! Forum Tuning Benzer Bolt

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001 2 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #309127

    Dominik Kasjan Teodorczyk
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Witam Serdecznie jestem od paru miesięcy szczęśliwym posiadaczem Benzer Bolt 4t 50ccm
    chociaż docierałem go bardzo dokładnie i to zaowocowało brakuje mi 2 rzeczy jazdy w 2 osoby bez spadku prędkości i v maxu chociaż licznikowe pokazuje 80km/h to faktycznie może jedzie te 55/60km/h na internecie strasznie ciężko znaleźć informacje o tuningu tego sprzętu więc chciałbym żebyście mi poradzili a raczej napisali listę części które mam kupić/wymienić i obok nazwy koszt orientacyjny żeby zwiększyć v-max i moc żeby w 2 osoby jechał pod górę normalnie a nie człapał się odnosząc wrażenie że zaraz się zatrzyma

    #309142
    Zdjęcie profilowe grzesieq
    grzesieq
    Użytkownik
    • Postów: 193

    Kup 125cc 🙂 pomoglem?

    #309143
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 486

    klasyczny silnik 139FMB zapewne (sprawdź sobie na bloku) i tuningujesz ino gwizd idzie..

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

    Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

    #309144

    Dominik Kasjan Teodorczyk
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Mało pomogliście osobiście będę zamawiał części więc muszę wiedzieć jakie to mają być części
    bo zainwestuje w markowy cylinder/gaźnik który nie będzie pasował do tego silnika np…

    #309148
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 486

    Bardzo przepraszamy. Juz zaraz rzucamy wszystko i przedstawimy ci możliwości tuningu z kosztorysem, linkami do sklepów, kuponem rabatowym oraz instrukcją składania i strojenia w formie 20 stronicowego opracowania na kredowym papierze oprawionego w skórę z mysich psitek.
    Tzn samo opracowanie już ci napisałem i czeka tylko teraz musze myszy nałapać.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #309150
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 640

    Wombat ma rację, podał ci typ silnika – 139FMB. Wchodzisz na Allegro, piszesz w okienku 139FMB i wyskakuje wszystko co możesz dostać do tego silnika. Czy to takie trudne czy po prostu lenistwo? Sam mam taki silnik i mają go prawie wszystkie chińskie motorowery z manualną skrzynią biegów i poziomym cylindrem – też go nieco tuningowałem, wszystko jest na Allegro i jest tego zatrzęsienie. Po prostu kup jakiś lepszy cylinder 72cm3 i załóż – będzie miał więcej momentu obrotowego i będzie się lepiej zbierał z niskich obrotów. Ale rakiety z niego nie zrobisz i tak. Po prostu to tylko motorower.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie