Użytkownik

W serwisie powiedziano mi że wymiana na 72cm3 spowoduje podniesienie mocy do ok.6 KM.Do tego potrzebny jest klasyczny zestaw.Mnie by to wystarczyło.

Czytaj
    REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    Zdjęcie profilowe Mariusz954
    Mariusz954
    Użytkownik

chińskie 80 czy 90cm3 to realne 72cm3 cylinder 47 mm