Benzer Shaft cylinder

Posiadam motorower Benzer Shaft, ma on oryginalny cylinder 50ccm, zastanawiam się nad wymianą cylindra na 80ccm. Czy należy go wymienić razem z głowicą czy może zostać oryginalna? Oraz czy muszę wymienić wał, czy fabryczny zniesie tą "moc" :)

zmieniasz tylko cylinder z tłokiem i oczywiście uszczelkę głowicy i cylindra.

Te waly sa w Chinach uzywane nawet przy pojemnosciach przekraczajacych 100 cm3, glowice powinienes zmienic, przydalby sie tez nowy gaznik.

Nowa głowica szczerze mówiąc coś daje? :D Bo większość osób nie zmienia, ale wolę poradzić się bardziej doświadczonych..

Dzisiaj zmienialem. Jak porownasz sobie obie glowice to zobaczysz roznice. Wieksze zawory i inne uksztaltowanie komory. Ja kupilem zestaw na 72cc made in taiwan za 200zl. Byly tez za 150 ale gosciu w sklepie odradzal. Teraz docieram ale juz czuc moc ;)

Taka jest prawda że sam cylek wiekszy ci nic nie da oprócz mocy i przyspieszenia skuter ci wiecej nie pojedzie chyba że dasz większą głowice :) A wał wytrzyma :D

Dzięki za poradę, wymienię razem z głowicą :D Jakie będą moje osiągi po takiej wymianie?

A ja mam pytanie do właściciela benzerka. Jak CI on idzie seryjnie ?

Mój seryjny 50ccm idzie ok 80. A z wymienionym modułem leci 85-90 ale już bardzo wysokie obroty więc nie piłuje go tak bardzo. Ogólnie w obydwu przypadkach licznik zamykam.

Na 4 biegu ? Ja 3 też zamkne, ale z lekkiej górki. wrzucam 4 obroty spadają prędkość 45 ;/ i nie wiem co w nim nie tak..

Raczej nie wrzucam na 4 bieg, moc od razu spada i powoli rośnie. Ogólnie 4 zamula, tak dzieje się nie tylko w moim Shafcie ale w każdym chińskim 4t jaki testowałem :D Więc jest to zmora każdego motoroweru :c

Mam tak samo...tylko co do każdego kłóciłbym się. Jeździłem Junakiem nie kręćił też mu wysoko ale na tej 4 było czuć że ciągnie routerem też miałem okazje pośmigać i kumpel a 4 zamykał obroty takżę nie wiem czy każdy ;)
+wszystko było seryjne i jest chyba nadal :D

A czy do shafta wejdzie taki cylinder: http://allegro.pl/zestaw-cylinder-glowica-80cm-tuning-zipp-skuter-4t-i3227871288.html ? Czy musi być taki: http://motor-x.pl/czesci-do-motorowera,benzer,shaft,cylinder-i-glowica-cigmrk0804tmpopmor000sp1--vp ?

Jak wymienisz daj koniecznie znać czy jest różnica i czy kręći na tej 4 bo nie wiem co z tą 4 zrobić

Jak na 4 zwalnia to zmień moduł na odblokowany. Tak, musi być ten drugi cylek.

Czekam aż przyjdzie moduł odblokowany z regulacją, jak zamontuję to sprawdzę i powiem czy coś dało :D

Czekam na opinie z nowego modułu kolegi i mam pytanie a mianowicie mam zębatki 13-52 założyłem filtr stoszkowy i wiele innych drobnych przeróbek ale nie mogę nigdzie w internecie znaleźć gdzie jest w moim shafcie zamontowany moduł ??? gdyż chciałem go zmienić na sportowy... gdyby ktoś mógł podesłać jakieś wytłumaczenie bardzo bym był wdzięczny Pozdrawiam Bartek

Moduł masz pod bakiem, taka mała kostka. Najlepiej zdjąć lewy plastik i zajrzeć pod bak, tam znajdziesz :D

Dziękuję bardzo za odpowiedz, czekam tylko na opinie kolegi co do modułu sportowego.