Witam mam taki problem gdyż nie mogę odpalić mojego skuterka.
Gdy chcę odpalić go z kopniaka to ma dziwny dźwięk a sam kopniak po kopnięciu zostaje w pozycji tak jak go kopnąłem i chodzi ciężko.
Jak odpalał często tracił moc a ostatnio nie mogłem jechać więcej niż 30 hm/h bo gasł przy zatrzymaniu się także gasł.
Z tego co zaobserwowałem to iskra jest i świeca jest mokra.
Jaka jest przyczyna?
Proszę o odpowiedź.
https://www.youtube.com/watch?v=5Wk8keRcNWA
chyba jest ostro zatarty ... ale to by chyba nie odpalil , to ze kopka zostaje i ciezko chodzi mnie martwi , trzeba rozebrac i zobaczyc
tłok i cylek
zobacz rozrzad u mnie bylo podobnie i okazalo sie ze o 3 zęby przeskoczyl sprawdz kompresje czy moze to nie cos z glowica albo cylindrem .
Cóż tak też uczynię :) po rozebraniu zobaczę co się dzieje, zrobię kilka zdjęć i będę raportował :)
na sam poczatek sprawdz iskre i kompresje potem mozesz sie zastanawiac i grzebac dalej . jak nie bedzie kompresji to ma prawo nie odpalac a swieca do wymiany ;) napisz co i jak ze skuterkiem . moj aktualnie ma wymienianą głowice i ustawiany rozrzad .
Dzisiaj po maturkach sprawdzałem co się tam z nim dzieje.
Iskra ładna i niebieska z tego co patrzyłem dalej kompresja chyba jest bo wypycha mi palec spod dziury na świece.
A tutaj są linki ze zdjęciami jak patrzyłem do sie dzieje bardziej w środku.
http://scr.hu/0pqo/x1zd3
http://scr.hu/0pqo/hem28
http://scr.hu/0pqo/fvfml
http://scr.hu/0pqo/8b00j
http://scr.hu/0pqo/p3ugc
http://scr.hu/0pqo/qx0u4
http://scr.hu/0pqo/lo1xj
Nie mam pojęcia dlaczego sam cylek nie chce zejsć tak pięknie jak głowica...
Chciałbym sprawdzić jeszcze tłok i owy cylek ale to szajstwo jest tak mocno przytwierdzone że łojeju...
Czekam na dalsze instrukcje :)
Dziękuje :)
No! A więc wo wielu ciężkich godzinach morderczej walki udało mi się wyjąć cylinder :D sądzę że tłok swoje lata świetności ma już za sobą :)
Ciekaw jestem czy to tylko ta przyczyna czy są jeszcze inne. Poniżej daje zdjęcia do oceny i wyciągnięcia wniosków :)
http://scr.hu/0pqo/xk4dn
http://scr.hu/0pqo/lkbgb
http://scr.hu/0pqo/z54v8
http://scr.hu/0pqo/wj2w5
moj drogi kolego masz do wymiany pierścienie na tłokach cylinder i sprawdz szczelnosc zaworow w głowicy .. i napisz co dalej jest ;) raczej juz nic nie powinno byc ;) no ale to jest tylko mechanizm ;d pozdro
na Tłoku koteq20 na tłoku nie tłokach to nie v12,nowy cylinder z tłokiem montuj i lataj dalej
Dzisiaj zamówiłem sobie nowy secik i czekam na kuriera :)
Jak zmontuje dam znać ;)
a co kupiłeś? jakiś konkret czy zestaw za 50zł?
Chodź zastanawiam się jeszcze nad kupnem nowej głowicy.
Muszę zobaczyć czy jest szczelna :)
jak to kosztowało 50zł to wiesz że to gruby szajs jest?
Hmmm to co by było takiego dobrego?
jakieś chociaż Moretti ale kompletnie albo grubiej - Airsal.
Wombat bazuje tylko na sprawdzonych europejskich markach. ;D
^
Jak mu się zachce, to ci je może i wymieni. Wszystkie po kolei. Te z ^parapetu^ również, ale musisz być asertywny. ;-)
Sam wiesz że cylinder za 50zł tyłka nie urywa - zwłaszcza jak sie nim leczy inny zestaw.
http://allegro.pl/cylinder-glowica-skuter-4t-80-ccm-47-mm-promocja-i6105338140.html#thumb/3
Ja tera takie motuje bo jestem leniwy ch.j i za 10zł sam zaworow docierał nie będę:D