Bassa XM50 czy Grande RXL?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #170691 Reply
    dostojewski
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14
    #170692 Reply
    dostojewski
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    dodam ze raczej zamierzam jezdzic samemu a chyba bassa jest mniejszy co idzie lepsza sterownosc tylko intryguje mnie sprawa ze niby nie ma z przoadu tarczy a na zdjeciu nawet jest wyraznie pokazana;p?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #170701 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 195
    • Postów: 195

    Jeżeli Router XS 50 ma dwa bębny i stoi na kółeczkach 3.50 na 10 cali i był osiągalny nawet za 1599 zeta, to… XM powinien być *oczko* wyżej od XS-a. Tak na logikę. I jeden i drugi wyglądają raczej słabo. Ci, którzy to ściągali na nasz rynek w tym roku nie mają całkowicie wyczucia smaku, albo się nieźle *narąbali* i było im już wszystko jedno co finalnie zakupią w kontenerach od chinoli. I to stoi teraz po marketach, bo jest po prostu brzydkie i mało kto się tego tyka. Jak cena mocno spada, to powolutku to schodzi. Silnik wszędzie jest taki sam (4T GY6 139 QMB) i zeżre od 2,3 do 3 litrów wachy na 100 km i się pobuja maksymalnie te 70km/h (przy dobrym wietrze w plecy).
    *
    Grande trochę nawet przypomina Quantuma (jest miejsce na wyciągnięcie nóg i lepsza ochrona przed wiatrem i deszczem, szczególnie, że nie będzie dawać tak w kolana jak w XM-ie), ale bez odblokowania silnika, albo też i wymiany cylindra i głowicy na 72cm3 (sławetne 47 mm), trudno tym się będzie poruszać przy podawanej masie własnej 115 kg plus waga kierowcy. Z manewrowaniem w ruchu miejskim z taką masą nie jest jednak wcale źle.
    *
    Jak jesteś młody, to bierz lżejszego, a jak jesteś już starszy, to bierz większego i tyle moich dywagacji z tego zagadnienia. Jak już kupisz, napisz kilka słów jak ci się to widzi w użytkowaniu. Może się to jeszcze kiedyś komuś przyda, np. we właściwym podjęciu decyzji zakupowej.
    *
    I jak masz sprawne ręce, to daj sobie na luz z przeglądami gwarancyjnymi w ASO, albo zrób ten pierwszy *od wielkiego dzwonu*, a potem to już wolna twoja wola, bo obowiązkowe nie są.
    No chyba, że ta… chińska technologia zupełnie cię jednak przerośnie. 😉

    #170706 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Ja bym polecał coś większego i z tarczą. Wiem z autopsji:)

    #170769 Reply
    dostojewski
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    fakt jest taki ze nigdny w sumie nie jezdzilem skuterem i potrzebowalbym go jedynie do dojazdow do pracy te 12 kh w jedna strone i po miescie nie do jakies wyczynowej jazdy ale z tego co wyczytalem to wazne by mial tarcze z przodu i kola 12 tak?

    #170771 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    Żaden z nich nie nadaje się do wyczynowej jazdy, będzie dobrze jak w ogóle będzie jeździł ;). Większe koła lepiej pokonują nierówności, a tarcza być może uchroni Cię kiedyś przed spotkaniem z tylną klapą samochodu. Tyle filozofii.

    #170799 Reply
    H2O
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 268
    • Postów: 269

    Tarcza z przodu jest… OBOWIĄZKOWA w III RP. W czwartej pewnie też będzie obowiązywać, a każdy młody, sklep obrabuje dość późną już nocą, ale tarcza z przodu musi być. Stoppie musi być na zawołanie, żeby se lachony czarować. I niektórzy znają to nawet z… AUTOPSJI. 😉
    *
    Kup już cokolwiek z tą tarczą z przodu, to przynajmniej będą ci rękę podawać. Mi już tutaj nie podają. I jestem teraz taki… biedny miś. ;D
    *
    Te, Krzychu, a jak ta *tuningowana wstecz* kosa spalinowa??? To nie jest forum ogrodnicze, ale skoro silnik spalinowy ma, to jakby nieco się jednak wpisuje. Więc, co tam z nią?

    #170842 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    Nie martw się Chinolku dobrze wyregulujesz przedni bęben i też będzie blokował koło, słyszałem wielokrotnie, że to działa. Jak już będzie blokował koło to i rękę podawać będą.

    #171071 Reply
    dostojewski
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    jestem ciekawy jak z czesciami do tej bassy xm 50 ?? bo nigdzie nie moge znalezc do kupienia tylko w tesco hehe

    #171093 Reply
    karol2636
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 34
    • Postów: 41

    Z częściami do silnika nie będziesz miał problemów (jest ich pełno na Allegro), bo ten silnik, który jest w bassy xm 50 (4T GY6 139 QMB) ma większość chinolów. A z innymi też większych kłopotów nie będzie, ponieważ będą pasować od np. Rometa 777 albo Keeway’a Focusa.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Bassa XM50 czy Grande RXL?
Twoje informacje:




Back to top button