Benzer Aston odblokowanie i pomoc !!!

Witajcie Jestem tu nowy ale przejde od razu do rzeczy
Posiadam Benzer Aston 50 cc od roku .

Seria z pionowym silnikiem czarnym!!!2012 rok
niestety cos jest nie tak

Kreci sie do max 9tys a predkosc max to 55 na godzine porazka !!!
Przyspieszenia zadnego nie ma !!!

Ma jeszcze gwarancje ale niestety jełopy ze sklepu gówno się znają i jak oddałem 2 razy do roboty im to skasowali mnie 300 zł bo niby cos wymieniali i musiałem za czesc płacic Dlatego porwałem na ich oczach gwarancje i postanowilem sam sie za to zabrać

Chodzi o to ze albo to ma blokady albo poprostu trafilem na feralny model...Poniewaz
Sasiad posiada ten sam model z tego samego roku z tym samym osprzętem
Bez zadnej modyfikacji kreci sie do 11 tys a max to 72/h mierzyłem GPS
Co jest nie tak z moim?
DOdam ze dotarty jest dobrze
A jedynie co zmienilem to założyłem stożek I wyregulowalem gaznik( NIC NIE DAŁO )
Cisnienie w silniku mierzyłem jest 10 bar wiec bardzo dobre
Gdzie to ma w razie czego jakies blokady ?
Czemu 2 takie same modele są tak różne ?
Pomoże ktoś ?

Pewnie jakiś głodny chiński pracownik nie dostał miski ryżu na czas - więc nie przyłożył się do roboty, jak skręcał twój motorek...
Przepraszam za sarkazm, ale czego Ty oczekujesz? Zobacz w świadectwo homologacji - jaka tam jest maksymalna prędkość?
Nie dziw się, masz tak samo kiepski silnik jak w Zetce - chiński "konstruktor" chciał upodobnić ten motorek do współczesnych motocykli, dał pionowo cylinder, przez co silnik stracił na mocy jakieś 60%...
Trzeba było przed zakupem trochę poczytać na forach i zapytać kolegów co kupić....
Ale zauważyłem dziwną prawidłowość, mało kto słucha i bierze do siebie rady doświadczonych użytkowników motorowerów - małolaty i tak napalają się na chińskie badziewie, a potem narzekają i biadolom...

Czy ty wgl umiesz czytac ?
Pisze Ci wyraznie ze mam do porownania 2 takie same motorki i mój jest nie teges !
55 A 72 na godzine to jest roznica
Tak samo roznica w mocy ... ja musze zeby wgl ruszyc to na pół sprzęgle ..
a jego wyrywa na koło aż pozatym mój jak sie da za duzo gazu to gasnie na 1 trzeba dawać stopniowo ,..
I wypraszam sb jestem osobą pełnoletnia
Motorower kupiłem ze wzgledu na małe spalanie a także jako dojazd do pracy
Ale że zle pracuje
To wlasnie próbuje dowiedzieć sie na forum ...
Czyż nie od tego jest forum>
Wiec takie komentarze są nie na miejscu jak twój. Czekałem na pomoc a nie na gadanie o misce z ryżem

Jak widać po reakcji, nie do końca rozumiesz co to jest sarkastyczny ton wypowiedzi. Kupiłeś motorower, który został tak skonstruowany, by w Polskich warunkach osiągał maksymalną prędkość 45km/h. Twój przekracza nawet taką prędkość. Więc o co masz i do kogo pretensje?
Każdy zdaje sobie przecież sprawę z tego, że kupno chińskiego produktu to loteria. Ty na pewno w 6-tkę nie trafiłeś. Nie obwiniaj za to nikogo. Te typy już tak mają...
Gdybyś zdobył się na wysiłek i poczytał archiwalne wypowiedzi, zapewne byś wiedział, że taki salonowy motorek wymaga podkręcania śrubek, pełnej regulacji. W zasadzie to tak jak byś kupił zestaw do samodzielnego montażu. Kupujesz, rozbierasz i składasz na nowo...
Potem, jako doświadczony monter i serwisant, zapewne będziesz innym doradzał co i jak trzeba dłubać przy nowo kupionych motorkach, bo co drugi na tym forum, to zaawansowany mechanik...
Moja rada jest taka... Oddaj zakupiony bubel do sklepu (nie do serwisu), zareklamuj w trybie niezgodności towaru z umową. Żądaj, by sklep naprawił wadę polegającą na tym, że gaśnie. Gdy sklep nie usunie wadliwej usterki, żądaj zwrotu gotówki. Idź do salonu Kymco i wybierz cokolwiek - będziesz cieszył się długoletnią i bezawaryjną jazdą, nawet jak byś musiał spłacać te 100zł kredytu miesięcznie...

Może po prostu ślizga Ci się sprzęgło?

Ok rozumiem
To jeszcze pow mi tak
Silnik rozebrałem cały i złożyłem
Wyregulowałem nic nie pomoglo
Dla porownania benzer GSR tez ma ten sam silnik i tez wyciaga ok 70 ...
Moze to ma jakies blokady ?
Fakt 45 w ksiazce jest ale trzeba pamietac ze w kazdym motorowerze to pisze
A prawda jest inna co do osiągów