Benzer WS 50 ccm na 72 ccm.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Benzer WS 50 ccm na 72 ccm.

Tagi: ,

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Vezyr Vezyr 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe hycu
    hycu
    Użytkownik

Czy przy zmianie tłoka i cylindra ja będę ścigał glowicę musze uważać na rozrząd czy trzeba coś zaznaczyć jak tak to jak ?
    czy muszę po takiej zmianie regulować zawory czy mogą być jak wcześniej chodził na 50 ccm z góry dziękuje jestem zielony proszę o wyrozumiałość
    macie moze jakis sklep wysyłkowy gdzie moge kupic w dobrej cenie taki zestaw

Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik

co do rozrządu to wystarczy ustawić górny punkt martwy tłoka – tz. według znaków tak by zębatka nie spadła z łańcuszka i delikatnie wyciągnąć głowicę i cylek , nowy wsadzić , ustawić wałek w głowicy by pasował do zębatki rozrządu – poskładać wsio do kupy i należało by ustawić zaworki – choć niekiedy nie ma takiej potrzeby – ale jest zalecane by mieć pewniść czy wsio gra , niekiedy nowy tłok nie współgra ze starą głowicą i wtedy trzeba regulować zawory.

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe hycu
    hycu
    Użytkownik

moze jest jakis konkretny filmik gdzieś jak to zrobić wszystko

Zdjęcie profilowe maciora1892
    maciora1892
    Użytkownik