Benzer Texas 72/50 remont silnika, nie znana część - kontynuacja

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Benzer Texas 72/50 remont silnika, nie znana część - kontynuacja

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe KAT444 KAT444 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #167201 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam.
    Nie wiem czemu ale nie mogę dodać kolejnego pytania w tamtym temacie więc założyłem nowy.
    (1)Co do alumweld to lepiej classic czy core? I jaki topnik ? Blue? Jeśli core jest lepszy ale trudniejszy to wezmę core.
    Pojawiły się dwa nowe problemy:
    (2)Doszła dzisiaj do mnie paczka z częściami zakupiona na tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=4191533420
    Dostałem te części i jedna z nich daje mi do myślenia, gdzie ona powinna być i co to w ogóle jest,
    a wygląda ona tak: http://puu.sh/921N1.JPG http://puu.sh/921Tt.JPG
    (3)Tata dzisiaj coś grzebał przy silniku i w obuowie silnika od wewnętrznej strony na dekielku
    znalazł takie dwa elementy: http://puu.sh/9222v.JPG http://puu.sh/9229V.JPG
    Chciałbym dowiedzieć się co to w ogóle jest, gdzie powinno to być, a iż wyglada mi to na uszkodzone, czy dokupię gdzieś takie elementy.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    #167205 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    I te dwie brązowe części o które pytałem w pytaniu numer 1 widać na zdjęciu z innej aukcji i leżą przy takich walcowatych elementach http://puu.sh/9231O.jpg

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #167211 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Te dwie brązowe części, to uszczelniacze zaworów, które montuje się w głowicy w gniazdach zaworowych. Jeżeli chodzi o elementy, które znalazł Twój tata, wyglądają na plastikowe, więc mogą być czymś w rodzaju napinacza lub docisku.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #167216 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Nie lepiej było kupić zestaw z uzbrojoną głowicą?

    #167218 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    A miałby ktoś z forumowiczów zdjęcie pokrywy silnika od wewnętrznej strony gdzie widać cewki , magnesy, może jak bym porównał zdjęcie sprawnego silnika z moim to znalazłbym o co chodzi. Chodzi o pokrywe silnika od wewnętrznej strony tam gdzie są cewki.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #167221 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162
    #167222 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    No nie kupiłem akurat takiego zestawu, jednakże nie kupię teraz kolejnego tylko będę z waszą pomocą znaleźć ten element plastikowy skąd on jest i coś będę próbował robić. Bo całą resztę już wiem jak zrobić. Jeszcze tylko czy ten alumweld kupić „classic” czy „core” ? i jaki topnik do tego? chcę najbardziej trwały

    #167358 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692
    #167435 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam ponownie.
    Dziś złożyłem cały silnik do kupy, uzupełniłem olej i benzynę. Odpalił praktycznie za pierwszym razem. 🙂
    Jednak pojawia sie problem. Jadę sobie na niskich prędkościach, na 4 biegu i dzieje się ta sama rzecz, czuję jakby się przycierał i za chwile gaśnie silnik. Odpala po chwili normalnie ale po kilkunastu minutach takiej jazdy już na 3 biegu mi się zatrzymuje. Oleju wlałem więcej niż pokazuje wizjer, benzyna okej. Nie wiem co może być przyczyną. Szczeliny ustawiłem na 0.05mm – ssanie a wydech na 0.1mm gdyż innego zakresu nie miałem.
    Co mi teraz powiecie?

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Benzer Texas 72/50 remont silnika, nie znana część - kontynuacja
Informacje o Tobie: