Benzer Shaft cylinder

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #117008 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Posiadam motorower Benzer Shaft, ma on oryginalny cylinder 50ccm, zastanawiam się nad wymianą cylindra na 80ccm. Czy należy go wymienić razem z głowicą czy może zostać oryginalna? Oraz czy muszę wymienić wał, czy fabryczny zniesie tą „moc” 🙂

    #117013 Reply
    szef_ff
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 99
    • Postów: 104

    zmieniasz tylko cylinder z tłokiem i oczywiście uszczelkę głowicy i cylindra.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #117014 Reply
    juniewicz
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 8
    • Postów: 11

    Te waly sa w Chinach uzywane nawet przy pojemnosciach przekraczajacych 100 cm3, glowice powinienes zmienic, przydalby sie tez nowy gaznik.

    #117016 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Nowa głowica szczerze mówiąc coś daje? 😀 Bo większość osób nie zmienia, ale wolę poradzić się bardziej doświadczonych..

    #117040 Reply
    Vibbom
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 25
    • Postów: 26

    Dzisiaj zmienialem. Jak porownasz sobie obie glowice to zobaczysz roznice. Wieksze zawory i inne uksztaltowanie komory. Ja kupilem zestaw na 72cc made in taiwan za 200zl. Byly tez za 150 ale gosciu w sklepie odradzal. Teraz docieram ale juz czuc moc 😉

    #117077 Reply
    zipptopss
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 215
    • Postów: 232

    Taka jest prawda że sam cylek wiekszy ci nic nie da oprócz mocy i przyspieszenia skuter ci wiecej nie pojedzie chyba że dasz większą głowice 🙂 A wał wytrzyma 😀

    #117514 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Dzięki za poradę, wymienię razem z głowicą 😀 Jakie będą moje osiągi po takiej wymianie?

    #117742 Reply
    osiem
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 42
    • Postów: 52

    A ja mam pytanie do właściciela benzerka. Jak CI on idzie seryjnie ?

    #117745 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Mój seryjny 50ccm idzie ok 80. A z wymienionym modułem leci 85-90 ale już bardzo wysokie obroty więc nie piłuje go tak bardzo. Ogólnie w obydwu przypadkach licznik zamykam.

    #117746 Reply
    osiem
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 42
    • Postów: 52

    Na 4 biegu ? Ja 3 też zamkne, ale z lekkiej górki. wrzucam 4 obroty spadają prędkość 45 ;/ i nie wiem co w nim nie tak..

    #117806 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Raczej nie wrzucam na 4 bieg, moc od razu spada i powoli rośnie. Ogólnie 4 zamula, tak dzieje się nie tylko w moim Shafcie ale w każdym chińskim 4t jaki testowałem 😀 Więc jest to zmora każdego motoroweru :c

    #118331 Reply
    osiem
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 42
    • Postów: 52

    Mam tak samo…tylko co do każdego kłóciłbym się. Jeździłem Junakiem nie kręćił też mu wysoko ale na tej 4 było czuć że ciągnie routerem też miałem okazje pośmigać i kumpel a 4 zamykał obroty takżę nie wiem czy każdy 😉
    +wszystko było seryjne i jest chyba nadal 😀

    #118813 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25
    #119301 Reply
    osiem
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 42
    • Postów: 52

    Jak wymienisz daj koniecznie znać czy jest różnica i czy kręći na tej 4 bo nie wiem co z tą 4 zrobić

    #119319 Reply
    MarSen
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 249
    • Postów: 260

    Jak na 4 zwalnia to zmień moduł na odblokowany. Tak, musi być ten drugi cylek.

    #119494 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Czekam aż przyjdzie moduł odblokowany z regulacją, jak zamontuję to sprawdzę i powiem czy coś dało 😀

    #120032 Reply
    Shaft
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 2
    • Postów: 2

    Czekam na opinie z nowego modułu kolegi i mam pytanie a mianowicie mam zębatki 13-52 założyłem filtr stoszkowy i wiele innych drobnych przeróbek ale nie mogę nigdzie w internecie znaleźć gdzie jest w moim shafcie zamontowany moduł ??? gdyż chciałem go zmienić na sportowy… gdyby ktoś mógł podesłać jakieś wytłumaczenie bardzo bym był wdzięczny Pozdrawiam Bartek

    #120043 Reply
    Bartek12200
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 20
    • Postów: 25

    Moduł masz pod bakiem, taka mała kostka. Najlepiej zdjąć lewy plastik i zajrzeć pod bak, tam znajdziesz 😀

    #120983 Reply
    Shaft
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 2
    • Postów: 2

    Dziękuję bardzo za odpowiedz, czekam tylko na opinie kolegi co do modułu sportowego.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Benzer Shaft cylinder
Twoje informacje:




Back to top button